Την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των Ε και ΣΤ τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) Πάτρας. Τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα ατομικής προστασίας, συμμετείχαν σε πειραματικές δραστηριότητες που με άρτιο τρόπο είχαν οργανώσει και παρουσίασαν οι εκπαιδευτικοί του κέντρου. Οι μαθητές της ΣΤ τάξης ασχολήθηκαν με τον ηλεκτρομαγνητισμό και την μικροσκόπηση, ενώ οι μαθητές της Ε τάξης με το πεπτικό σύστημα και τον στατικό ηλεκτρισμό.

Συνεχίστε την ανάγνωση