ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΙΝΕΜΑ ΙΙI

Poster
Οι γυναίκες του λεωφορείου 678


Τρεις γυναίκες πέφτουν θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης. Η Φαΐζα, μια συντηρητική μητέρα δύο παιδιών, περνά τον εφιάλτη αυτό καθημερινά όταν παίρνει το λεωφορείο για τη δουλειά. Η ντροπή δεν την αφήνει να μοιραστεί το μαρτύριό της με κανέναν και σταδιακά αποξενώνεται. Η Σέμπα, μια μορφωμένη και πλούσια σχεδιάστρια κοσμημάτων, πέφτει θύμα επίθεσης από ομάδα ανδρών. Ο άντρας της, ντροπιασμένος, την εγκαταλείπει. Η νεαρή και δυναμική Νέλλη είναι η πρώτη γυναίκα στην Αίγυπτο που θα κινηθεί δικαστικά για το ίδιο θέμα, αντιμετωπίζοντας την αποδοκιμασία του περιβάλλοντός της. Η γνωριμία των τριών γυναικών θα δράσει καταλυτικά στις ζωές τους οδηγώντας μία εξ αυτών στην αυτοδικία.

http://gamato.ning.com/group/cairo-678-2010

The Colour of Olives

Like Many Palestinian families, the Amers live surrounded by the infamous West Bank Wall. Their daily lives are dominated by electrified fences, locks and a constant swarm of armed soldiers. Through sensitive lens we discover the private world of all eight members of the family. As their dramas unfold we catch a glimpse of their constant struggles and the small, endearing details that sustain them:including school friends, olive trees and two small donkeys. The story of the Amer family offers its audeince an opportunity to reflect on the effects of racial segregation, the meaning of borders and the absurdity of war. This documentary reveals the unknown life of the palestinian people.

Κατηγορίες: ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΤΑΙΝΙΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΙΝΕΜΑ ΙΙI

Τελευταίο ποτό με το Διάβολο

Διάφανα Κρίνα – Τελευταίο Ποτό Με Το Διάβολο

Διδακτικές ενότητες 11η & 16 (Γ΄Λυκείου)

Σου στέλνω αυτό το γράμμα βγαλμένο
απ’τα πιο σκοτεινά υλικά του θανάτου της ψυχής μου.
Το σώμα μου, ένα κοχύλι που κάποτε μέσα του πλάγιαζες
αργεί τώρα, κάτω από βρώμικα σεντόνια,
αποζητώντας τα μέλη του στ’απομεινάρια μιας θυσίας.

Οι μέρες εδώ κυλούν σαν μικρά πεπρωμένα του τίποτα
που κατεργάζονται την εκμηδένιση μου,
θρυμματίζουν όλα μου τα άστρα
και μ’ αποδίδουν ξανά στο κενό διάστημα,
στα ερωτηματικά και τους τρόμους.

Στα γράφω όλα αυτά, αυτή τη νύχτα
καθώς πίνω το τελευταίο μου ποτό με το Διάβολο
και φυσάει μι’ αργόσυρτη βροχή,
φορτωμένη μ’αναμνήσεις κι αποχαιρετισμούς
και την ανία της ζωής χωρίς εσένα.

Τώρα ξέρεις γιατί δεν απαντώ.
Ξέρεις το τίμημα που πληρώνω.


       …Στο δρόμο του έρωτα, όπως και στο δρόμο του θανάτου (που είναι δύσκολος κι αυτός), δε θα βρεις – άμα τον αντικρίζεις σοβαρά – κανένα φως, καμιάν απόκριση, ούτε σημάδι, ούτε χαραγμένο δρόμο, για να σε βοηθήσουν.
 Και για τα δύο τούτα καθήκοντα, που κρατάμε κρυμμένα μέσα μας και τα παραδίνουμε στους άλλους χωρίς να φωτίσουμε το μυστικό τους, δεν υπάρχουν γενικοί κανόνες.
 Όσο όμως πιο πολύ αποζητάμε τη μοναξιά στη ζωή μας, τόσο περισσότερο ζυγώνουμε το μεγάλο νόημα του έρωτα και του θανάτου.
 Οι απαιτήσεις που, τραχύς και δύσκολος, ο έρωτας έχει απ’ τη ζωή μας σ όλη της την πορεία, είναι πάρα πολύ βαριές, κι εμείς, στα πρώτα μας βήματα, είμαστε πολύ αδύναμοι μπροστά τους. 
Αν όμως σταθούμε καρτερικοί και δεχτούμε τον έρωτα αυτόν σαν τραχιά μαθητεία – αντίς να χανόμαστε σ’ όλα κείνα τα εύκολα και κούφια παιχνίδια, που επινόησε ο άνθρωπος για να μην αντικρίζει κατάματα τη βαθύτατη σοβαρότητα της ζωής – ίσως τότε, κείνοι που θά ‘ρθουν καιρό έπειτ’ από μας, να νιώσουν μια κάποια πρόοδο κι ένα ξαλάφρωμα. Και θα’ ταν σημαντικό τούτο. 

