ΡΩΓΜΗ…

Ένας ιστότοπος με θρησκευτικά θεματα και όχι μόνο…

ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΣΤΟ ΚΕΝΟ (Α΄Γυμνασίου)

Μαρ 202111
anastasi-christou.1

Με βάση την εικόνα που βλέπαμε την ημέρα της Ανάστασης πριν την επιδημία, και θα συνεχίσουμε φυσικά να βλέπουμε μετά την λήξη της,(στις 11:45 πολύ κόσμο στην Εκκλησία, και στις 00:15 ελάχιστοι οι παραμένοντας στο ναό)Απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: 1)Ποια είναι η σημασία και το νόημα της Πίστης και της ανάστασης του Χριστού για το 95% των  Ελλήνων Χριστιανών; 2) Ποιο παράδειγμα δίνουν για την πίστη και την Εκκλησία σε σας τα παιδιά οι ενήλικες χριστιανοί την ημέρα της ανάστασης με την συμπεριφορά τους αυτή; Ποιος φταίει για την κατάσταση αυτή;(παπάδες, θεολόγοι, μουσουλμάνοι μετανάστες, εβραίοι, πολιτικοί, κτλ.)

 

Η σημασία και το νόημα της Πίστης και της Ανάστασης του Χριστού δυστυχώς έχει χαθεί. Στη σημερινή εποχή αποτελεί πλέον μια φιέστα λίγων λεπτών.
Οι μέρες του Πάσχα για τους περισσοτέρους Έλληνες είναι ευκαιρία ξεκούρασης και διασκέδασης, γη αυτό όσοι έχουν χωριό προτιμούν να περνούν εκεί τισί διακοπές του Πάσχα.
Η μέρα της Ανάστασης για τις νοικοκυρές είναι μια μέρα ετοιμασιών, μαγειρέματος και μαγειρέματος στα χωριά που περιμένουν να καλωσορίσουν τα παιδιά και τα εγγόνια τους από την πόλη.
Η Αναστάσιμη λειτουργία για τους ηλικιωμένους είναι πολύ σημαντική γη αυτό και θα τους δούμε να έχουν πιάσει κάθισμα από πολύ νωρίς στην εκκλησιά μπροστά. Αντίθετα για τα μικρά παιδιά είναι βασανιστήριο αφού πεινάνε και νυστάζουν καθώς έχει προηγηθεί μια μέρα ξεσαλώματος και παιχνιδιού. Για τους γονείς είναι μια αναγκαστική υποχρέωση μάλλον και αρκετά κουραστική καθώς πρέπει να ανεχτούν την γκρίνια των παιδιών τους και την ταλαιπωρία του κόσμου και της ορθοστασίας.
Για τους νέους η Αναστάσιμη λειτουργία είναι μια μάζωξη με φίλους στο προαύλιο της εκκλησίας. Τα αγόρια επιδίδονται σε πόλεμο βεγγαλικών, ενώ τα κορίτσια σε διαγωνισμό ομορφιάς.
Στα χωριά η νύχτα της Ανάστασης είναι ακόμα πιο συναρπαστική, γιατί συνήθως αποτελεί επίσημη παρουσίαση γαμπρού, νύφης ή δεσμού κυρίως για τους Αθηναίους που κάνουν Πάσχα στα χωριά. Για τους άντρες είναι μια ευκαιρία να συναντήσουν τους φίλους τους και να διαγωνιστούν στην ρίψη πυροτεχνημάτων, ενώ για τις γυναίκες είναι πολύ πιο πολύ, επίδειξη ενδυμάτων και υποδημάτων της νέας κολεξιόν και διαγωνισμός χτενίσματος και βαψίματος.
Για τους ντόπιους είναι η καλύτερη ευκαιρία κουτσομπολιού και συζήτησης.
Δυστυχώς αυτή είναι η Ανάσταση για τους πιο πολλούς Έλληνες.

Ποιο παράδειγμα δίνουν για την πίστη και την Εκκλησία σε σας τα παιδιά οι ενήλικες χριστιανοί την ημέρα της ανάστασης με την συμπεριφορά τους αυτή; Ποιος φταίει για την κατάσταση αυτή;(παπάδες, θεολόγοι, μουσουλμάνοι μετανάστες, Εβραίοι, πολιτικοί, κτλ.)

