Μια “παγωτένια” εκδρομή πραγματοποίησε το σχολείο μας στο Εργοστάσιο Παγωτού Κρι- Κρι στις Σέρρες.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας επισκέφθηκαν το θεματικό Εργοστάσιο και είχαν την ευκαιρία να το γνωρίσουν και να μάθουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες για αυτό. Ξεναγήθηκαν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο όπου έπαιξαν, διασκέδασαν και απόλαυσαν το παγωτάκι τους, φορώντας την ειδική αρτοζαχαροπλαστικη περιβολή.
Σε ευχαριστούμε Κρι- Κρι για αυτήν την όμορφη εμπειρία στις γευσεις του αγαπημένου μας παγωτού!!!