R. Μ. Rilke, Γράμματα σ’ ένα νέο ποιητή (μτφρ. Μάριου Πλωρίτη), σελ. 79 κ.ε. 
Κατηγορίες: VIDEO, Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τελευταίο ποτό με το Διάβολο

Η αίρεση Χάρε Κρίσνα, που αναστάτωσε την Ελλάδα τη δεκαετία του ’80. Οι κατηγορίες για ναρκωτικά και προσηλυτισμό.

GOUROU_1981_2-Copy-2-700×840
GOUROU_1981_2 - Copy (2)
KRISNA_SEPT.18.1983_2 - Copy
1983. Στους δρόμους της Αθήνας κυκλοφορούσαν ομάδες νέων με ξυρισμένα κεφάλια και ντυμένοι με πορτοκαλί ριχτά ρούχα, που παρέπεμπαν σε ινδουιστές μοναχούς.
Δεν ήταν Ασιάτες, αλλά Έλληνες που είχαν μυηθεί στη φιλοσοφική κίνηση Χάρε Κρίσνα.
 Οι λάτρεις του Κρίσνα ξεχώριζαν ανάμεσα στους Αθηναίους σαν «τη μύγα μες το γάλα».
KRISNA_SEPT.18.1983_2 - Copy (2)

Όχι μόνο από την εμφάνισή τους, αλλά και από τη φράση Χάρε Κρίσνα που έψαλλαν συνέχεια, είτε στους αυτοσχέδιους ναούς, είτε στον δρόμο.
 Οι δύο μεγάλες έδρες τους ήταν στην οδό Σόλωνος και στα Κάτω Πατήσια, δίπλα από το γήπεδο του Σπόρτινγκ. 

(glimpse into the blissful Spring of 1967, San Francisco)

Εκεί, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, οι Έλληνες επικεφαλής της ινδουιστικής αίρεσης προσηλύτιζαν νέους, τους έδιναν ναρκωτικά, τους υπνώτιζαν και τους έκαναν πλύση εγκεφάλου. Όπως εκτιμούσαν, από κει πέρασαν περίπου 2 χιλιάδες άτομα.
KRISNA_SEPT.18.1983_2
Σύντομα, γονείς νέων που ακολούθησαν τους Χάρε Κρίσνα, προσέφυγαν στη δικαιοσύνη, μηνύοντας τους αρχηγούς της οργάνωσης Κωνσταντίνο Πρίμη, Μιχάλη Γκίτση και Δημήτρη Ορφανό, κυρίως για απαγωγές και προσηλυτισμό.
 «Εγώ το παιδί μου το έχασα. Έφυγε από το σπίτι χωρίς λόγο και τώρα ούτε που θέλει να με δει. Όμως τον έχουν υπνωτίσει εκεί μέσα. Τα παιδιά τα ποτίζουν με ναρκωτικά, χρησιμοποιώντας περίεργα θυμιάματα. Τώρα προσπαθούν να προσηλυτίσουν και την κόρη μου. Κάντε κάτι για να σωθούν τα παιδιά. 
Πρόκειται για επικίνδυνη οργάνωση», έλεγε η μητέρα ενός 26χρονου.
GOUROU_1981_1 - Copy (2)

