Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Φ.6/ 22511/Δ1/25-2-2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου, για το σχολικό έτος 2021-2022, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2021. Επισημαίνεται ότι κατά το σχολικό έτος 2021-2022 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2015 έως και 31-12-2015.

Συνεχίστε την ανάγνωση