Σχολική γιορτή
Μέσα σε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον πραγματοποιήθηκε η σχολική μας γιορτή , την οποία παρακολούθησαν αρκετοί γονείς των μαθητών μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά της Τετάρτης (Δ΄) τάξης και της δασκάλας τους κ. Οικονόμου, για την όμορφη θεματολογία και θεατρική παρουσία τους.
» (συνέχεια…)