Ο εισαγγελέας είχε ασκήσει διώξεις εναντίον των Χάρε Κρίσνα για προσηλυτισμό, επικίνδυνες σωματικές κακώσεις κατά συναυτουργία και κατά συρροή και απειλή.
 Οι καταγγελίες έπεφταν βροχή.
 «Περίμενα μιάμιση ώρα, ώσπου να τελειώσει κάποια τελετή που έκαναν. Μόλις τελείωσαν, φώναξαν το γιο μου. Τον είδα να φοράει ένα πορτοκαλί ράσο και το κεφάλι του ήταν ξυρισμένο, με μια μόνο τούφα στο πίσω μέρος. Σοκαρίστηκα και του έβαλα τις φωνές. Τότε, οι τρεις Κρίσνα, αφού συνεννοήθηκαν μεταξύ τους, μου επιτέθηκαν και με χτύπησαν. Μετά άρχισαν να μας πετούν κατσαρόλες και δίσκους», ανέφερε στις εφημερίδες η μητέρα ενός άλλου νέου.
KRISNA_SEPT.18.1983_2 - Copy
Σε μια περίπτωση, μάλιστα, προκλήθηκε μεγάλος θόρυβος, καθώς οι Χάρε Κρίσνα είχαν κατηγορηθεί για την απαγωγή μιας 18χρονης. Σύμφωνα με την καταγγελία των γονιών της, όχι μόνο την είχαν προσηλυτίσει, αλλά την είχαν φυγαδεύσει στην Ιταλία, όταν οι πιέσεις της οικογένειας έγιναν πολύ έντονες.
 Οι εκπρόσωποι των Κρίσνα απέφευγαν τις δηλώσεις στον Τύπο, αλλά εκτός από τους γονείς, δέχονταν και τα πυρά της Εκκλησίας. Όπως έλεγε ο υπεύθυνος της αρχιεπισκοπής για τις αιρέσεις, πάτερ Αντώνιος Αλεβιζόπουλος: «Όλες οι ξενοκίνητες παραθρησκευτικές οργανώσεις είναι πραγματικοί κίνδυνοι για τους δημοκρατικούς θεσμούς. Θέτουν σε κίνδυνο την ίδια την υπόσταση του Έθνους».
GOUROU_1981_2 - Copy
Οι εφημερίδες ανέφεραν, ότι η οργάνωση δεν μυούσε τυχαία άτομα, αλλά κυρίως όσα προέρχονταν από εύπορες οικογένειες, καθώς ο σκοπός τους ήταν να τους πάρουν τα χρήματα. 
Δεν δίσταζαν να μυήσουν ακόμη και 7χρονα παιδιά των πιστών τους, όπως διαπίστωνε ρεπόρτερ, που είχε παρακολουθήσει μυστική τελετή σε σπίτι της Βάρης.
 Τη δεκαετία του ‘80, η αίρεση κατάφερε να εξαπλωθεί στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη. «Δεκάδες χιλιάδες νέοι εγκαταλείπουν τα σπίτια τους, αρνούνται τις επίγειες απολαύσεις και αφιερώνονται ψυχή τε και σώματι στην υπηρεσία ενός πολύπειρου γκουρού, που δε διστάζει να τους χρησιμοποιήσει σαν άβουλα πιόνια, για την πραγματοποίηση των σατανικών σχεδίων του», έγραφαν οι εφημερίδες. 
Η ιστορία με τους Κρίσνα κράτησε μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας του ’80. Σταδιακά, τα γραφεία τους έκλεισαν και οι πιστοί με τα πορτοκαλί ρούχα σταμάτησαν να κυκλοφορούν στους δρόμους, ψέλνοντας 1728 φορές την προσευχή της αίρεσης. 
Τα ναρκωτικά, όμως, δεν εξαφανίσθηκαν, αντίθετα η ηρωίνη έμπαινε για τα καλά στην ελληνική κοινωνία, καταδικάζοντας χιλιάδες νέους στον θάνατο.

 www.mixanitouxronou.gr/ (εκτός απ’ το video)

Κατηγορίες: VIDEO, ΑΡΘΡΑ, Β' ΛΥΚΕΙΟΥ, ΣΕΚΤΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η αίρεση Χάρε Κρίσνα, που αναστάτωσε την Ελλάδα τη δεκαετία του ’80. Οι κατηγορίες για ναρκωτικά και προσηλυτισμό.

Mount Athos – Documentary

Άγιον Όρος – Ντοκιμαντέρ

Κατηγορίες: VIDEO, Β' ΛΥΚΕΙΟΥ, Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ, Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΣΚΗΣΗ, ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ, ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ, ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Mount Athos – Documentary

Hotel California. Ύμνος στον σατανά ή μια μουσική καταγγελία της απληστίας;

hotel-california
hotel california
To 1977, κυκλοφόρησε το τραγούδι “Hotel California” του συγκροτήματος Eagles. Είναι ένα από τα πιο γνωστά ροκ κομμάτια στον κόσμο, αλλά όταν βγήκε, είχε προβληματίσει τους ακροατές με τους ασυνήθιστους στίχους του. Υπήρξαν διάφορες εκδοχές για το ποιο είναι το νόημα του τραγουδιού, αλλά η επικρατέστερη ήθελε τους Eagles να έχουν γράψει έναν ύμνο για τον σατανισμό.

Άντον Λαβί

Ο Άντον Λαβί.

Η θεωρία ξεκίνησε από μια ομάδα Ευαγγελιστών. Είχαν παρατηρήσει τη μυστηριώδη μορφή στο εξώφυλο του δίσκου. Το συγκρότημα βρίσκεται σε ένα ξενοδοχείο πολυτελείας και ποζάρει στον φακό, ενώ τριγύρω τους γίνεται πάρτι. Σε ένα παράθυρο στο βάθος, μπορεί κανείς να διακρίνει μία σκοτεινή μορφή, που κοιτάζει το συγκρότημα. Είπαν, λοιπόν, ότι η σκοτεινή φιγούρα στο παράθυρο ήταν ο Άντον Λαβί, ο συγγραφέας της “Βίβλου του Σατανά”. Ο Λαβί είχε αγοράσει ένα ξενοδοχείο στο Σαν Φρανσίσκο, για να στεγάσει την Εκκλησία του Σατανά, της οποίας ηγούνταν. Στο τραγούδι ακούγεται ο στίχος “Kill the Beast”, δηλαδή “σκοτώστε το θηρίο”. Θεώρησαν ότι όταν οι Eagles έγραφαν για το θηρίο, εννοούσαν τον Σατανά. Το ξενοδοχείο, απ” το οποίο δεν μπορείς να φυγεις ποτέ, όπως λέει ο στίχος “you can check out anytime you like, but you can never leave”, είναι η εκκλησία των Σατανιστών.

albumΣύμφωνα με τους δημιουργούς, το τραγούδι δεν έχει καμία σχέση με τον Λαβί και τον σατανισμό. 

Οι στίχοι μιλάνε για ένα ταξιδιώτη, που πάει σε ένα ξενοδοχείο πολυτελείας. Αρχικά φαίνεται παραδεισένιο, αλλά αργότερα αποκαλύπτονται οι άσχημες πτυχές του. Δυστυχώς για τον ταξιδιώτη, από αυτό το ξενοδοχείο και κατά συνέπεια από τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής, δεν μπορεί να φύγει ποτέ. 
Το τραγούδι είναι μία αλληγορία για τον ηδονισμό, την αυτοκαταστροφή και την απληστία στη μουσική βιομηχανία στα τέλη της δεκαετίας του ’70. 
Ο Ντον Χένλεϊ, ο τραγουδιστής του συγκροτήματος, είπε ότι είναι η δική τους ερμηνεία για τη “μεγάλη ζωή” στο Λος Άντζελες και ότι είναι “ένα τραγούδι για το σκοτεινό υπογάστριο του αμερικανικού ονείρου και την υπερβολή στην Αμερική”. Ο Ντον Φέλντερ, ο κιθαρίστας των Eagles, περιέγραψε το 2008, πώς εμπνεύστηκαν το τραγούδι: “Ο Ντον Χένλεϊ και ο Γκλεν (Φρέι) έγραψαν τους περισσότερους απ” τους στίχους.
Όλοι μας φτάσαμε στο Λος Άντζελες νύχτα, οδηγώντας. Κανείς μας δεν ήταν απ” την Καλιφόρνια και αν οδηγήσεις προς το Λ.Α. τη νύχτα… μπορείς να δεις αυτή τη λάμψη, στον ορίζοντα, απ” τα φώτα και οι εικόνες αρχίζουν να παίζουν στο μυαλό σου και όλα τα όνειρα που έχεις κάνει. Και το τραγούδι είναι γι” αυτό το πράγμα.”… 