Το μήνυμα που μας περνάνε οι μεγάλοι ίσως εν αγνοία τους είναι ότι τα υλικά αγαθά, η εξωτερική εμφάνιση και ο κόσμος είναι πιο σημαντικά από την πιστή μας. Έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες μας και σε μεγάλο βαθμό ευθύνεται η ρουτίνα και ο ρυθμός της ζωής μας.
Έχει αλλάξει πολύ η ελληνική οικογένεια τα τελευταία χρονιά και αυτός είναι ένας λόγος που έχουμε απομακρυνθεί από την εκκλησία πιο παλιά χρονιά στην οικογένεια εργαζόταν μόνο ο πατέρας και η μητέρα φρόντιζε το σπίτι και τα σπίτι δουλεύουν και οι δυο γονείς στις περισσότερες περιπτώσεις και με τις υποχρεώσεις ο ρυθμός της ζωής τους είναι δουλεύουν ατέλειωτες ώρες και Σαββατοκύριακα και αργίες και γιορτές και δεν υπάρχει χρόνος και χώρος για την θρησκεία μας.
Υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων που χάνουν την πιστή τους όταν τους βρει κάποια συμφορά, γιατί ρίχνουν την ευθύνη στο Θεό για το κακό που τους συνέβη. Υπάρχουν όμως και οι άνθρωποι που τότε βρίσκουν την πιστή τους.
Ένας σημαντικός λόγος που πολλοί έχουν απομακρυνθεί από την εκκλησιά και τη θρησκεία είναι οι ιερείς. Δυστυχώς πολλοί ακολουθούν τον δρόμο του θεού όχι γιατί πραγματικά πιστεύουν και το θέλουν, αλλά για να εξασφαλίσουν το μέλλον τους και να έχουν εάν σταθερό εισόδημα. Γίνονται δηλαδή δημόσιοι υπάλληλοι αντί να ασκούν λειτούργημα. Δεν ισχύει για όλους αυτό, όμως εξαιτίας αυτού πολλών χριστιανών η πιστή έχει κλονιστεί. Μερίδιο ευθύνης φέρνουν και οι πολιτικοί όμως που με την συμπεριφορά τους παραγκωνίζουν τη θρησκεία μας. Όλο και πιο συχνά βλέπουμε πολίτικους που δηλώνουν άθεοι και μάλιστα επιλέγουν τον πολιτικό όρκο αντί τον θρησκευτικό στην ορκωμοσία τους. Κάποιοι κι κόλας από αυτούς έχουν επιλέξει να μην παντρευτούν και να μην βαφτίσουν τα παιδιά τους στην εκκλησιά.
Τέλος αντιλαμβανόμαστε με όσα συμβαίνουν στην χωρά μας με την πανδημία τον τελευταίο χρόνο την απαξίωση της θρησκείας μας από τους από επιτρέπονται οι πορείες και οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας δεν επιτρέπεται να παρακολουθήσουν οι πιστοί την λειτουργία στην εκκλησιά, ούτε καν την Αναστάσιμη λειτουργία με περιορισμούς και μετρά πολλοί ακόμη λόγοι που μας έχουν φτάσει στην σημερινή κατάσταση, πιστεύω όμως ότι αυτοί είναι η σημαντικότεροι.
Εκτός από την πιστή μας είναι πολλά αυτά που έχουμε χάσει στην προσπάθεια μας να προλάβουμε τους ρυθμούς της ζωής.

ΣΤΑΡΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Α4, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

Για κάποιους το να πηγαίνουν στην εκκλησία είναι απλά μια συνήθεια ή μια απλή παράδοση και έτσι ο κόσμος δεν πάει επειδή το θέλει, αλλά επειδή οι μεγαλύτεροι τους έμαθαν να πηγαίνουν Οι ενήλικες, επειδή τους πήγαιναν οι γονείς τους στην εκκλησία έμαθαν απλά να πηγαίνουν και τα παιδιά τους, χωρίς να το θέλουν από μόνα τους κι έτσι ο σημερινός κόσμος δεν πιστεύει έτσι όπως κάποτε πίστευε. Για αυτή την κατάσταση δε φταίει κανένας άλλος, παρά οι γονείς. Έπρεπε να μάθουν τα παιδιά τους να πηγαίνουν επειδή το θέλουν και όχι επειδή τους είπαν απλά να πάνε.

ΜΙΧΕΛΑΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Α2, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

Το  95% την Ελλήνων χριστιανών την ημέρα της Ανάστασης όταν η ώρα πάει 12:15 έχουν φύγει όλοι από την εκκλησία .Αυτό συμβαίνει ,όχι επειδή δεν είναι πιστοί αλλά λόγω της έλλειψης γνώσεων για τον χριστιανισμό .Αυτό είναι ένα φαινόμενο που το συναντάμε σχεδόν σε όλους τους νεοέλληνες .Με όλη αυτή τη συμπροφορά την ημέρα της Ανάστασης οι ενήλικοι χριστιανοί δεν δίνουν σε εμάς τους νεότερους  να καταλάβουμε .Τέλος, για αυτό το φαινόμενο οι παπάδες στην εκκλησία μιλούν μια διάλεκτο όπου οι νεοέλληνες δεν καταλαβαίνουν επειδή δεν έχουν διδαχτεί όμως οι παπάδες δεν φταίνε για αυτήν την κατάσταση αλλά η παιδιά.

 ΜΗΤΣΙΟΥ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ

Α2, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

Το 95% των Ελλήνων Χριστιανών μετά το Χριστός Ανέστη βιάζεται να φύγει από την εκκλησία θεωρεί ότι έχει κάνει το καθήκον του σαν καλός Χριστιανός πηγαίνοντας ένα τέταρτο πριν την Ανάσταση και φεύγοντας ένα τέταρτο μετά δεν είναι καθόλου προσηλωμένοι στα λόγια του Ιερέα και στο βαθύτερο νόημα της Ανάστασης αλλά μιλάνε μεταξύ τους βγάζουν selphie φωτογραφίες για να τις ανεβάσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να πάρουν likes.Με τη συμπεριφορά τους αυτή οι μεγάλοι αποτελούν κακό παράδειγμα για εμάς τα παιδιά γιατί νομίζουν ότι η Ανάσταση είναι ένα μισάωρο που θα πάνε να ανάψουμε τη λαμπάδα που μας έφερε ο νονός μας και θα ανταγωνιζόμαστε για το ποιος έχει τη καλύτερη. Για τη συμπεριφορά μας αυτή ευθυνόμαστε εμείς οι ίδιοι επειδή είναι επιλογή μας να μην κάτσουμε στην εκκλησία και να βιαστούμε να φύγουμε σε 10 λεπτά για να προλάβουμε να φάμε τη μαγειρίτσα.

ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Α2, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

 

 

Το νόημα της Πίστης και της Ανάστασης του Χριστού για το 95% των Ελλήνων Χριστιανών είναι το εξής. Τα αντιλαμβάνονται σαν κάτι τυπικό. Αφού αυτοί πιστεύουν γιατί έτσι δηλώνουν οι περισσότεροι, πως πιστεύουν και πως είναι χριστιανοί. Χωρίς να γνωρίζουν οι ίδιοι τη πραγματικά είναι ο Χριστός και σε τι πιστεύουν έχουν ήδη σχηματίσει άποψη για αυτούς που πιστεύουν το αντίθετο. Επίσης, πατάν το πόδι τους στην εκκλησία μόνο στην ανάσταση ή στη γέννηση του Χριστού χωρίς να γνωρίζουν για ποιο λόγο το κάνουν αυτό. Η απάντηση τους στην ερώτηση για ποιο λόγο ήρθες στην ανάσταση του Χριστού είναι ε, αφού αναστήθηκε ο Χριστός. Ανάσταση και να λείπω. Έτσι και το νόημα της ανάστασης για αυτούς είναι ότι είναι πολύ σημαντική μέρα άρα δε γίνεται να λείπω, είναι σαν μια παράδοση. Για αυτό ετοιμάζονται 2 ώρες, βάζουν τα καλά και τελικά κάθονται για 10 λεπτά στην εκκλησία.Με την συμπεριφορά τους αυτή, οι ενήλικες, περνούν ακριβώς την ίδια αντίληψη σε εμάς τα παιδιά για αυτό το θέμα. Με αποτέλεσμα όταν μεγαλώσουμε να κάνουμε ακριβώς τα ίδια και να πιστεύουμε τα ίδια. Επίσης, το παιδιά βλέποντας αυτή την εικόνα αρχίζουν να αδιαφορούν για τη θρησκεία αυτή με αποτέλεσμα να μην έρθουν ποτέ κοντά της. Για τη κατάσταση αυτή πιστεύω πως ευθύνονται καθαρά αυτοί που δηλώνουν υποτιθέμενοι χριστιανοί. Οι οποίοι όπως και οι Φαρισαίοι τροποποιούν την θρησκεία αλλά δεν εμποδίζουν τους υπόλοιπους να βρουν το Θεό αλλά με το τρόπο που την μορφοποιούν κάνουν τον άλλο να μη θέλει να ασχοληθεί.

ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Α4, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!Ένα ποιήμα για την Ανάσταση

 

 

Στις μέρες μας δεν είναι μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που ασχολούνται με το πνευματικό/θεολογικό κομμάτι της ζωής τους. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν πηγαίνουν σχεδόν ποτέ στην εκκλησία ή πηγαίνουν στις γιορτές. Στην Ανάσταση όλοι βάζουν τα καλά τους πηγαίνουν για λίγο μόνο για να πάρουν το Άγιο Φως και φεύγουν για να φάνε. Λίγοι όμως είναι αυτοί που κάθονται και στην λειτουργία. Κατά την γνώμη μου ο μέσος Χριστιανός σκέφτεται πως θα πάει για να πάρει το Άγιο Φως και ότι θα ξενυχτήσει για να φάει σπίτι του αλλά ούτε που του περνάει από το μυαλό πως θα μπορούσε να μείνει στην λειτουργία και να ξενυχτήσει για να κοινωνήσει στο τέλος της.

Εγώ προσωπικά έχω μεγαλώσει με καλή εικόνα γιατί από μικρή πάντα πήγαινα στην εκκλησία και έκανα και κάποια χρόνια κατηχητικό. Από την άλλη όμως με βάση το περιβάλλον γύρω μου γενικώς, είναι αρκετοί άνθρωποι που έχουν διαφορετικές απόψεις σχετικά με την Θρησκεία μας. Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να πιστεύει πως έστω να πάει στο τέλος της λειτουργίας να κοινωνήσει είναι ευλογία ενώ κάποιοι άλλοι μπορεί να μην συμφωνούν με αυτό. Σε εμένα δίνουν την εντύπωση πως η εκκλησία είναι ασήμαντη, πως δεν έχει κανένα σχεδόν ρόλο στην ζωή τους και απλά δεν χρειάζεται να πηγαίνουμε. Πιστεύω πως οι ίδιοι οι άνθρωποι φταίνε σε αυτές τις περιπτώσεις γιατί στην τελική είναι δική τους επιλογή. Αλλά υπάρχουν και φορές που μικρά παιδιά μαθαίνουν έτσι να μην ασχολούνται με την θρησκεία από τους γύρω τους.

 ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Α4, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

Το μεγαλύτερο μέρος των πιστών πηγαίνει αργά και αποχωρεί από την εκκλησία λίγα λεπτά μετά την Ανάσταση είτε ίσως γιατί νομίζει ότι τότε τελειώνει η λειτουργία και δεν υπάρχει λόγος να παραμείνει περισσότερο είτε γιατί σκέφτεται το φαγητό που ακολουθεί. Γενικά ο κόσμος το Πάσχα σκέφτεται αρκετά τις προετοιμασίες για το τραπέζι και λιγότερο το νόημα της γιορτής. Επίσης παρατηρώ πόσο καλά είναι ντυμένοι περισσότεροι άνθρωποι. Ίσως να τους  ενδιαφέρει η εντύπωση που θα κάνουν στους υπόλοιπους. Σίγουρα το παράδειγμα δεν είναι καλό για εμάς τα παιδιά αφού μένει μία επιφανειακή και λανθασμένη εντύπωση για την Ανάσταση. Δεν ξέρω ποιος φταίει αυτή την κατάσταση ίσως όμως θα πρέπει να βοηθήσουν όλοι,παπάδες, θεολόγοι και πιστοί έτσι ώστε να αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε καλύτερα το νόημα της Ανάστασης.

ΜΠΑΛΑΟΥΡΑ ΝΕΦΕΛΗ-ΡΑΦΑΗΛΙΑ

Α4, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

 

Στον κόσμο υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν το νόημα της αληθινής πίστεως, παραμόνο, τις περισσότερες φορές κάνουν τα πάντα μηχανικά(παρουσία στην εκκλησία, προσευχή κ.τ.λ.). Η Ανάσταση του Χριστού συμβολίζει την ελπίδα για τους περισσότερους από εμάς, ενώ για τους υπόλοιπους ίσως δεν σημαίνει τίποτα, καθώς δεν είναι ικανοί ή δεν θέλουν να καταλάβουν την έννοια της αληθινής πίστεως, απλώς θέλουν τα τελειώνουν για να γυρίσουν στα σπίτια τους. Όταν φτάνει η μέρα της Ανάστασης οι γονείς αρχίζουν να ετοιμάζονται από της 19:00 για να πάνε στην εκκλησία 23:40, να πάρουνε το Άγιο Φως και να φύγουνε. Προσωπικά πιστεύω ότι από το να γίνεται κάτι τέτοιο, είναι καλύτερο να μην πηγαίνουμε καθόλου, διότι αυτό το παράδειγμα περνά στα παιδιά και μετά αυτό στις επόμενες γενιές. Για αυτήν την κατάσταση φταίει το πως το αντιλαμβάνεται ο κάθε άνθρωπος και βέβαια πόσο τον ενδιαφέρει να αναζητήσει το πραγματικό νόημα της Αναστάσεως του Κυρίου.

ΜΠΡΙΛΑΚΗ – ΑΡΑΚΑ ΜΑΡΙΕΤΑ- ΡΑΦΑΕΛΑ

Α3, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

Ανάσταση του Χριστού!!!Τα καλά νέα!

 

 

 

Πιστεύω ότι η σημασία και το νόημα της πίστης και της ανάστασης του Χριστού για το 95% των Ελλήνων χριστιανών  είναι να πάνε στην εκκλησία να πουν το Χριστός Ανέστη να πάρουν το άγιο φως και να πάνε στα σπίτια τους για να φάνε την μαγειρίτσα και να τσουγκρίσουν τα αυγά. Για έμενα αυτό που κάνουν είναι απιστία και ασέβεια προς τον θεό.

Οι ενήλικες κατά την γνώμη μου δίνουν σε μας τα παιδιά το κακό παράδειγμα με τη συμπεριφορά τους αυτή. Θα έπρεπε να μας μιλήσουν για την σημασία της ημέρας αυτής  για να καταλάβουμε πόσο σημαντική είναι για την χριστιανική μας πίστη. Δεν μπορώ να πω ποιος φταίει αλλά θα ήθελα να βρεθεί ένας τρόπος να αλλάξει αυτή η συμπεριφορά των ενηλίκων

ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΣΙΟΣ

Α3, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ σε όλες τις γλώσσες!!

 

 

Η πίστη και η θρησκεία στην Ελλάδα είναι συνδεδεμένη με τα ήθη και τα έθιμα του ελληνικού λαού. Σύμφωνα με τα έθιμα του Πάσχα ο χριστιανός πρέπει να ακούσει στην εκκλησία το Χριστός Ανέστη και να δει τα πυροτεχνήματα. Μόλις τελειώσει αυτό το θέμα πάει σπίτι του. Όταν τα παιδιά βλέπουν αυτή την στάση από τους μεγαλύτερους προσεγγίζουν επιφανειακά την πίστη και δεν κατανοούν την ουσία της. Την ημέρα της Ανάστασης του Χριστού γιορτάζουμε την νίκη του θανάτου, κάτι που τα περισσότερα παιδιά αγνοούν. για αυτήν την κατάσταση φταίνε οι γονείς που δεν διδάσκουν τα παιδιά με την συμπεριφορά τους.

ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Α3, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

Ανάσταση πριν το κορωνοϊό. Ο λαός μας στην παράδοση και στον πολιτισμό!

 

Για το 95%των Ελλήνων χριστιανών η σημασία και το νόημα  της Πίστης και Ανάστασης του Χριστού είναι να πηγαίνουν στην Εκκλησία τα τελευταία λεπτά, καλοντυμένοι περιποιημένοι και στολισμένοι ώστε να ανάψουν το κεράκι τους, να πάρουν το φως το αληθινό για το σπίτι τους χωρίς να νιώθουν την απαραίτητη ευλάβεια, και ανάγκη λόγω της συγκεκριμένης ημέρας να παραστούν στη Θεία Λειτουργία της Αναστάσεως. Αυτό δείχνει ασέβεια προς τον ίδιο το Χριστό και την Εκκλησία διότι ως καλοί Χριστιανοί θα πρέπει να βρίσκουμε χρόνο  για την πνευματική μας καλλιέργεια μέσω της Εκκλησίας μας και συγκεκριμένα του θελήματος του Θεού. Είναι ένα κακό

 ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ

Α4, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

Την ανάσταση, την οποία στην πληρότητά της, προορίστε ο άνθρωπος να γνωρίσει και να απολαύσει την ένδοξη αιωνιότητα.
Όμως  ζούμε σε μια εποχή σε μια χώρα που η τοπική κοινωνία αντιμετωπίζει τεράστια κοινωνικά προβλήματα όπως το πρόβλημα της έλλειψης ασφάλειας, της φτώχειας, του έιτζ, της ανεργίας, της οικονομικής κρίσης, της καταστροφής του Περιβάλλοντος και τόσα άλλα προβλήματα που συνδέονται με την προτεραιότητα που δίνει ο σύγχρονος αμαρτωλός άνθρωπος στις υλικές αξίες παραβλέποντας τις πνευματικές, τις ηθικές, τις ανθρωπιστικές, τη φιλανθρωπία, το πατριωτισμό, την αγάπη για την οικογένεια, την ελεημοσύνη, την ανθρώπινη ευαισθησία μας για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την επικράτηση της ειρήνης στο κόσμο. Έχει κυριαρχήσει παντού ο ατομισμός, ο εγωϊσμός, ο υλισμός, η απρέπεια προς το σεβασμό προς το Περιβάλλον της Δημιουργίας του Θεού. Η διαφθορά και η απάτη κυριαρχούν παντού. Πολλοί άνθρωποι παντρεύονται για να χωρίζουν ή είναι μπλεγμένοι σε παράνομες σχέσεις. Δεν ντρέπονται κανένα. Έγιναν ξεδιάντροποι, ελεεινοί και τρισάθλιοι, καταστρέφοντας πνευματικά και τους εαυτούς τους και τα παιδιά τους, κάνοντας τους γονείς τους να παθαίνουν καρδιακά εμφράγματα και εγκεφαλικά από τη στενοχώρια τους. Το αγαθόν της ελευθερίας εκλαμβάνεται και συγχύζεται από πολλούς ως ασυδοσία. Η ασέβεια που υπάρχει στην τοπική κοινωνία είναι απαράδεκτη. Πολλοί κλέβουν και πολλοί σκοτώνουν ανελέητα. Μίσος και κακία. Η βίαιη εγκληματικότητα που παρατηρείται στη τοπική κοινωνία σημαίνει απόρριψη της Αναστάσεως του Χριστού. Σημαίνει ότι αυτοί οι φονιάδες και οι εγκληματίες δεν πιστεύουν ότι η ζωή είναι δώρο του Θεού κι ότι πρέπει να προστατεύεται από όλους μας. Επίσης ατύχημα είναι ότι στην υλιστική εποχή μας οι άνθρωποι, κατά μεγάλο ποσοστό, αν δεν αρνήθηκαν την πίστη, την έχουν πάντως περιορίσει σε μια άγονη τυπικότητα, η οποία αφήνει ανέγγιχτη και ανεπηρέαστη την καρδιά τους.Οι γονείς  την ημέρα τις ανάστασης δίνουν ένα  παράδειγμα τυπολατρίας  δηλαδή επικεντρώνονται σε ανούσια πράγματα και δεν κατανοούν το αληθινό νόημα της ανάστασης. Φταίει ο ίδιος επειδή  νομίζει ότι είναι πιστός χωρίς να έχει αναζήτηση για την θρησκεία στην οποία πιστεύει.

ΚΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

Α2, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ με Μολότωφ!!

 

 

