Τσικνίσαμε και φέτος!!!!

Με αρκετό κέφι και μεγάλη συμμετοχή γιορτάσαμε τη φετινή Τσικνοπέμπτη. Χορέψαμε, τραγουδήσαμε, παίξαμε, μας βάψανε και φάγαμε το παραδοσιακό σουβλάκι με την πιτούλα μας.

Από το διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του Σχολείου μας καθώς και στην ομάδα του Ι.Ε.Κ Ζακύνθου, με τις όμορφες παρουσίες του,

 » (συνέχεια…)

Μιλώντας με τα πουλιά!

Σήμερα Παρασκευή 14/2/2020 είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας εκπροσώπους της  Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας, οι οποίοι αφού μας ενημέρωσαν για τις δράσεις τους ακολούθησε συζήτηση για την προστασία των πουλιών από τους κινδύνους που διατρέχουν, με κυριότερο το κυνήγι από τον άνθρωπο, στη συνέχεια ακολούθησαν δραστηριότητες  με ομάδες

 » (συνέχεια…)

Δον Κιχώτης

Οι μαθητές του σχολείου μας την Τρίτη 04 του Φλεβάρη παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση”Δον Κιχώτης” που παρουσιάστηκε στο θέατρο Σαρακηνάδου.
Μια όμορφη παράσταση με πολύ γέλιο. Διασκεδάσαμεεεεεε!!!!!

 » (συνέχεια…)