Τα παιδιά της Δ’ τάξης με τη βοήθεια και την καθοδήγηση της δασκάλας τους Σταυρούλας Τζανή συμμετείχαν στη δράση «Τα σχολεία στέλνουν μήνυμα αγάπης». Πρόκειται για μια πρόταση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προς τα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να δείξουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, που δοκιμάζεται εξ αιτίας της πανδημίας, και σε νοσηλευόμενους με κορωνοϊό, που θα περάσουν τις γιορτινές ημέρες μακριά από τους οικείους τους. Παράλληλα, δίνεται έμφαση στην καλλιέργεια και την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και των εννοιών της προσφοράς και του εθελοντισμού.
Μήνας: Δεκέμβριος 2020
Διάθεση εκπομπών εκπαιδευτικής τηλεόρασης
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων συνεχίζει την υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας αξιοποιώντας την Εκπαιδευτική Τηλεόραση, η οποία αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά μέσα μαζικής επικοινωνίας. Καθημερινά στις 9 π.μ. από τη συχνότητα της ΕΡΤ2, οι μαθητές/τριες του Δημοτικού έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων τηλεκπαίδευσης, προσβάσιμα και στους/στις μαθητές/τριες με προβλήματα ακοής. Το πρόγραμμα της εκπομπής «Μαθαίνουμε στο σπίτι» αναρτάται καθημερινά στιςδιευθύνσεις:Συνεχίστε την ανάγνωση
Οδηγίες του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη απέστειλε στα σχολεία 4 ενημερωτικά φυλλάδια με οδηγίες προς ανηλίκους και πολίτες για την προστασία στο διαδίκτυο, για τη σεξουαλική κακοποίηση και την ενδοοικογενειακή βία. Θεωρούμε εξαιρετικά χρήσιμο να αφιερωθεί από τους γονείς χρόνος να συζητήσουν με τα παιδιά τους για αυτά τα θέματα με αφορμή το συγκεκριμένο υλικό.
Εγγραφή μαθητών της ΣΤ τάξης στο Γυμνάσιο
Παρακαλούνται οι γονείς των μαθητών της ΣΤ τάξης να καταθέσουν μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου στη Διευθύντρια του Δημοτικού υπεύθυνη δήλωση μόνιμης κατοικίας, συνοδευόμενη από σχετικό αποδεικτικό, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για την εγγραφή του/της μαθητή/τριας στο Γυμνάσιο.


