Μιλώντας με τα πουλιά!

Σήμερα Παρασκευή 14/2/2020 είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας εκπροσώπους της  Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας, οι οποίοι αφού μας ενημέρωσαν για τις δράσεις τους ακολούθησε συζήτηση για την προστασία των πουλιών από τους κινδύνους που διατρέχουν, με κυριότερο το κυνήγι από τον άνθρωπο, στη συνέχεια ακολούθησαν δραστηριότητες  με ομάδες

 » (συνέχεια…)

Δον Κιχώτης

Οι μαθητές του σχολείου μας την Τρίτη 04 του Φλεβάρη παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση”Δον Κιχώτης” που παρουσιάστηκε στο θέατρο Σαρακηνάδου.
Μια όμορφη παράσταση με πολύ γέλιο. Διασκεδάσαμεεεεεε!!!!!

 » (συνέχεια…)

Το πάρκο των ομπρελών και …..

Την Πέμπτη 14 του Νοέμβρη είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε τη θεατρική παράσταση ” Το πάρκο των ομπρελών και οι κλέφτες του χρόνου “ από τη Θεατρική σκηνή Ζακύνθου. Ευχαριστούμε για τις όμορφες στιγμές……

 

 » (συνέχεια…)

Προστατεύω τα παιδιά από τον σεισμικό κίνδυνο

Το Σχολείο μας σε συνεργασία με το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης, του Πανεπιστημίου Κρήτης, δέχτηκε συνεργάτες του Πανεπιστημίου οι οποίοι μέσα από το πρόγραμμά τους προσπάθησαν να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές για τους τρόπους προστασίας από τον κίνδυνο σεισμικών και ηφαιστειακών καταστροφών.  Οι δράσεις αφορούσαν τις δύο μεγαλύτερες τάξεις και περιλάμβαναν επιτραπέζια παιχνίδια,

 » (συνέχεια…)

Αγωγή υγείας

Το σχολείο μας σε συνεργασία με την ΤΟΜΥ (Τοπική Μονάδα Υγείας) Ζακύνθου, υλοποίησε πρόγραμμα ενημέρωσης για θέματα υγείας και κοινωνικής μέριμνας.
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε από τη Δ/νση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Αγωγής Υγείας και Πρόληψης, του Υπουργείου Υγείας και αφορά την ανάπτυξη και υλοποίηση δράσεων-παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής

 » (συνέχεια…)

Προσέχω τι τρώω;;

Σήμερα Δευτέρα είχαμε την ευκαιρία να έχουμε κοντά μας τη διατροφολόγο κ.Γελαδά Έλενα, και να συζητήσουμε για την καθημερινή διατροφή μας. Πιστεύουμε ότι τέτοιες συναντήσεις πρέπει να γίνονται όχι με εμάς τα παιδιά αλλά και με τους γονείς μας, οι οποίοι πολλές φορές ξεφεύγουν.
 » (συνέχεια…)

Μαθαίνω να ανακυκλώνω…

Την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου ο υπεύθυνος ενημέρωσης του ΦΟΔΣΑ Ζακύνθου κ. Μαλαπέτσας Ντ. πραγματοποίησε προγραμματισμένη επίσκεψη στο Σχολείο μας και ενημέρωσε μαθητές και εκπαιδευτικούς για τη δράση της ανακύκλωσης. Μια δράση με καθημερινή εφαρμογή για να έχουμε ένα καλύτερο περιβάλλον για όλους μας. Δες δημοσίευση στην τοπική εφημερίδα Ημέρα
 » (συνέχεια…)

“Ένα όνειρο που είδα”

Για μία ακόμα φορά ο Σύνδεσμος Οι Φίλοι του Ελληνικού Νησιού και της Θάλασσας οργανώνει Διαγωνισμό Ζωγραφικής, με φετινό θέμα: «Ένα όνειρο που είδα».Τα παιδιά θα πρέπει να ζωγραφίσουν μόνα τους, χωρίς την βοήθεια ενηλίκων και χωρίς να αντιγράψουν σχέδια ή εικόνες από κάπου αλλού.
Το Σχολείο μας συμμετέχει με τρία έργα των μαθητών

 » (συνέχεια…)