Με σεβασμό και συγκίνηση το σχολείο μας τίμησε την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, κρατώντας ζωντανή την ιστορία, τη μνήμη και την παράδοση των προγόνων μας.
Σε ένα κατεξοχήν ποντιακό χωριό, όπως η Πντοηράκλεια, η ημέρα αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία για όλους μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν με ενδιαφέρον και ευαισθησία σε δράσεις αφιερωμένες στον Πόντο, δημιουργώντας χειροτεχνίες για την προγραμματισμένη εκδήλωση του Κέντρου Πολιτισμού Πολυκάστρου του Δήμου Παιονίας.
Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε η παρουσία μελών του Συλλόγου Ποντίων, οι οποίοι επισκέφθηκαν το σχολείο μας και μίλησαν στα παιδιά για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού, μεταφέροντας σημαντικές ιστορικές πληροφορίες και προσωπικά βιώματα της ποντιακής παράδοσης. Παρουσίασαν επίσης τις παραδοσιακές ποντιακές φορεσιές, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά στοιχεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Μέσα από τη δράση αυτή, οι μαθητές κατανόησαν τη σημασία της ιστορικής μνήμης και της διατήρησης της πολιτιστικής ταυτότητας. Η γνώση της ιστορίας αποτελεί χρέος όλων μας, ώστε γεγονότα όπως η Γενοκτονία να μην ξεχαστούν ποτέ.
«Η μνήμη είναι δύναμη και η παράδοση γέφυρα που ενώνει το παρελθόν με το μέλλον».





