Σήμερα ημέρα των Τριών Ιεραρχών οι μαθητές μας εκκλησιάστηκαν, τιμώντας τους Άγιους Τρεις ιεράρχες, προστάτες των γραμμάτων, των δασκάλων και των μαθητών. Χρόνια πολλά σε όλους! Καλή φώτιση!

Σήμερα ημέρα των Τριών Ιεραρχών οι μαθητές μας εκκλησιάστηκαν, τιμώντας τους Άγιους Τρεις ιεράρχες, προστάτες των γραμμάτων, των δασκάλων και των μαθητών. Χρόνια πολλά σε όλους! Καλή φώτιση!

Ιδιαίτερα μεγάλη είναι η χαρά μας όταν λαμβάνουμε τέτοιους είδους αλληλογραφία. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι ανταποκρίθηκαν με προθυμία, προσφέροντας διάφορα είδη για το Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο. Η συμβολή σας είναι πολύτιμη!!!
Χρόνια Πολλά, καλή χρονιά!!!
Επισυνάπτεται στον παρακάτω σύνδεσμο ο Εσωτερικός Κανονισμός του Σχολείου μας, όπως υπογράφτηκε και από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Κιλκίς. Σε αυτό το έγγραφο περιλαμβάνονται όλα όσα ισχύουν για τη λειτουργία του Δημοτικού Σχολείου. Μπορείτε να ανατρέχετε σε αυτόν όποια στιγμή χρειαστεί!