Μια δύσκολη και συνάμα δημιουργική χρονιά έφτασε στο τέλος της!!!
Γέλια, χαρές, άγχος, κούραση, απογοήτευση, δύναμη, στήριξη, συνεργασία και άλλα πολλά συναισθήματά ήταν αυτά που την συνόδευσαν.
Σαν ένας Σύλλογος Διδασκόντων, δεμένος μια γροθιά απο την αρχή, θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας βοήθησαν, μας στήριξαν και μας εμπιστεύτηκαν και να ευχηθούμε καλη πρόοδο και καλή σταδιοδρομία σε όλους τους μαθητές του σχολείου.
Ιδιαίτερα σε αυτούς που αποφοιτουν θέλουμε να τους υπενθυμίσουμε οτι το ταξίδι της μάθησης και της γνώσης δεν σταματούν ποτέ. Καλή συνέχεια, καλή φώτιση και καλή επιτυχία σε ο,τι ονειρεύεστε!!!
Τέλος, ενα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο της Ποντοηρακλειας, κύριο Λάμπη, καθώς και στον Συλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.