Oι στίχοι


 On a dark desert highway, cool wind in my hair 

Warm smell of colitas, rising up through the air 
Up ahead in the distance, I saw a shimmering light
 My head grew heavy and my sight grew dim
 I had to stop for the night. 
There she stood in the doorway;
 I heard the mission bell 
And I was thinking to myself 
“This could be heaven or this could be Hell”
 Then she lit up a candle and she showed me the way
 There were voices down the corridor,
 I thought I heard them say 
Welcome to the Hotel California 
Such a lovely place (such a lovely place)
 Such a lovely face.
 Plenty of room at the Hotel California 
Any time of year (any time of year) you can find it here 
Her mind is Tiffany-twisted, she got the Mercedes benz 
She got a lot of pretty, pretty boys, that she calls friends 
How they dance in the courtyard, sweet
 summer sweat Some dance to remember, some dance to forget 
So I called up the Captain,
 “Please bring me my wine”
 He said, “we haven’t had that spirit here since nineteen sixty-nine”… 

And still those voices are calling from far away,

 Wake you up in the middle of the night 
Just to hear them say»
Welcome to the Hotel California
Such a lovely place (such a lovely place)
 Such a lovely face. 
They livin” it up at the Hotel California
 What a nice surprise (what a nice surprise), bring your alibis
Mirrors on the ceiling,
 The pink champagne on ice 
And she said, “we are all just prisoners here, of our own device” 
And in the master’s chambers,
 They gathered for the feast 
They stab it with their steely knives, 
But they just can’t kill the beast
 Last thing I remember, I was 
Running for the door 
I had to find the passage back to the place I was before 
“Relax” said the night man,
 “We are programmed to receive.
 You can check out any time you like, But you can never leave!

http://www.mixanitouxronou.gr/


Κατηγορίες: VIDEO, Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Hotel California. Ύμνος στον σατανά ή μια μουσική καταγγελία της απληστίας;

Η ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ

Xαίρε, γέφυρα μετάγουσα τους εκ γης πρός ουρανόν.

 

Κατηγορίες: VIDEO, Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ, ΠΑΝΑΓΙΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ Ο ΜΗΝΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.

CE-A7-CE-B1-CF-81-CE-AC-CE-98-CE-BB-CE-B9-CE-B2-CE-BF-CE-BC-CE-AD-CE-BD-CF-89-CE-BD
Τα πάντα για την ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ.

Καντε ΚΛΙΚ στην εικόνα 

Κατηγορίες: Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ Ο ΜΗΝΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΙΝΕΜΑ ΙΙ

MV5BMTY4NDk0NzE4Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwMjk1NDE4MQ._V1_SY317_CR10214317_

Doubt (2008)

 Χρόνος: 1964. Τόπος: Μπρονξ, Νέα Υόρκη.
 Όταν η ηγουμένη ενός καθολικού σχολείου, πληροφορηθεί ότι υπάρχουν ενδείξεις πως ο νέος ιερέας αποπλάνησε έναν έγχρωμο μαθητή, δε θα διστάσει να τον κυνηγήσει.
 Είναι βάσιμες όμως οι κατηγορίες της εναντίον του ή απλώς προσπαθεί να σπιλώσει το όνομά του, επειδή η γενικότερη συμπεριφορά του αντιτίθενται στην άκρως συντηρητική ιδεολογία της;



http://gamato.ning.com/profiles/blogs/doubt-2008

Έχουμε Πάπα– Habemus Papam (2011)
Ο νεοεκλεχθείς Πάπας, παθαίνει κρίση πανικού λίγο πριν βγει στο μπαλκόνι του Άγιου Πέτρου για να χαιρετήσει τους πιστούς, οι οποίοι περιμένουν ώρες ατελείωτες για να τον δούνε. Οι σύμβουλοι του, ανίκανοι να τον πείσουν ότι είναι ο σωστός άντρας για τη δουλειά, αναζητούν βοήθεια σε ένα καταξιωμένο, αλλά και άθεο ψυχολόγο. Αλλά ο φόβος της τεράστιας ευθύνης που του ανατέθηκε ξαφνικά, είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσει μόνος του.

Κατηγορίες: ΤΑΙΝΙΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΙΝΕΜΑ ΙΙ

π. Ανδρέας Κονάνος: Με το ζόρι χριστιανός, δεν γίνεται!

mathima-orthodoxias


Τώρα δεν ψάχνουμε ενόχους. Ψάχνουμε να σκεφτεί ο καθένας μέσα του αν έχει κάνει μία τέτοια ζημιά στους γύρω μας, μόνο και μόνο για να βοηθηθούμε και να επανορθώσουμε. Δε θέλουμε να πυροβολήσουμε κανέναν. 


