ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΛΛΑΣ

Το σχολείο μας στο Διαδίκτυο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΡΑΝΤΙΝΤΑΣ- ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ

Ιούν 202016

Η δημιουργική  φιλαναγνωσία εν μέσω καραντίνας στο Δημοτικό Σχολείο Πέλλας

 

 

Τις δύσκολες μέρες, που τα παιδιά ήταν  κλεισμένα στο σπίτι λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η Ελληνοεκδοτική  καλούσε τα παιδιά  με την άδεια των γονιών τους  και την προτροπή των δασκάλων  τους να λάβουν μέρος σε έναν διπλό διαγωνισμό . Από τη μια στη συγγραφή ενός κειμένου όπου θα αποτύπωναν τις σκέψεις και τα συναισθήματα των ημερών αυτών και από την άλλη στην δημιουργία μιας εικόνας στην οποία θα παρουσίαζαν την δική τους οπτική για τον ιό .

Η ανταπόκριση των μαθητών μας ήταν άμεση και τα αποτελέσματα πολύ θετικά και  ευχάριστα. Μια μικρή συγγραφέας από την Ε2΄τάξη , η Φωτεινή Στεργιούλα διακρίθηκε ανάμεσα στις 648 συμμετοχές και μια μικρή εικονογράφος από την Ε1΄τάξη Ελένη  Γκουδεράκη διακρίθηκε ανάμεσα στις 880 .

Οι εργασίες τους θα πλαισιώσουν το υπό έκδοση , μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα , βιβλίο  « Με τη σκέψη μου Αγκαλιάζω τον Κόσμο» και θα προσφερθεί δωρεάν στα παιδιά που βραβεύτηκαν , καθώς και σε σχολεία .

Θα θέλαμε όμως να ευχαριστήσουμε όλα τα παιδιά για την συμμετοχή τους και την προσπάθειά τους , αφού όλοι είναι νικητές και δεν υπάρχουνε χαμένοι.

Ευχαριστούμε  παιδιά και συγχαρητήρια !

 

 

“Ο Κορωνοϊός”

            Μια φορά κι έναν καιρό, ζούσε ένας βασιλιάς σε ένα όμορφο κάστρο, που τον λέγανε Ιό.  Ο Ιός έχει στην αυλή του έναν πολύ επικίνδυνο μάγο με το όνομα Κορονοϊό.  Ο μάγος Κορονοϊός ζούσε σε ένα δωμάτιο ψηλά στον πύργο του κάστρου.  Όλη μέρα προσπαθούσε να κατασκευάσει ένα δηλητηριασμένο φίλτρο για τον βασιλιά.  Τον ζήλευε και ήθελε να πάρει τη θέση του και να γίνει αυτός βασιλιάς.                                                                                                Μια μέρα λοιπόν τα κατάφερε.  Ο Κορονοϊός έφτιαξε τρία φίλτρα.  Το πρώτο το ονόμασε βήχα, το δεύτερο πυρετό και το τρίτο πνευμονία.  Τα ένωσε και έφτιαξε ένα θανατηφόρο ποτό για τον βασιλιά.                                                                                                           Το μεσημέρι λοιπόν άφησε το δωμάτιο του και πήγε στην βασιλική τραπεζαρία, έκανε μια υπόκλιση και είπε στον βασιλιά

— Μεγαλειότατε, σας έφερα ένα ποτό για να χωνέψετε το υπέροχο γεύμα σας.

Ο βασιλιάς απορημένος ρώτησε τον μάγο

— Πώς και με σκέφτηκες μάγε?

Ο μάγος καθώς ήταν πονηρός απάντησε

— Άκουσα από μια υπηρέτρια ότι το βράδυ δεν μπορείτε να κοιμηθείτε γιατί βαρυστομαχιάσετε, για αυτό σκέφτηκα να σας βοηθήσω.

Ο βασιλιάς Ιός είπε

— Σε ευχαριστώ μάγε Κορονοϊέ. Θα το πιω στην  υγειά μου.                                                                      Όταν όμως ο Ιός ήπιε το ποτό, άρχισε να μην αισθάνεται καλά.  Πρώτα  ανέβασε πυρετό.  Στη συνέχεια άρχισε να βήχει  και να μην μπορεί να αναπνεύσει. Στο τέλος έκανε πνευμονία. Ο βασιλιάς ήταν πολύ άρρωστος. Όλοι οι μάγοι του παλατιού προσπαθούσαν να τον βοηθήσουν. Μια πολύ καλή  μάγισσα η Φαρμακίνα κατάλαβε το πονηρό σχέδιο του Κορονοϊού και αποφάσισε να τον σταματήσει. Έτσι  λοιπόν ακολούθησε μια μεγάλη μάχη.  Ξόρκια και μαγικά πετάγονταν από τα μαγικά ραβδιά παντού. Οι καλοί μάγοι κατάφεραν να νικήσουν τον Κορονοϊό και να τον διώξουν από το κάστρο.                                                                    Η Φαρμακίνα επέστρεψε στο εργαστήριο της και με τη βοήθεια  των άλλων μάγων κατάφερε να κάνει ένα φίλτρο για να βοηθήσει τον βασιλιά.

