Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των μαθητών μας για την προστασία του περιβάλλοντος, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί την ομάδα «Παραμυθωνία». Μέσα από μια μοναδική και διαδραστική αφήγηση, τα παιδιά ταξίδεψαν στον κόσμο της φαντασίας, όπου ήρθαν αντιμέτωπα με σημαντικά περιβαλλοντικά ζητήματα.
Με τρόπο βιωματικό και άκρως δημιουργικό, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στην εξέλιξη της ιστορίας, προβληματίστηκαν και ανέπτυξαν τη συνείδησή τους γύρω από την ανάγκη προστασίας του φυσικού μας κόσμου. Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μια ξεχωριστή ευκαιρία μάθησης, που συνδύασε τη γνώση με τη χαρά και τη φαντασία.
Μέσα από τέτοιες δράσεις, ενισχύεται η περιβαλλοντική ευαισθησία των παιδιών και καλλιεργούνται στάσεις ζωής που συμβάλλουν σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

