Σήμερα ασχοληθήκαμε με την επεξεργασία του πίνακα “Hippocrates examining a child” του Robert Thom του 1950. Σύμφωνα με τη ρουτίνα της ορατής σκέψης και του έντεχνου συλλογισμού Βλέπω, Σκέπτομαι, Αναρρωτιέμαι, τα παιδιά ρωτήθηκαν τι βλέπουν στον πίνακα, τι σκέφτονται τα πρόσωπα και τι είναι αυτό που τους κάνει να αναρρωτιούνται στο έργο αυτό. Είπαν για τα συναισθήματα που βγάζουν τα πρόσωπα κοιτώντας τα και για το τι σκέφτονται.
Έδωσαν τον δικό τους τίτλο. Κάναμε λίστα με τους τίτλους και το κάθε παιδί έγραψε τον δικό του.
Ζωγραφίσαν τον πίνακα:
Στο τέλος αναπαρέστησαν τον πίνακα με τον δικό τους τρόπο: