Παρακαλούνται οι γονείς των μαθητών της ΣΤ τάξης να καταθέσουν μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου στη Διευθύντρια του Δημοτικού υπεύθυνη δήλωση μόνιμης κατοικίας, συνοδευόμενη από σχετικό αποδεικτικό, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για την εγγραφή του/της μαθητή/τριας στο Γυμνάσιο.

Συνεχίστε την ανάγνωση