Δεκ 09
13

Breaking point…

Κάτω από (Έρευνα) από στις 13-12-2009 και με ετικέτα

091207_calls.jpg

Η παρακάτω έρευνα πραγματοποιήθηκε στην Βρετανία και φυσικά αφορά τους Βρετανούς, αλλά πιστεύω ότι λίγο-πολύ τα δεδομένα είναι ίδια ανεξαρτήτου χώρας. Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με την έρευνα, ο μέσος Βρετανός χάνει την ψυχραιμία του μετά από περίπου 8 λεπτά και 22 δευτερόλεπτα.  H μελέτη, εξέτασε τον χρόνο που χρειάζεται κάποιος για να φθάσει στο “κρίσιμο σημείο” σε μια ποικιλία καταστάσεων, από την αναμονή για να φορτώσει μια διαδικτυακή σελίδα μέχρι και την αναμονή σε ένα τηλεφωνικό κέντρο.  Eπίσης, παρατηρήθηκαν και κοινές αντιδράσεις μετά το πέρας του “κρίσιμου σημείου”, όπως την ακύρωση της κλήσης, υψηλή ένταση στον τόνο της φωνής, απομάκρυνση από τον χώρο, αλλά και χρήση βίας.

Τα αποτελέσματα της έρευνας με αριθμούς:

* Αναμονή για να φορτώσει μία σελίδα στο Internet: 3 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα
* Αναμονή στην αναμονή: 5 λεπτά 4 δευτερόλεπτα
* Αναμονή για να βράσει το νερό σε μια κατσαρόλα: 5 λεπτά και 6 δευτερόλεπτα
* Αναμονή για φαγητό σε ένα εστιατόριο: 8 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα
* Αναμονή για να δείτε τους φίλους: 10 λεπτά και 1 δευτερόλεπτο
* Αναμονή για εξυπηρέτηση από πωλητή: 10 λεπτά και 43 δευτερόλεπτα
* Αναμονή για να απαντήσει σε ένα vm-text: 13 λεπτά και 16 δευτερόλεπτα

Το μόνο που δεν ισχύει από τα παραπάνω στην Ελλάδα κατά την γνώμη μου, είναι η αναμονή στην αναμονή, ειδικά για τις εταιρείες παροχής ίντερνετ, αφού το έχουμε πάρει απόφαση ότι κάθε φορά που τους τηλεφωνούμε, για ένα 20λεπτο τουλάχιστον, θα ακούμε από το ακουστικό του τηλεφώνου μας τα διαφημιστικά τους μηνύματα!

πηγή : [link]



Αφήστε μια απάντηση