Τα παιδιά της Δ’ τάξης με τη βοήθεια και την καθοδήγηση της δασκάλας τους Σταυρούλας Τζανή συμμετείχαν στη δράση «Τα σχολεία στέλνουν μήνυμα αγάπης». Πρόκειται για μια πρόταση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προς τα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να δείξουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, που δοκιμάζεται εξ αιτίας της πανδημίας, και σε νοσηλευόμενους με κορωνοϊό, που θα περάσουν τις γιορτινές ημέρες μακριά από τους οικείους τους. Παράλληλα, δίνεται έμφαση στην καλλιέργεια και την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και των εννοιών της προσφοράς και του εθελοντισμού.
