Μια εξαιρετικά όμορφη και ευαίσθητη δράση ολοκληρώθηκε φέτος στο σχολείο μας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, με περίσσιο ενθουσιασμό, συγκέντρωναν καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς πλαστικά καπάκια.Στόχος αυτής της προσπάθειας ήταν να στηρίξουμε έμπρακτα τον Σύλλογο Παραπληγικών Ν. Πέλλας.
Γιατί κάθε καπάκι έχει αξία;
Ίσως αναρωτηθεί κανείς πώς ένα τόσο μικρό αντικείμενο μπορεί να κάνει τη διαφορά. Η απάντηση κρύβεται στη δύναμη της συνεργασίας:
Ανακύκλωση με σκοπό: Τα καπάκια προωθούνται για ανακύκλωση.
Αγορά αναπηρικών αμαξιδίων: Τα έσοδα μετατρέπονται σε πολύτιμο εξοπλισμό για συνανθρώπους μας.
Καλλιέργεια ενσυναίσθησης: Τα παιδιά μαθαίνουν την αξία της προσφοράς.
Αυτή η δράση μάς άφησε ένα σπουδαίο μάθημα που πρέπει να κρατήσουμε όλοι μας:
Μην ξεχνάς: Κάθε κίνηση μετράει! Ό,τι για εμάς είναι περιττό, για κάποιον άλλον μπορεί να είναι εξαιρετικά πολύτιμο.
Παρακάτω επισυνάπτεται και η ευχαριστήρια επιστολή του Συλλόγου Παραπληγικών Ν. Πέλλας.
