Ένας από τους πιο όμορφους και δημιουργικότητα τρόπους αποχαιρετισμού της σχολικής χρονιάς είναι οι Αθλοπαιδιές!!!
Έτσι, με τη βοήθεια του γυμναστή μας, οργανώθηκαν διάφορες δραστηριότητες με βάση το ομαδικό παιχνίδι.
Οι μαθητές έπαιξαν, διασκέδασαν, συνεργάστηκαν σε ένα κλίμα που δεν είχε νικητές και ηττημένους!