Ο βασιλιάς ακολούθησε τις οδηγίες της Φαρμακίνας και έπινε το φίλτρο κάθε μέρα.  Εξάλλου ήταν τόσο χαρούμενος όταν έβλεπε τη Φαρμακίνα. Δεν έχει δει στη ζωή του πιο όμορφη κοπέλα.                                                                                                                          Όταν ο βασιλιάς έγινε καλά, ζήτησε τη Φαρμακίνα σε γάμο και η Φαρμακίνα δέχτηκε αφού κι αυτή είχε ερωτευτεί τον βασιλιά. Ο βασιλιάς και η Φαρμακίνα κυβέρνησαν τη χώρα τους για πολλά χρόνια. Έτσι ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

 

 

                                        Επίλογος

 

Το παραμύθι αυτό το έγραψα για όλα τα παιδιά, μικρά και μεγάλα, που κλειστήκαμε στο σπίτι λόγω Κορονοϊού.  Ναι, κλειστήκαμε σε μια όμορφη φυλακή μαζί με την αγαπημένη μας οικογένεια.  Δεν ακούγεται και τόσο άσχημα, έτσι δεν είναι;  Εξάλλου έχουμε χρόνο να κάνουμε πράγματα που πριν δεν προλαβαίναμε, όπως να διαβάσουμε ένα βιβλίο, να δούμε μια ταινία ή ακόμα και να κοιμηθούμε όσες ώρες θέλουμε.                                                                                                                                 Τα μαθήματα του σχολείου τα κάνουμε με έναν διαφορετικό τρόπο, μέσω υπολογιστή, που η αλήθεια είναι ότι εγώ τον λατρεύω.  Τώρα πλέον μπορώ να κάτσω πολλές ώρες στον υπολογιστή, να κάνω τα μαθήματα μου, να παίζω χωρίς να με φωνάζει η μαμά.  Δεν είναι υπέροχο;           Βέβαια η αλήθεια είναι πως μου λείπει η καλύτερή μου φίλη, οι συμμαθητές μου, η δασκάλα μου και γενικά μου λείπει το σχολείο όσο και αν σας φαίνεται περίεργο.  Δεν απελπίζομαι όμως.  Υπάρχουν και οι επιστήμονες, αυτοί οι υπέροχοι άνθρωποι που προσπαθούν να βρουν το εμβόλιο ή το φάρμακο για τον κορονοϊό και να μπορέσουμε πάλι να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί.

Όλοι εμείς μένουμε σπίτι, για να μείνουμε ασφαλείς και να μην αρρωστήσουν τα άτομα που αγαπάμε.  Όλοι εσείς οι επιστήμονες προσπαθήστε να βρείτε το

φάρμακο σύντομα.

 

Για μας και για σας, με αγάπη.

ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΑ

Ε2 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΛΑΣ

 

 

    ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα παιδί που βαριόταν πολύ και δεν πήγαινε ούτε νερό μόνο του να πιεί.Μια μέρα εκεί που έπαιζε με το τάμπλετ είδε μια διαφήμιση που έλεγε «πατήστε αυτό το κουμπί και κάντε το καλύτερο δώρο στον εαυτό σας».Το παιδί ξαφνιάστηκε με το ζωηρό χρώμα της διαφήμισης και χωρίς να το σκεφτεί πάτησε το κουμπί.Η οθόνη του τάμπλετ γέμισε με εργαλεία,εξαρτήματα,αριθμούς  και στο κάτω μέρος της έγραφε,αν μπορείς να το συναρμολογίσεις,θα γίνει δικό σου.Όταν συνέχισε να δια -βάζει την διαφήμιση κατάλαβε ότι δεν μπορούσε να γίνει πραγματικότητα αυτό που έλεγε και ότι έπρεπε μόνος σου να βρεις αληθινά εργαλεία και εξαρτήματα για να φτιάξεις αυτό  που ζητούσε.Έτσι χωρίς να χάνει χρόνο πήγε στην αποθήκη του σπιτιού και πήρε ότι εργαλεία και εξαρτήματα βρήκε στο πάγκο του μπαμπά του.Ξεκίνησε να  συναρμολογεί και σιγά σιγά άρχισε να φαίνεται τι είναι αυτό που έλεγαν τα βήματα που ακολουθούσε. Συνέχισε να βιδώνει ώσπου το τελίωσε.Ήταν ένα ρομπότ.Κρατούσε στα χέρια του  ένα ρομπότ που είχε φτιάξει μόνος του βλέποντας μια διαφήμιση.Με το ρομπότ αυτό άλλαξε η συμπεριφορά του,όχι μόνο δεν ήθελε  να του φέρνουν πράγματα οι γονείς του αλλά τους βοηθούσε όταν του το ζητύσαν.Μεγαλώνοντας σπούδασε και  συνέχισε να ασχολείται με τα ρομπότ. Άνοιξε μια τεράστια  εταιρία που έφτιαχνε παιδικά ρομπότ αλλά και ρομπότ που μπορούσες να φτιάξεις μόνος σου….(για τα παιδιά που νομίζουν ότι βαριούνται).

