Το Δημοτικό Σχολείο μας φέτος συμμετέχει στη δράση συλλογής καπακιών για τον Σύλλογο Παραπληγικών Πέλλας. Ελάτε, όλοι μαζί, να συλλέξουμε τα πλαστικά καπάκια μας και να βοηθήσουμε έναν συνάνθρωπό μας, συνδράμοντας με τον τρόπο μας, στην αγορά ενός αναπηρικού αμαξιδίου.
Μην πετάς το καπάκι σου!!! Φέρτο στο ειδικό κουτί που βρίσκεται στο χώρο του σχολείου μας και βοήθησε κι εσύ!!!
Το σχολείο μας σήμερα θέλοντας να γιορτάσει την Παγκόσμια Ημέρα Αθλητισμού, ασχολήθηκε με καλλιτεχνικές δραστηριότητες και οργάνωσε αθλητικές εκδηλώσεις, θέλοντας να μυήσει τους μαθητές μας στον αθλητισμό και να τονίσει τη σπουδαιότητά του στην καθημερινή μας ζωή. Παρακάτω αναρτώνται φωτογραφίες με τις δημιουργίες των παιδιών που είναι εμπνευσμένες από την ημέρα αυτή, καθώς και στιγμιότυπα από τις αθλητικές εκδηλώσεις!
Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια και ο αγιασμός της ανακαινισμένης σχολικής μονάδας της Ποντοηράκλειας παρουσία του αντιπροέδρου της Βουλής Γιώργου Γεωργαντά και της διευθύντριας του γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Ελένης Σώκου.
Μετά τον αγιασμό ακολούθησε βράβευση του αντιπροέδρου της Βουλής και βουλευτή Κιλκίς Γιώργου Γεωργαντά από τον πρόεδρο της τοπικής κοινότητας Χαράλαμπο Παυλίδη για την πολύτιμη βοήθειά του για την ολοκλήρωση της ανακατασκευής του σχολείου.
Στην εκδήλωση παρέστησαν επίσης ο δήμαρχος Κώστας Σιωνίδης, ο διευθυντής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Σωτήρης Μαρκάδας, ο πρόεδρος της κοινότητας Χαράλαμπος Παυλίδης, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπαιδευτικοί και γονείς των μαθητών του σχολείου.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.