Το ραντεβού μας…..!!!!

WP_20181121_012

Με μεγάλη ευχαρίστηση οι μαθητές μας, συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Ραντεβού στις 8 στη νέα Κιβωτό”.

Η παράσταση ήταν μια αριστουργηματική δημιουργία της θεατρικής σκηνής Ζακύνθου. Τα παιδιά πέρασαν ευχάριστα ενώ παράλληλα οι ηθοποιοί με τη δραματοποίησή τους και τη θεματολογία του έργου μπόρεσαν να περάσουν μηνύματα

 » (συνέχεια…)

Το Πολυτεχνείο ζει!!

Την Παρασκευή 16 Νοέμβρη 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Πέμπτης (Ε΄) τάξης τίμησαν την εξέγερση του Πολυτεχνείου, των φοιτητών που ξεσηκώθηκαν για την δημοκρατία της πατρίδας μας. Τα παιδιά, μέσα από αφηγήσεις, απαγγελίες, τραγούδια και δραματοποιήσεις, παρουσίασαν μια εκδήλωση μνήμης και υπενθύμισης του αγώνα για τη Δημοκρατία, την Ελευθερία και την Εθνική Ανεξαρτησία.

 » (συνέχεια…)

Ο ¨Αρκτούρος¨ στο Σχολείο μας

Την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου, είχαμε την τύχη να μας επισκεφθεί η εκπρόσωπος της οικολογικής οργάνωσης Αρκτούρος κ. Παπαχρήστου Βασιλική και να παρουσιάσει στους μαθητές μας εκπαιδευτικά προγράμματα με τίτλο:” Δάσος, πηγή νερού και ζωής” καθώς και το εξαιρετικό πρόγραμμα “Αγρι-άνθρωποι, Πολίτες του μέλλοντος”.
Η παρουσίαση των προγραμμάτων ήταν διαδραστική και περιλάμβανε μεταξύ άλλων

 » (συνέχεια…)

Η γιορτή του “ΟΧΙ” μας

Οι μικροί μαθητές μας, σε πείσμα των φαινομένων και με αγάπη για αυτό που διδάσκονται και πιστεύουν, θέλησαν, έστω και ετεροχρονισμένα, να μας παρουσιάσουν την όμορφη εκδήλωσή τους για το “ΟΧΙ” της 28ης Οκτώβρη 1940.

Εμείς οι εκπαιδευτικοί και οι υπόλοιποι μαθητές του Σχολείου μας, τους δώσαμε την ευκαιρία να τους απολαύσουμε.

Η θεατρική παρουσία

 » (συνέχεια…)