               

ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΝΙΝΙΑΤΣΟΥΔΗΣ

 

 

ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΑΓΚΑΛΙΖΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

 

Όλα στη ζωή μας ξαφνικά άλλαξαν μια νέα πραγματικότητα έχει εισβάλει στην καθημερινότητα μας χωρίς να γνωρίζουμε για πόσο. Οι συνήθειες μας άλλαξαν από την μια μέρα στην άλλη.

Τις πρώτες μέρες ήμουν χαρούμενος, που έκλεισαν τα σχολεία. Διότι έλεγαν να μην ανησυχούμε και πως είναι μια απλή γρίπη. Πίστευα πως θα ήταν σαν διακοπές και πως θα είχαμε όσο χρόνο θέλουμε για παιχνίδι και θα περνούσαμε περισσότερο χρόνο με τους γονείς μας.

Όμως ο ιός έχει φέρει μεγάλη αναστάτωση στην ζωή μας. Πρέπει να μείνουμε μέσα στο σπίτι μακριά από τους δικούς μας, τους φίλους μας, τις δραστηριότητες και το σχολείο.

Τελικά δεν ήταν τόσο απλό. Άρχισαν να κλείνουν τα εμπορικά καταστήματα, δημόσιες υπηρεσίες και έμειναν ανοιχτά καταστήματα πρώτης ανάγκης και τα φαρμακεία. Αυτός ο ιός κατέληξε σε πανδημία που ονομάζετε κωρονο’ι’ός και είναι μια ασθένεια που ξεκινάει σαν μια απλή γρίπη και οι πιο αδύναμοι οργανισμοί δεν την αντέχουν.

Ζούμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Νιώθω αγχωμένος και φοβισμένος μήπως χάσω κάποιον δικό μου.  Δεν περίμενα να είναι τόσο σοβαρή η κατάσταση και να πάρει τέτοια τροπή.

Είμαι εγκλωβισμένος μέσα στο σπίτι. Δεν μπορώ να πάω βόλτες με τους γονείς μου όπως νόμιζα. Οι γονείς μου λένε πως δεν πρέπει να φοβάμαι πως κάποιες καταστάσεις που περνάμε πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε με ψυχραιμία και αισιοδοξία.

Φέτος δε θα μπορέσουμε να γιορτάσουμε την γιορτή του Πάσχα διότι οι εκκλησίες είναι κλειστές και θα παραμείνουν κλειστές. Επίσης δε θα μπορέσουμε να διοργανώσουμε το οικογενειακό τραπέζι και δεν θα μπορέσω να δω τα ξαδέρφια μου.

Θέλω να βγω έξω! Να πάω να βρω τους φίλους μου, να συναντηθούμε στην πλατεία του χωριού όπως κάναμε πριν να μας επισκεφτεί αυτός ο καινούριος  ιός. Πάλι καλά που ζω σε χωριό και έχουμε και αυλή αλλιώς θα ήταν πολύ πιο δύσκολα!

Τέλος θα ήθελα όλο αυτό να είναι ένα κακόγουστο αστείο. Ελπίζω  να βρουν οι γιατροί κάποιο φάρμακο για να γλιτώσουνε τους ανθρώπους που πάσχουν  από αυτόν τον θανατηφόρο ιό.

ΤΡΥΦΩΝ ΠΙΤΣΑΡΗΣ

 

ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑ

Ο ΓΙΟΣ!!

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΑΜΕ ΚΡΥΦΤΟ ΜΕ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΝ ΚΟΡΟ΄Ι΄ΔΕΥΑΜΕ <<ΚΟΡΩΝΟ’Ι’Ο>>…

ΑΥΤΟΣ ΘΥΜΩΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ ,ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ , ΒΡΗΚΕ ΜΑΓΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ!!!!

Μ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΗΧΑ, ΠΥΡΕΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ!!!

ΟΛΟΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ Η ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΑΥΤΗ!!!

ΤΡΥΦΩΝ ΠΙΤΣΑΡΗΣ

 

 

 

 

από κάτω από: Δραστηριότητες, Ε' Τάξη, Ενημέρωση Δ/νσης| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΡΑΝΤΙΝΤΑΣ- ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΛΑΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΛΑΣ
Ό,τι είναι ο ήλιος για τα λουλούδια είναι τα χαμόγελα για τον άνθρωπο.

Ιστορικό

Ιούνιος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
European Radio Logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων