ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
Το Πρόγραμμα Σπουδών Δράσεις Ενεργού Πολίτη διαρθρώνεται σε 17 θεματικές ενότητες, που αντιστοιχούν στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) – Sustainable Development Goals (SDGs) και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες τεσσάρων (4) ηλικιακών επιπέδων, Νηπιαγωγείο έως Γ΄ τάξη του Δημοτικού, Δ΄ έως ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού, Γυμνάσιο και Λύκειο. Εδώ αναλύεται όλο το πρόγραμμα. Ακολουθεί το σχέδιο δράσης που θα υλοποιηθεί στη σχολική μας μονάδα το σχολικό έτος 2024-2025 εδώ:
Ενεργός πολίτης – Σχέδιο Δράσης ΔΣ ΛΙΘΑΚΙΑΣ 2024-2025
1. Επίσκεψη στη σχολική βιβλιοθήκη – Συνεργατική επιλογή και ανάγνωση βιβλίων από μαθητές Β΄ και ΣΤ΄ τάξης
Στο στάδιο της επιλογής των βιβλίων και της γνωριμίας τους από τις δύο τάξεις που θα δουλέψουν ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ τη δράση, τα παιδιά της ΣΤ’ Τάξης παρουσιάζουν-διαβάζουν τα επιλεγμένα βιβλία στα παιδιά της Β’ Τάξης στον χώρο της σχολικής βιβλιοθήκης, υπό την συμβουλευτική-υποστηρικτική παρουσία των εκπαιδευτικών των δύο τάξεων και του εκπαιδευτικού Παράλληλης Στήριξης της Β’ Τάξης.
Ενεργός-πολίτης-Σχέδιο-Δράσης-ΔΣ-ΛΙΘΑΚΙΑΣ-2024-2025
2. Συνέντευξη στη βιβλιοθηκάριο του σχολείου
Οι μαθητές διοργάνωσαν με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών ερωτηματολόγιο για να πάρουν συνέντευξη από τη βιβλιοθηκάριο του σχολείου. Κράτησαν σημειώσεις και ενημερώθηκαν για τα καθήκοντα του επαγγέλματος.
3. Δημιουργία Ψηφιακής Βιβλιοθήκης
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης, με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, Μαρίας Τασούλη, διάβασαν, ηχογράφησαν και εικονογράφησαν παραμύθια και ιστορίες για μικρά παιδιά.
3α)”Η αγκαλιά που ψήλωνε”
Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:
3β) “Εγώ, εσύ, εμείς”
Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:
3γ) “Ο εγωιστής γίγαντας”
Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:
Ακολουθούν δείγματα εργασιών των μαθητών της Β΄ τάξης:
4. «Προσεγγίζοντας τις έννοιες της ισότητας και της διαφορετικότητα μέσω δημιουργίας κόμικ»
Με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, Έλλης Πάντσιου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης προχώρησαν στη δημιουργία κόμικ από την Φρουτοπία Τριβιζά. Ακόμα, υπήρξε ενασχόληση με τις έννοιες “διαφορετικότητα – ισότητα- δικαιοσύνη”.
Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:
5. Δράσεις Ενίσχυσης της Δημιουργίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης
Οι επόμενες δράσεις της ΣΤ΄ τάξης στηρίχθηκαν στις δράσεις της Β΄ τάξης για τη “Δημιουργία Ψηφιακής Βιβλιοθήκης”. Αποτελούν στοιχεία υποστήριξης της προσπάθειας των μικρότερων μαθητών της Β΄ τάξης.
5α) Μελέτη και εικονογράφηση του βιβλίου “Μικρός Πρίγκιπας” από μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού
“Μικρός Πρίγκιπας”
Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:
5β) Μελέτη και εικονογράφηση του βιβλίου “Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο” από μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού
“Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο”
Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:
5γ) Μελέτη και εικονογράφηση του βιβλίου ” Το κρυφτό της χαράς” από μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού
“Το κρυφτό της χαράς”
- Αρχική
- Σχολικά Θέματα
- Ο τόπος μας
- Σύνδεσμοι
- ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2024-2025
- ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΣΩ WEBEX
- E-MAILS ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΛΙΘΑΚΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2023-2024
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ETWINNING 2023-2024
- “Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα και στην Κύπρο” Πολιτισμικό Πρόγραμμα
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ 2023!!!
- ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ -ΔΡΑΣΕΙΣ 2024-2025
- ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ-ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ 2024-2025
- Παγκόσμια ημέρα ενάντια στον Σχολικό Εκφοβισμό 2025 – Δράσεις
- ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
- Ο Σύλλογος Διδασκόντων
- Χρήσιμα έγγραφα
- Σχολική βιβλιοθήκη
- Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων
- Επικοινωνία
- Καλοκαιρινές διακοπές …για πάντα!