Vesal cup 3

Το Σάββατο 11 του Μάη οι μαθητές του Σχολείου μας συμμετείχαν στους ποδοσφαιρικούς αγώνες που διεξήχθησαν στη λίμνη του Κεριού. Η ομάδα του Σχολείου μας κράτησε άξια τη θέση της ανάμεσα στους άλλους μαθητές-ποδοσφαιριστές και μας παρουσίασε ένα πραγματικά όμορφο θέαμα. Και επειδή πάνω απ’ όλα αξίζει η συμμετοχή, να δώσουμε συγχαρητήρια στα παιδιά και

 » (συνέχεια…)