Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2025-2026 – Αποφοίτηση.

Μια δύσκολη και συνάμα δημιουργική χρονιά έφτασε στο τέλος της!!!

Γέλια, χαρές, άγχος, κούραση, απογοήτευση, δύναμη, στήριξη, συνεργασία και άλλα πολλά συναισθήματά ήταν αυτά που την συνόδευσαν.

Σαν ένας Σύλλογος Διδασκόντων, δεμένος μια γροθιά απο την αρχή, θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας βοήθησαν, μας στήριξαν και μας εμπιστεύτηκαν και να ευχηθούμε καλη πρόοδο και καλή σταδιοδρομία σε όλους τους μαθητές του σχολείου.

Ιδιαίτερα σε αυτούς που αποφοιτουν θέλουμε να τους υπενθυμίσουμε οτι το ταξίδι της μάθησης και της γνώσης δεν σταματούν ποτέ. Καλή συνέχεια, καλή φώτιση και καλή επιτυχία σε ο,τι ονειρεύεστε!!!

Τέλος, ενα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο της Ποντοηρακλειας, κύριο Λάμπη, καθώς και στον Συλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

 

Facebook creation 6646A6C7 6F98 4CCB 8A5B FCC08B8552FE Screenshot 20260621 171001 Facebook Screenshot 20260621 170944 Facebook Screenshot 20260621 170911 FacebookIMG 25cf1b4284cf9b93a374d06d64d235f8 V

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *