Εγγραφές στην Α’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2021-2022

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Φ.6/ 22511/Δ1/25-2-2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου, για το σχολικό έτος 2021-2022, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2021. Επισημαίνεται ότι κατά το σχολικό έτος 2021-2022 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2015 έως και 31-12-2015.

Τηρώντας αυστηρά τους κανόνες υγιεινής και προστασίας από τον COVID-19 οι εγγραφές θα πραγματοποιούνται στον χώρο του σχολείου κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας (2694061368 και 6974601359).

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου είναι τα εξής:

  1. Βιβλιάριο Εμβολίων του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α 25).
  2. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (Α.Δ.Υ.Μ.).
  3. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή/τριας. Συνιστάται, οι Διευθυντές/τριες των Σχολικών Μονάδων όπως ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο, προκειμένου οι αιτήσεις εγγραφής να υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο στο σχολείο που ανήκουν οι μαθητές/τριες σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας (άρθρο 5 ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του Ν. 4559/2018 (Α 142).
  4. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.
  5. Υποχρεωτική η επίδειξη Αστυνομικής Ταυτότητας και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες και η δικαστική απόφαση επιμέλειας του παιδιού σε περίπτωση διάστασης ή διαζυγίου.

Προαιρετικά, οι μαθητές /τριες μπορούν να εγγράφονται και στο Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

 Η Διευθύντρια του Σχολείου

Βασιλική Γκολώνη

 

Δείτε την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ εδώ.