Γιορτή λήξης 2017!!!

Την Τετάρτη το απόγευμα οι μαθητές της Έκτης τάξης αποχαιρέτησαν το δημοτικό σχολείο με δάκρυα στα μάτια σε μια γιορτή  αφιερωμένη σε εκείνους…! Παρόντες, βεβαία, οι γονείς και φίλοι των παιδιών και των εκπαιδευτικών οι οποίοι με μεγάλη αγάπη και περηφάνια παρακολούθησαν τη γιορτή.  Ο Διευθυντής του σχολείου μας συνεχάρη τους μικρούς μαθητές και φυσικά ,τους δασκάλους τους, γιατί δούλεψαν σκληρά όλη τη χρονιά! Επίσης

 » (συνέχεια…)