“ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΤΟΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ “
Η Β’ ΚΑΙ Η Γ΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ , ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ‘ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΤΟΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ” ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ.ΒΙΓΓΟΠΟΥΛΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΛΕΝΙΑ . ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ , ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΡΟΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΚΗΡΥΞΕ ΕΠΙΣΗΜΑ “ΣΤΟΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ” !! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ,ΣΤΟ Συνεχίστε να διαβάζετε