Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια γιορτάστηκε στο σχολείο μας η επέτειος της 25ης Μαρτίου, μια ημέρα διπλής σημασίας για τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία. Μια μέρα σαν κι αυτή γιορτάζουμε το χαρμόσυνο μήνυμα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, αλλά και την έναρξη της Επανάστασης της Ελλάδας μας, που στάθηκε αγέρωχη στον αγώνα για την Ελευθερία.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν σε μια όμορφη γιορτή που περιλάμβανε θεατρικά δρώμενα, τραγούδι και πορτρέτα με το άδοξο τέλος των ηρώων της Επανάστασης.
Χρόνια πολλά Ελλάδα!!!