Στράφηκα σε έναν μαθητή και μου είπε τα εξής: “Τι να πω; Μα δεν είναι ζωή αυτή. Με το ζόρι να νηστεύω, με το ζόρι να πηγαίνω εκκλησία, με το ζόρι να προσεύχομαι. Όλα με το ζόρι!”. 

Και σηκώνει ένας το χέρι, “Να πω και κάτι άλλο εγώ;” Τον είδα αναμαλλιασμένο και φοβήθηκα τι θα ακούσω. του λέω “Για πες. Θα μιλήσεις ευγενικά, όμως, έτσι;” 
“Ναι. Ακούστε. Με έκαναν να σιχαθώ και να βαρεθώ όλα αυτά και να αντιπαθήσω και να χάσω την πίστη μου και να μη θέλω το Θεό.”

Και συμπληρώνει ο ίδιος κάτι φοβερό: “Που, ο Χριστός είναι το ωραιότερο πρόσωπο! Είναι ο καλύτερος! Που δεν φταίει σε τίποτε αυτός. Αλλά έτσι που με μεγάλωσαν… Μ’ αυτά που μου έλεγαν και με τον τρόπο που με δίδασκαν, με έκαναν να τα αντιπαθήσω όλα!”

Εγώ άκουγα βουβός και αμήχανος, με δέος και ντροπή που τα παιδιά καθρέπτιζαν έτσι ειλικρινά την επαφή με τον κόσμο των μεγάλων.

Πόσο με εντυπωσίασε αυτή η φράση του παιδιού: “Ο Χριστός είναι ο καλύτερος. Είπε τα πιο ωραία πράγματα. Είναι ο πιο καλός. Τι φταίει ο Χριστός; Δεν φταίει ο Χριστός!” Αλλά όταν εμείς, οι οποίοι έχουμε την επιγραφή του Χριστού στη ζωή μας διαστρεβλώνουμε την εικόνα του στα παιδιά, τι περιμένουμε; Όλοι μας νομίζουν αληθινούς χριστιανούς. Με νομίζει ο άλλος πρότυπο χριστιανού. Κι ό,τι πω θα νομίζει ο άλλος που με βλέπει ότι είναι λόγος της Εκκλησίας. 

Κι αν είναι λάθος; Θα καλλιεργήσω μέσα σου μια λάθος εικόνα για την Εκκλησία. Αυτό δε γίνεται πάντα; Μας λένε κάτι οι μεγαλύτεροι είτε αυτοί είναι οι γονείς, οι ιερείς, κι οι θεολόγοι μας, άνθρωποι τους οποίους θεωρούμε συνήθως πρότυπο στη ζωή μας. 

Νομίζουμε ότι μας διδάσκουν τη σωστή άποψη για το Θεό και ότι σχεδόν είναι το στόμα του Θεού. Ό,τι μας πουν αυτοί το πιστεύουμε ότι είναι και η γνώμη της Εκκλησίας, η έγκυρη, η σίγουρη, η ασφαλής που δεν σηκώνει αντίρρηση. Κι αν αυτό που μας λένε είναι λάθος; Τότε χαλάει όλη η πίστη που χτίζουμε μέσα μας. Και στην περίπτωση του παιδιού χαλάει όλος ο λογισμός.

πηγή: του π.Ανδρέα Κονάνου
Αναδημοσίευση:http://logia-tou-aera.blogspot.gr

Κατηγορίες: ΑΡΘΡΑ, ΠΑΙΔΙΑ, ΧΡΙΣΤΟΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο π. Ανδρέας Κονάνος: Με το ζόρι χριστιανός, δεν γίνεται!

30η ΠΑΠΕ- ΠΡΩΤΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ

Εξαιρετική ερμηνεία του μαθητή Αντώνη Τζορμπατζιαν (Β4).
Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική……….
Η συμμετοχή της ΚΑΠΕ Ημαθίας στο 13ο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους της 30ης Π.Α.Π.Ε στην Χαλκίδα, η οποία απέσπασε  βραβείο (Α’ αντρικού ρόλου).

Κατηγορίες: ΑΣΤΕΙΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 30η ΠΑΠΕ- ΠΡΩΤΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