Κατάθεση λουλουδιών
Αποδημητικά πουλιά και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν
“ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ”
ΠΟΙΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ;
Ποια πουλιά λέγονται αποδημητικά; Για ποιο λόγο φεύγουν το Φθινόπωρο;
Πότε επιστρέφουν;
Είναι μεγάλο ή μικρό το ταξίδι τους; Εύκολο ή δύσκολο;
Ποιους κινδύνους αντιμετωπίζουν;
Επεξεργαστήκαμε εικόνες, παρατηρήσαμε, προβληματιστήκαμε…
Στο τέλος θελήσαμε να αποτυπώσουμε όλα όσα μάθαμε και είδαμε στο χαρτί!
“Διάβασε” τα μάτια…
Παιχνίδι μνήμης
Οι κυριότερες στιγμές -γεγονότα δια χειρός παιδιών
Οι εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν είναι από το βιβλίο “Στρατιώτες στον πόλεμο”
και χρησιμοποιήθηκαν καθαρά για παιδαγωγικό σκοπό!
“Ο ΤΟΡΠΙΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΣ”
Οι Ιταλοί βομβαρδίζουν το πολεμικό μας πλοίο Έλλη
με υποβρύχιο στις 15 Αυγούστου 1940
“ΤΟ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ΣΤΟΝ ΜΕΤΑΞΑ”
Το τηλεγράφημα του Ιταλού πρέσβη στον Ιωάννη Μεταξά,
για παράδοση της Ελλάδας και το ηχηρό του ΟΧΙ!
“ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΝΔΟ”
Οι στρατιώτες μας πολεμούν σαν λιοντάρια στα βουνά της Πίνδου!
“ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΣΣΕΣ”
Στον αγώνα βοηθάνε ακούραστες και οι γυναίκες
οι οποίες μεταφέρουν τα απαραίτητα στους στρατιώτες…
“ΤΙ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ;”
(ιδέα από το 26ο Νηπ. Βόλου)
“ΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ”
Ουρές ατελείωτων ανθρώπων περιμένουν υπομονετικά στη σειρά τους
για μια κουταλιά σούπα, για μια μπουκιά ψωμί για να ξεγελάσουν λίγο την πείνα
“ΠΕΝΤΑΒΡΥΣΟΣ”
Οι χωριανοί δημιουργούν μια γέφυρα με τα κάρα τους
για να περάσουν οι στρατιώτες και τα συγκρατούν με τα χέρια τους
για να μην παρασυρθούν από την ορμή του ποταμού!
“ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ”
Οι τραυματίες ήταν πολλοί και μεταφέρονταν στα νοσοκομεία από τις γυναίκες!
Οι νοσοκόμες τους υποδέχονταν με το χαμόγελο στα χείλη. για να τους δώσουν κουράγιο…
“ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΣ”
Οι στρατιώτες ανατινάζουν τη γέφυρα του Γοργοποτάμου!
“ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ”
Κόσμος ζητωκραύγαζε στους δρόμους με την ελληνική σημαία στο χέρι!
Η Ελλάδα ήταν επιτέλους ελεύθερη!
Beebot
“BEEBOT Η ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ”
BeeBot, η “έξυπνη μέλισσα”.
Με τη βοήθεια του ρομπότ-μελισσούλα
τα παιδιά εισβάλουν στον κόσμο της ρομποτικής
και του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης!
Έτσι ρυθμίζοντας κατάλληλα τη μελισσούλα,
το ρομπότ μετακινείται τόσα τετράγωνα
όσα πρέπει για να μετακινηθεί σε όλα τα συναισθήματα!
(κατονόηση χωροχρονικών εννοιών όπως μπροστά-πίσω, δεξιά-αριστερά)
Τι νιώθουμε σήμερα;
Τα παιδιά καλούνται σε καθημερινή βάση,
στα πλαίσια των ρουτινών του νηπιαγωγείου
να απεικονίσουν το συναίσθημα το οποίο νιώθουν!
Πιο συγκεκριμένα, ψάχνουν να βρουν το μανταλάκι με το όνομά τους
και το τοποθετούν στο συναίσθημα που τα αντιπροσωπεύει…
Τέλος δικαιολογούν την επιλογή τους,
εξωτερικεύοντας στην ολομέλεια πως νιώθουν και γιατί…