Δημοτικό Σχολείο Λιθακιάς Ζακύνθου

Το μόνο στολίδι που δε φθείρεται είναι η γνώση.

ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Το Πρόγραμμα Σπουδών Δράσεις Ενεργού Πολίτη διαρθρώνεται σε 17 θεματικές ενότητες, που αντιστοιχούν στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) – Sustainable Development Goals (SDGs) και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες τεσσάρων (4) ηλικιακών επιπέδων, Νηπιαγωγείο έως Γ΄ τάξη του Δημοτικού, Δ΄ έως ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού, Γυμνάσιο και Λύκειο. Εδώ αναλύεται όλο το πρόγραμμα. Ακολουθεί το σχέδιο δράσης που θα υλοποιηθεί στη σχολική μας μονάδα το σχολικό έτος 2024-2025 εδώ:

Ενεργός πολίτης – Σχέδιο Δράσης ΔΣ ΛΙΘΑΚΙΑΣ 2024-2025

1. Επίσκεψη στη σχολική βιβλιοθήκη – Συνεργατική επιλογή και ανάγνωση βιβλίων από μαθητές Β΄ και ΣΤ΄ τάξης

Στο στάδιο της επιλογής των βιβλίων και της γνωριμίας τους από τις δύο τάξεις που θα δουλέψουν ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ τη δράση, τα παιδιά της ΣΤ’ Τάξης παρουσιάζουν-διαβάζουν τα επιλεγμένα βιβλία στα παιδιά της Β’ Τάξης στον χώρο της σχολικής βιβλιοθήκης, υπό την συμβουλευτική-υποστηρικτική παρουσία των εκπαιδευτικών των δύο τάξεων και του εκπαιδευτικού Παράλληλης Στήριξης της Β’ Τάξης.

486157604 1189559675897708 7065607253723651039 n 482865940 9792600747457014 2374522833276681455 n 484238150 1083823137122279 3394324780377227957 n 484683305 633508736320689 5519567481860893946 n 483190225 585011521233100 9199737712431329097 n 484237227 2614964582031373 6673428344548691012 n 484221378 9348056738639651 1001379203999927711 n 483752430 3921277398115567 5206589570604649367 n 484585332 1350844329872883 4167313978771979548 n 483870587 1321520959176180 7192908085555516739 n 484294375 573757479048798 5654775188660521858 n 484413360 1803037007097417 6596639273527258196 n 484442666 1008485928009632 5698428885528903359 n 485454622 1327098138404912 8888714141230939378 n

Ενεργός-πολίτης-Σχέδιο-Δράσης-ΔΣ-ΛΙΘΑΚΙΑΣ-2024-2025

2. Συνέντευξη στη βιβλιοθηκάριο του σχολείου

Οι μαθητές διοργάνωσαν με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών  ερωτηματολόγιο για να πάρουν συνέντευξη από τη βιβλιοθηκάριο του σχολείου. Κράτησαν σημειώσεις και ενημερώθηκαν για τα καθήκοντα του επαγγέλματος.

d2f6882e 8565 4b5b baf3 0b0c83968d15 1 81a0dc2c 1567 439d a185 ad9731cfce10 5d6b23dd d1fa 4243 adf8 6b7cbd1c3a63

 

3. Δημιουργία Ψηφιακής Βιβλιοθήκης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης, με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, Μαρίας Τασούλη, διάβασαν, ηχογράφησαν και εικονογράφησαν παραμύθια και ιστορίες για μικρά παιδιά.

 

3α)”Η αγκαλιά που ψήλωνε”

Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:

 

3β) “Εγώ, εσύ, εμείς”

Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:

 

3γ) “Ο εγωιστής γίγαντας”

Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:

 

Ακολουθούν δείγματα εργασιών των μαθητών της Β΄ τάξης:

b41fac69 6a6c 4b0b 8800 f2aaf1ebe343 921ad9e6 7d1f 4c66 9817 ddfa66ebfda8 baf124e0 1bd7 44ae 81ce 0bc351e16007 b8f93040 604e 4510 b057 c195a3311fa5

 

 

 

4. «Προσεγγίζοντας τις έννοιες της ισότητας και της διαφορετικότητα μέσω δημιουργίας κόμικ»

Με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, Έλλης Πάντσιου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης προχώρησαν στη δημιουργία κόμικ από την Φρουτοπία Τριβιζά. Ακόμα, υπήρξε ενασχόληση με τις έννοιες “διαφορετικότητα – ισότητα- δικαιοσύνη”.

