Αγαπητοί μας γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι, με βάση την υπ. αρ. Φ7/ΦΜ/143840/Δ1/21-10-2020 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, ο φετινός εορτασμός για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 27 Οκτωβρίου εντός του κάθε τμήματος χωρίς την παρουσία γονέων. Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν το πρωί κανονικά 8.15 π.μ. και θα αποχωρήσουν με ευθύνη των γονέων στις 9.40 π.μ. (το ολοήμερο δε θα λειτουργήσει). Τα δρομολόγια των μεταφερόμενων μαθητών θα πραγματοποιηθούν με τις απαραίτητες προσαρμογές.

Συνεχίστε την ανάγνωση