Αγαπητοί γονείς,

Μόλις σήμερα ανακοινώθηκε από την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως η αναστολή λειτουργίας  των Δημοτικών Σχολείων από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου έως και τις 17 Νοεμβρίου. Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα λειτουργήσει εξ αποστάσεως με δύο αλληλένδετους τρόπους, με την εκπαιδευτική τηλεόραση και τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Από τη Δευτέρα το πρωί στις 9 π.μ. θα αρχίσουν να προβάλλονται από την ΕΡΤ2 τηλεοπτικά μαθήματα για μαθητές δημοτικού. Παράλληλα, προβλέπεται η υποχρεωτική εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης από την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου με τη χρήση της πλατφόρμας webex που υποστηρίζει τηλεδιασκέψεις. Το ακριβές πρόγραμμα των μαθημάτων θα ανακοινωθεί από Δευτέρα.

Συνεχίστε την ανάγνωση