Στο πλαίσιο του 4ου Θεματικού Κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία» και του μαθήματος των ΤΠΕ οι μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων του σχολείου μας, υλοποίησαν το πρόγραμμα με τίτλο: «Πρόγραμμα Ρομποτικής & STEAM FLL». Συγκεκριμένα ασχολήθηκαν με εφαρμογές της εκπαιδευτικής ρομποτικής στη Μελέτη Περιβάλλοντος. Τα παιδιά έδειξαν ενθουσιασμό για τις δραστηριότητες του προγράμματος. Καλλιέργησαν τη δημιουργικότητά τους, συνεργάστηκαν, ανέπτυξαν την κριτική τους σκέψη και την ευαισθησία τους για την τροφική αλυσίδα και το οικοσύστημα. Ασκήθηκαν σε δεξιότητες της ρομποτικής, της τεχνολογίας και της επιστήμης και δημιούργησαν τα δικά τους ρομπότ. Με τη χρήση του υλικού των πακέτων WeDo 2.0, προγραμμάτισαν τα ρομποτάκια τους και έκαναν αναπαράσταση του κύκλου ζωής του βατράχου μέσα στη λίμνη και της τροφικής αλυσίδας (λιβελούλα, βάτραχος, φίδι). Οι μαθητές συγκέντρωσαν τις εμπειρίες τους από την διαδικασία και έδωσαν σύντομη συνέντευξη ώστε να μεταδώσουν τις γνώσεις τους και στους άλλους μαθητές. Ήταν μια ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική εμπειρία, καθώς μέσα από το παιχνίδι ήρθαν σε επαφή με την ρομποτική και τον προγραμματισμό.
Το Δημοτικό Σχολείο Δεσφίνας είναι ένα από τα 10 σχολεία που επέλεξε το Υπουργείο Παιδείας για να υλοποιηθεί το πρόγραμμα με τίτλο: «Πρόγραμμα Ρομποτικής & STEAM FLL – GAME CHANGERS», στο πλαίσιο του Πιλοτικού Προγράμματος του ΙΕΠ: «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ανάπτυξης ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής, τεχνολογίας και επιστήμης για μαθητές μέσω της εκπαιδευτικής ρομποτικής και συμμετέχουν οι μαθητές όλων των τάξεων της σχολικής μας μονάδας, για το λόγο αυτό έχει αποσταλεί στο σχολείο μας ο σχετικός εξοπλισμός.
Αφήστε μια απάντηση