Οι πρωτόπλαστοι ένιωθαν φόβο, ντροπή, αγωνία και αμηχανία αφότου παράκουσαν την εντολή του Κυρίου, και ταυτόχρονα έχασαν το θείο δώρο της αιώνιας ζωής. Τότε ο Κύριος τους υποσχέθηκε ότι θα φέρει στην Γη τον υιό Του τον Ιησού, να υποστεί πολλά κακά και να πληρώσει για τις αμαρτίες όλου του κόσμου, για να πεθάνει και ν’ αναστηθεί, ενώνοντας τον παλιό κόσμο με τον καινούριο. Ο Χριστός με την ολοκλήρωση της Ανάστασης, δηλαδή την ολοκλήρωση του σκοπού του οποίου ήρθε στον κόσμο, δίνει την ελπίδα στους ανθρώπους ότι η αγάπη δεν πεθαίνει, ότι ο θάνατος δεν έρχεται στον άνθρωπο όσο υπάρχει ο Χριστός και ο Θεός, όσο δύσκολος και μακρύς αν είναι ο αγώνας και ο δρόμος του για τον Παράδεισο. Έτσι η Ανάσταση καταργεί το νόημα του πνευματικού θανάτου. Επίσης, η συνάντηση του Θεού και της Μαρίας της Μαγδαληνής, στον ίδιο κήπο στον οποίο οι πρωτόπλαστοι πρόδωσαν τον Θεό, ήταν η αφορμή για να δοθεί στον άνθρωπο η ελπίδα, η ειρήνη και η χαρά και ύστερα η νίκη του πνευματικού αυτού θανάτου, χαρίζοντας στον κόσμο αισθήματα τα οποία μέχρι τώρα δεν είχε νιώσει, μετά τα γεγονότα που συνέβησαν στον Κήπο της Εδέμ και τα συναισθήματα που προκλήθηκαν τότε. Συμπερασματικά, όταν λέμε Ανάσταση εννοούμε, όπως ανέφερα, την νίκη του Ιησού επί του πνευματικού θανάτου. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι ενήλικοι, στις σημερινές μέρες, με αυτήν τους την συμπεριφορά, το να φεύγουν από τον χώρο της εκκλησίας, πριν ολοκληρωθεί η λειτουργία, δίνουν ένα κακό παράδειγμα προς μίμηση για τα παιδιά. Ο λόγος είναι ότι έτσι δηλώνουν ότι ακολουθούν ένα τυπικό έθιμο που έχει καθιερωθεί, και γι’ αυτό φταίει η κοινωνία που έχει εξαπλώσει αυτό το έθιμο. Δηλαδή αφότου πηγαίνουμε στην εκκλησία στολισμένοι και ντυμένοι επίσημα, το οποίο δεν μας το αναγκάζει κανείς και είναι άλλη μία κακή συνήθεια που έχει καθιερωθεί, και πάρουμε το Άγιο Φως, μετά φεύγουμε για να πάμε να φάμε το πλούσιο γεύμα που ακολουθεί. Έτσι όμως δεν παραμένουμε μέχρι την ολοκλήρωση της λειτουργίας και της Ανάστασης, άρα αποδεικνύουμε με την πράξη μας αυτή ότι πιστεύουμε στα υλικά αγαθά και όχι στην Ανάσταση του πνεύματος και της ψυχής. Πιστεύοντας σε μία τυπική χριστιανοσύνη δεν δείχνουμε την πραγματική μας πίστη και απλά ακολουθούμε ένα έθιμο, καθιερωμένο από την κοινωνία, δίνοντας έτσι πολύ κακό παράδειγμα που θα μιμηθούν τα παιδιά μας και γενικότερα τα παιδιά του χριστιανισμού. Ο καθένας από εμάς μπορεί να βοηθήσει στην αλλαγή αυτής της συνήθειας, αλλά και οι παππάδες πρέπει να γίνουν πιο πιστικοί, δηλαδή να πείσουν τον καθένα από εμάς για την σημαντικότητα της σημαντικής Ανάστασης.

ΛΕΟΝΤΙΟΥ ΛΥΔΙΑ

Α2, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ από Ρώσους σε heavy metal

 

 

 

 

 



Λήψη αρχείου

ΣΙΜΙΓΙΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Α4, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 



Λήψη αρχείου

ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Α4, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 



Λήψη αρχείου

ΔΗΜΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΤΥΧΙΑ

Α2, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 



Λήψη αρχείου

ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΜΙΧΑΗΛ

Α3, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ

Α4, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΑΧΙΛΙ ΜΟΥΪΜ – ΝΤΑΒΙΝΤ

Α3, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΕΝΤΡΟΣ ΑΝΘΙΜΟΣ

Α2, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΕΛΕΝΗ

Α2, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΡΕΝΙΕΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ

Α4, 4ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου

 

 

 

 

 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ σε 5 γλώσσες!

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΣΤΟ ΚΕΝΟ (Α΄Γυμνασίου)    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

ΒΙΝΤΕΟ

Μελλοντικές εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν μελλοντικά γεγονότα.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων