Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας, γεμίζοντας μικρούς και μεγάλους με όμορφα συναισθήματα και γιορτινή διάθεση.
Οι μαθητές μέσα από ένα ευφάνταστο θεατρικό και τα παραδοσιακά, ποντιακά κάλαντα μετέφεραν σε όλους μια ζεστή, χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.
Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα!!! Ευχόμαστε η γέννηση του Χριστού να φέρει σε όλους μας υγεία, αγάπη, ευλογία, θεία φώτιση και ζεστασιά στις καρδιές μας! 🎄 🎄 🎄




