Την Παρασκευή 6 Μαρτίου, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί εξειδικευμένο προσωπικό του Κέντρου Υγείας Πολυκάστρου, το οποίο πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα χρήσιμη και ενδιαφέρουσα ενημερωτική συνάντηση με τους μαθητές.
Η δράση επικεντρώθηκε σε σημαντικά ζητήματα που αφορούν την πρόληψη ατυχημάτων στο σπίτι, στο σχολείο και στη γειτονιά, ενώ παράλληλα οι μαθητές ενημερώθηκαν για βασικές αρχές παροχής πρώτων βοηθειών. Μέσα από παραδείγματα, πρακτικές συμβουλές και διαδραστική συζήτηση, τα παιδιά απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις που μπορούν να συμβάλουν στην ασφάλεια τη δική τους και των γύρω τους.
Οι μαθητές συμμετείχαν με ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, εκφράζοντας απορίες και μοιράζοντας προσωπικές εμπειρίες. Η συνάντηση αυτή ανέδειξε τη σημασία της πρόληψης και της σωστής ενημέρωσης, από μικρή, ακόμα, ηλικία.


















