Με την υπ. αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 27707/4-05-2021 Κοινή Υπουργική Απόφαση η διαδικασία αυτοελέγχου με οικιακό τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (self test) είναι πλέον υποχρεωτική για την είσοδο των μαθητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού στις σχολικές μονάδες. Παράλληλα, όμως είναι εξαιρετικά χρήσιμη, καθώς βοηθάμε σημαντικά στο να σταματήσει η εξάπλωση του ιού.