59870e8a 244c 4e2e 9630 9316692687a2 1 c00ba6d9 77b0 4260 b944 7ba9c534eb86 ad41fb9c 2a84 415b b3de 87ce46d7e23a 6e037a10 e1b6 4f14 80e8 97058e5d21a2 7019ee57 ac2e 43bf a8f5 cff1c43bb73f 6ed4f785 0648 4e56 a6ee 7af8ced1db34 5d2f1fe6 cd6b 450c bec9 134e041af873 f3765c8a 682b 4d71 b33c e9943752adbf 59870e8a 244c 4e2e 9630 9316692687a2

Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:

 

5. Δράσεις Ενίσχυσης της Δημιουργίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης

Οι επόμενες δράσεις της ΣΤ΄ τάξης στηρίχθηκαν στις δράσεις της Β΄ τάξης για τη “Δημιουργία Ψηφιακής Βιβλιοθήκης”. Αποτελούν στοιχεία υποστήριξης της προσπάθειας των μικρότερων μαθητών της Β΄ τάξης.

5α) Μελέτη και εικονογράφηση του βιβλίου “Μικρός Πρίγκιπας” από μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού

“Μικρός Πρίγκιπας”

32d49b71 ecc2 49d3 aed7 26c68fbfc7b9 b9088f8c efdf 4c5b 95ee bde381a6ec7c 2b02408e d31a 412d a81c 01ed0b042f10 10c9643d d044 4ca4 8072 e1ef21c6142e6acfd787 77fd 4a8e 996f b17f9c299f7ac705b1d1 bf96 44be 94fe 76ab2b634bf64531e337 20ab 4b6c ab5d f86946f5ffcf 81caadcb b647 4650 ad83 2751a523a9e6

 

305ada30 223c 4801 912f a97fff50b0256f164667 0fa7 43bf a903 903c1a87cd08

Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:

 

5β) Μελέτη και εικονογράφηση του βιβλίου “Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο” από μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού

“Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο”

b1497372 6e5a 4cf6 afdd d87a46e1d19c f37bc000 7e7e 49ee 8196 b484235c192d ea283856 164b 4d11 8e1d 803c446a442f d95ed41d 3ba5 4b7b abb8 c6a2aec48163 937a2ff8 9a2e 467a 9c33 81db3f71c59c d4798daa ae9d 4f37 907a 63c399c18ca5 6c65725d f7bf 43c9 95f8 b5cc915313a90b51682c 2c19 4f9c 8008 4a1c0b435f8e1ef27106 0f3a 4983 bb44 97ba5d0510e2

Ακολουθεί ηχητικό ντοκουμέντο:

5γ) Μελέτη και εικονογράφηση του βιβλίου ” Το κρυφτό της χαράς” από μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού

“Το κρυφτό της χαράς”

e1ec9a92 0df0 4843 acc4 f1bfddcdf336 f6fbe9ca 43bd 4eaa 85c2 9c1c5b15215a 1c495504 9850 4597 903c 479609a56a94

European Radio Logo

Σκακιστική άσκηση

Σαν σήμερα

6/6/1822: Ο Κωνσταντίνος Κανάρης πυρπολεί την τουρκική ναυαρχίδα του Καρά Αλή στη Χίο.
Στο κατάστρωμά της βρίσκονται όλοι οι αξιωματικοί του τουρκικού στόλου, γιορτάζοντας το Ραμαζάνι. Σκοτώνεται ο τούρκος ναύαρχος και περισσότεροι από 1000 παριστάμενοι.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ιστορικό



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων