Έγινε η απώλεια συνήθειά μας

ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ

Γλείφω το οξύ απ’ τις ρωγμές των χειλιών σου
και προσπαθώ να σου απαλύνω τον πόνο.
Τα χρόνια που περάσανε μ’ αφήσανε μόνο
να ψάχνω την πνοή μου στον νεκρό εαυτό σου.

Ζητάω βοήθεια από ανήμπορα χέρια
που ριγούν στην αγάπη και τον τρόμο.
Πήρες λάθος τον δικό μου δρόμο
και ψάχνεις το φως μου σε σβησμένα αστέρια.

Η απουσία σου μ’ εξουθενώνει
και δεν μπορώ να συνηθίσω.
Νιώθω να προχωράω μπροστά
μα πάντα φτάνω πίσω.
Κι αυτή η αλήθεια με σκοτώνει.

Σβήνω τα ίχνη από τα ψέματά μας
παραπατάω στη σιωπή.
Έγινε η απώλεια συνήθειά μας
κι ο έρωτας μια άρρωστη κραυγή.

Κατηγορίες: Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ, ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έγινε η απώλεια συνήθειά μας

5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;

img1_231
Β’ Λυκείου
Εικόνα
Η παρουσίαση του μαθήματος.

Κατηγορίες: Β' ΛΥΚΕΙΟΥ, Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;

4.Ποιος είναι ο Θεός κατά την πίστη του Χριστιανισμού

img1_8
Β’ Λυκείου
Η φιλοξενία τον Αβραάμ - Κρητική Σχολή, 16ος αιώνας.
Το επίκεντρο της χριστιανικής διδασκαλίας και πίστης για το Θεό συνοψίζεται στη φράση: «ο ένας ως προς την ουσία ή φύση Θεός είναι Τριαδικός ως προς τις υποστάσεις ή πρόσωπα» (Πατέρας, Υιός και Άγιο Πνεύμα). 
Το μυστήριο του Τριαδικού Θεού είναι ασύλληπτο από την ανθρώπινη σκέψη. Επομένως, είναι αδύνατο να το διερευνήσουμε λογικά. Η μία και ενιαία φύση του Τριαδικού Θεού είναι άναρχη, αιώνια, άπειρη, άκτιστη και ακατάληπτη.
 Κάθε πρόσωπο του Τριαδικού Θεού είναι φορέας της θείας ουσίας και συγχρόνως είναι όλος ο Θεός. Η θεία ουσία «κατοικεί», υπάρχει «ασυγχύτως, ατρέπτως και αδιαιρέτως» ολόκληρη στα τρία πρόσωπα της Αγίας Τριάδας.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-B126/498/3244,13169/
Η παρουσίαση του μαθήματος.

4. ποιος ειναι ο θεος του χριστιανισμου β λυκείου from nimessalas53
Τα τρία πρόσωπα της Αγίας Τριάδας έχουν τα προσωπικά τους ιδιώματα.
 Ο Πατέρας είναι αγέννητος, ο Υιός «γεννάται» προαιώνια από τον Πατέρα, και το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται προαιώνια από τον Πατέρα. Ο ομοούσιος Τριαδικός Θεός ενεργεί και εκδηλώνεται προς τον κόσμο ενιαία και αδιαίρετα.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-B126/498/3244,13169/
Κατηγορίες: Β' ΛΥΚΕΙΟΥ, Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 4.Ποιος είναι ο Θεός κατά την πίστη του Χριστιανισμού

Ζητώ την ελευθερία και το φως του Χριστού.

          
            Όταν έχεις διαβάσει ένα καράβι βιβλία και έχεις ακούσει χίλιες παλέτες ομιλίες από την εποχή της κασέτας μέχρι το mp3, καθώς δε συγχρόνως έχεις γνωρίσει και όλους τους γνωστούς γεροντάδες και λόγιους της εποχής σου, και στο τέλος δεν ξεκαθάρισες τίποτα, μια και η επαφή με τον Θεό δεν καθορίζεται από τον σταρ γέροντα σου ή τον ευφυή διανοούμενο, μα από την προσωπική σου επαφή με τον Θεό και τους συνανθρώπους σου. 
Ε τότε όταν ακούς «κηρυγματικά» παραληρήματα και «κατηχητικές»νοησιαρχίες με τα ατελείωτα ενοχικά «πρέπει» και «μη» που χαμένα από την αγία διάκριση τσουβαλιάζουν και ομαδοποιούν την ιερή μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου, και μάλιστα στο όνομα του Θεού.
 Τότε λες στοπ, ευχαριστώ δεν θα πάρω άλλο πνευματικό κάρβουνο, ζητώ την ελευθερία και το φως του Χριστού και όχι την διαολολαγνεία, προφητολαγνεία και εσχατολαγνεία, που μαυρίζουν και απειλούν τις ψυχές των ανθρώπων που το μόνο που ζητάνε κουρασμένες και απελπισμένες είναι η αγάπη το φώς και η παρηγοριά του Χριστού μας. 

Μου έλεγε μια νεαρή κοπέλα. Εγώ πάτερ μεγάλωσα σε ένα καταθλιπτικό σπίτι. Όλα ήταν μαύρα εκεί μέσα, όλα αρνητικά και μίζερα, χωρίς φως και ζωή. Είχα ανάγκη να αναπνεύσω και πήγα σε μια παρέα χριστιανών με την ελπίδα ότι εκεί θα έβρισκα το οξυγόνο που μου έλειπε. Μα και εκεί, γρήγορα κατάλαβα ότι κυριαρχούσε ο φόβος, η μελαγχολία, η ενοχή, τα πρόσωπα τα καταθλιπτικά και μίζερα γεμάτα απειλή. Πιο πολύ μιλούσαμε για το διάβολο και λιγότερο για τον Χριστό, περισσότερο για την κόλαση και καθόλου για την ζωή. Ευτυχώς αργότερα συνάντησα τον Γέροντα Πορφύριο και άνθισε η καρδιά μου. Κατάλαβα ότι ο Χριστός είναι φως και χαρά.
Γι αυτό και εγώ σήμερα το πρωί δεν διάβασα κανένα βιβλίο, άνοιξα το παράθυρο είδα την χαραυγή, μύρισα το βρεγμένο χώμα, καλημέρισα την Σύντια (δεν είναι φωτομοντέλο σκύλος είναι) και χάθηκα μες στην ευχή του Ιησού…….

π.Χαράλαμπος Παπαδόπουλος
Κατηγορίες: ΑΡΘΡΑ, ΧΡΙΣΤΟΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ζητώ την ελευθερία και το φως του Χριστού.

7. Η παρουσία του Θεού στην ανθρώπινη ιστορία

img1_9
Α’ Λυκείου
Η Παναγία και ο Άγιος Νικόλαος. Τοιχογραφία στη μονή Δοχειαρίου, Άγιο Όρος, 16ος αι.
Το σχέδιο της θείας οικονομίας πέρασε από τρεις φάσεις.
 Για την πραγματοποίησή του απαραίτητη προϋπόθεση ήταν η ελεύθερη συνεργασία, η συγκατάθεση των ανθρώπων. Καλεί πρώτα ο Θεός τον Αβραάμ, που συνεργάζεται με το Θεό υποδειγματικά και μεταφέρει στο λαό τις υποσχέσεις του για σωτηρία. Το ίδιο κάνουν και οι άλλοι πατριάρχες της Π. Διαθήκης. 

Η ζωή του Κυρίου, τα θαύματα, η διδασκαλία, το Πάθος και η Ανάστασή του είναι η δεύτερη φάση του θείου σχεδίου. Ο Κύριος είναι σωτήρας όχι ενός λαού, αλλ’ όλων των ανθρώπων (Λουκ. 3,6). Δεν ήρθε στη γη για να κρίνει, αλλά να σώσει το χαμένο πρόβατο, δηλαδή τον αποστάτη άνθρωπο. Ζητά από μας πίστη, μετάνοια, καλά έργα, αγάπη, αφοσίωση στο Θεό. Να είμαστε άγρυπνοι, αγωνιστές, ετοιμοπόλεμοι στο κακό και στα πάθη μας.
Η τρίτη φάση της Θείας οικονομίας είναι η Εκκλησία που ίδρυσε ο Κύριος. Αυτή συνεχίζει το σωτήριο έργο του. Σωζόμαστε μέσα στην Εκκλησία. Με τα μυστήριά της και μάλιστα με τη Θεία Ευχαριστία, παίρνουμε τον ίδιο το Χριστό, το Σώμα του και το Αίμα του. Προγευόμαστε τη Βασιλεία του Θεού, που έχει εγκαινιαστεί με την έλευση του Χριστού. Την πλήρη δόξα και μακαριότητα θα απολαύσουν οι πιστοί μετά την ανάσταση των νεκρών. Τότε θα ανακαινιστεί η κτίση και θα μεταμορφωθεί ο άνθρωπος

Η παρουσίαση του μαθήματος, εμπλουτισμένη  με θέματα της “Τράπεζας θεμάτων”.

Η παρουσία του θεού στην ανθρώπινη ιστορία from ΠΕ 01

Και οι λύσεις της τράπεζας θεμάτων


Κατηγορίες: Α' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 7. Η παρουσία του Θεού στην ανθρώπινη ιστορία

ActionAid: Mην τους Καταδικάζεις. Άκουσέ τους.

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙΣ. ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΥΣ.

Και πάρε θέση κατά του ρατσισμού. 
Aς υψώσουμε το ανθρωπιστικό ανάστημά μας ενάντια στα καθημερινά περιστατικά ρατσισμού στη χώρα μας! 

Στo νέο μας βίντεο «Μην τους καταδικάζεις. Άκουσέ τους.» ο Θοδωρής Αθερίδης, η Ξένια Καλογεροπούλου, ο Γιώργος Καραγκούνης, η Σμαράγδα Καρύδη, ο Λευτέρης Λαζάρου, η Κατερίνα Λέχου, ο Παναγιώτης Μπουγιούρης, η Μαίρη Συνατσάκη και η Μαρία Χούκλη* αφηγούνται μια ιστορία σαν κι αυτές που συμβαίνουν καθημερινά σε μετανάστες που βρίσκονται στην Ελλάδα.

Κατηγορίες: VIDEO, ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ActionAid: Mην τους Καταδικάζεις. Άκουσέ τους.

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

poster
ΜΙΚΡΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ

    Το Short Term 12 είναι, στην κυριολεξία, ένα ίδρυμα που φιλοξενεί παιδιά και εφήβους με προβλήματα συμπεριφοράς. Μια ιστορία για ένα γκρουπ “σπασμένων” παιδιών και νέων που προσπαθούν, βοηθώντας το ένα το άλλο, να επουλώσουν τις πληγές που τους δημιούργησαν οι οικογένειες και ο κοινωνικός τους περίγυρος.

       Η ταινία ακολουθεί ένα νεαρό ζευγάρι, την Γκρέις και τον Μέισον, οι οποίοι εργάζονται ως σύμβουλοι σε ένα ίδρυμα όπου φιλοξενούνται παιδιά με ανάρμοστη κοινωνική συμπεριφορά. Καθένα από αυτά, κουβαλάει και από μια ιστορία που τα βαραίνει και που γεννά καθημερινές εντάσεις, τις οποίες όμως η ομάδα του κέντρου φιλοξενίας διαχειρίζεται με τις αποτελεσματικότερες των μεθόδων: την συζήτηση και την επικοινωνία.

Όταν στο ίδρυμα εντάσσεται η Τζέιντεν, ένα προικισμένο αλλά ταλαιπωρημένο ψυχολογικά κορίτσι, η Γκρέις ταυτίζεται με τους πόνους ενός παιδιού που οφείλει αρχικά να προστατέψει, ενώ παράλληλα αφυπνίζονται οι προσωπικοί δαίμονες του σκοτεινού παρελθόντος της.
Αν και αποτελεί μόλις τη δεύτερη ταινία του Ντέστιν Ντάνιελ Κρίτον, το «Μικρά Όμορφα Πλάσματα» χαρακτηρίζεται από την σοκαριστικά ώριμη γραφή ενός σκηνοθέτη που προσεγγίζει με αξιοθαύμαστη ισορροπία και με αποδραματοποιημένη διάθεση ένα θέμα άκρως ευαίσθητο.
 ΟΤΑΝ  ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ 

Αυτοσαρκασμός   και   ειρηνευτικά   μηνύματα στην   προσέγγιση   ενός   βαρυσήμαντου   θέματος   όπως   ο   θρησκευτικός    φανατισμός.

Σε ένα απομονωμένο χωριό του Λιβάνου, μια ομάδα γυναικών προσπαθεί να κρατήσει τα μίση μακριά από την τοπική κοινωνία. Μητέρες στην πλειονότητά τους αποφασίζουν να προστατέψουν με κάθε τρόπο τα παιδιά τους από έναν εμφύλιο πόλεμο: κάνουν δολιοφθορές στην κεραία της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, καίνε εφημερίδες και καταστρέφουν οτιδήποτε ενδέχεται να μολύνει την ειρηνική συμβίωση. Τίποτα όμως δεν μπορεί να παραμείνει αποστειρωμένο από τη θλιβερή πραγματικότητα, με το θρησκευτικό μίσος να αρχίσει να αναζωπυρώνεται ανάμεσα στους συγχωριανούς…


Κατηγορίες: ΕΙΡΗΝΗ, ΠΑΙΔΙΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

«Προσευχή»

Του Θανάση Νεοφώτιστου, του μεγάλου νικητή του Φεστιβάλ Μικρού Μήκους Ταινιών της Δράμας, ο οποίος απέσπασε τον Χρυσό Διόνυσο για την ταινία του Προσευχή.
Movie's Poster

TRAILER v1: PROSEFHI GREEK SCHOOL PRAYER | Short Film (NF) | from Thanasis Neofotistos on Vimeo.
Ο σκηνοθέτης καταπιάνεται με το δύσκολο θέμα της σεξουαλικής αφύπνισης μέσα σε ένα περιβάλλον bullying.
Στο Γυμνάσιο του Δημήτρη, ο Βασίλης με την παρέα του, μια ομάδα νταήδων, του προκαλούν τρόμο. Όταν μαθαίνει ότι πρέπει να πει την πρωινή προσευχή, ο Βασίλης καταλαμβάνει όλη του τη σκέψη. Τι θα γίνει όμως όταν θα φτάσει η μέρα να σταθεί μπροστά σε όλο το σχολείο και κυρίως μπροστά σ’ αυτόν;  Αναζητώντας την ταυτότητά τους, μέσα από τη βία, ο ένας θα παίξει με τα όρια του άλλου.
http://www.prosefhifilm.com/

Κατηγορίες: ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Προσευχή»

Σταυρός και Σβάστικα: o Xριστιανός απέναντι στο νεοναζισμό

stavsv1
Το τραγικό μέτρο της παθολογίας και της παρακμής της γερμανικής κοινωνίας του μεσοπολέμου δεν ήταν ο Χίτλερ αλλά τα εκατομμύρια των Γερμανών που τον αποθέωναν.”(π. Φιλόθεος Φάρος[1])
Πηγή: patigandolfo.wordpress.com/ 

Πηγή: patigandolfo.wordpress.com/
Τα τελευταία χρόνια όλο και σε περισσότερες χώρες κάνει έντονη επανεμφάνιση ο αγκυλωτός σταυρός. Νεοναζιστικά κινήματα, των οποίων οι οπαδοί νοσταλγούν τον Χίτλερ και τις μεθόδους δράσης του, κερδίζουν έδαφος και δημοτικότητα που συνοδεύεται με έξαρση φαινομένων βίας. Δολοφονίες και ξυλοδαρμοί εναντίον μεταναστών και Ρομά, λεκτική βία, ρητορική αντισημιτισμού και μίσους σε συνανθρώπους με διαφορετικότητα, καθώς και διαδικτυακές προτροπές σε βία συνθέτουν το σύγχρονο σκηνικό μιας εγκληματικότητας με εξτρεμιστικό ιδεολογικό υπόβαθρο.
            Σε διάφορους κύκλους κυριαρχεί η άποψη ότι ο χώρος οξυγόνου ή έστω ανοχής του φαινομένου μπορεί να «αγγίζει» ή και να εγκολπώνει χριστιανούς. Η παραπάνω γνώμη όμως απέχει από την πραγματικότητα. Στο ερώτημα: «είναι δυνατόν ένας χριστιανός να είναι νεοναζιστής;», η απάντηση είναι κατηγορηματικά «όχι».
            Το ζήτημα δεν είναι για τον χριστιανό πολιτικό ή ακόμη περισσότερο κομματικό. Ο άνθρωπος που πιστεύει στον Χριστό δεν μπαίνει, ούτε περιορίζεται απαραίτητα εκ των προτέρων σε συγκεκριμένα πολιτικά ή κομματικά καλούπια. Ο νεοναζισμός αφορά τον πιστό ως έκφραση αρνητικών αξιών που έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τις αρχές του Χριστιανισμού. Η Εκκλησία, μακριά και η ιδία από κάθε φυλετισμό, διακηρύσσει την αξία κάθε ανθρώπου ως δημιουργήματος κατ’εικόνα και καθ’ ομοίωση του Θεού. Δεν υπάρχουν άνθρωποι ανώτεροι και κατώτεροι, «υπεράνθρωποι» και «υπάνθρωποι» μέσα στην Εκκλησία. Μπορεί η κοινωνία να διακρίνεται σε κάστες και τάξεις, η ίδια η φύση να ευνοεί ή να «αδικεί» ανθρώπους, αλλά στα μάτια του Θεού τα παραπάνω δεν ισχύουν. Το χρώμα του δέρματος, η σωματική αρτιότητα ή η αναπηρία και η ασθένεια, η ηλικία, το φύλο δεν επηρεάζουν την αγάπη του Ουράνιου Πατέρα προς τα παιδιά του. Το αίμα του Χριστού χύθηκε για όλους και όλοι στη Θεία Λειτουργία κοινωνούν από το ίδιο ποτήριο.
Ο χριστιανός δεν μπορεί να μισεί τον ξένο. Ξέρει ότι ο Κύριος υπήρξε «ξένος» στον κόσμο αυτόν και κάθε Μ. Παρασκευή ψέλνει με κατάνυξη «δός μοι τούτον τον ξένον». Ο χριστιανός δεν μπορεί να εχθρεύεται τον μετανάστη, ούτε ακόμη και να είναι αδιάφορος στα προβλήματα του. Θυμάται ότι ο ίδιος ο Ιησούς έγινε μετανάστης και πρόσφυγας, όταν βρέφος ακόμη αναγκάστηκε να φύγει στην Αίγυπτο με την Παναγία και τον Δίκαιο Ιωσήφ για να γλυτώσει από τη μανία του Ηρώδη. Ο χριστιανός δεν μπορεί να επικροτεί, ούτε φυσικά να συμμετέχει ο ίδιος σε πράξεις εγκληματικής βίας. Βάση της πίστης και της ζωής του είναι η αγάπη προς τον πλησίον και μοντέλο προς μίμηση ο πράος Χριστός που δίνει τη ζωή Του για τον άνθρωπο.
Και στο θέμα του αντισημιτισμού τα μέλη της Εκκλησίας δεν μπορούν παρά να στέκονται απέναντι σε κάθε θεωρία και ιδεολογία μίσους, προκατάληψης και διακρίσεων. Η Εκκλησία αποκαλείται νέος Ισραήλ, αλλά δεν περιφρονεί, ούτε μισεί τον παλαιό. Ούτε φυσικά θεωρεί ξένη την Παλαιά Διαθήκη ως προς τα δόγματα και τη λειτουργική της πραγματικότητα. Θεωρίες που απορρίπτουν την Παλαιά Διαθήκη και φθάνουν ακόμη και σε ανιστόρητες εικασίες περί μη ιουδαϊκής καταγωγής του Ιησού Χριστού δεν έχουν θέση στην Εκκλησία. Το μοντέλο της στάσης του χριστιανού απέναντι στο φαινόμενο του αντισημιτισμού- ειδικά στη χώρα μας- δόθηκε τόσο από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Δαμασκηνό, όσο και από τον Επίσκοπο Ζακύνθου Χρυσόστομο που κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής προστάτεψαν τον εβραϊκό πληθυσμό με θάρρος και καινοδιαθηκική αυτοθυσία.
            Ο σταυρός του Κυρίου είναι σύμβολο αυτοθυσίας, που εκφράζει την υπέρτατη αλληλεγγύη και ενώνει τους ανθρώπους στη σκιά του. Είναι σύμβολο ζωής, ο προπομπός και η προϋπόθεση της Ανάστασης, της όντως Ζωής. Αντίθετα ο αγκυλωτός σταυρός έφερε τη βία και τον θάνατο στην ανθρωπότητα. Θυμίζει πόλεμο, μανία εξουσίας, εξόντωση εκατομμυρίων συνανθρώπων και εκφράζει μια ιδεολογία που διαχωρίζει ρατσιστικά ανθρώπους.
Στη ζωή του χριστιανού υπάρχει χώρος μόνο για έναν σταυρό, του Κυρίου.
[1]    Από το βιβλίο “Ο μύθος της ψυχικής νόσου”, π. Φιλόθεος Φάρος, εκδόσεις Αρμός 2001, σελ. 65.
Αναδημοσίευση: pemptousia.gr
Κατηγορίες: ΑΡΘΡΑ, Β' ΛΥΚΕΙΟΥ, ΒΙΒΛΙΑ, Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ, ΜΟΝΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ, ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ, ΦΑΣΙΣΜΟΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σταυρός και Σβάστικα: o Xριστιανός απέναντι στο νεοναζισμό

6. «Ποιήσωμεν άνθρωπον …»

CE-91-CE-94-CE-91-CE-9C-CE-95-CE-A5-CE-91
Α΄ Λυκείου.

Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο μ’ έναν ιδιαίτερο σκοπό; να φθάσει σε βαθύτερη κοινωνία μαζί του. Κανένα άλλο δημιούργημα δεν πλάστηκε με παρόμοια δυνατότητα και προοπτική.
 Γι’ αυτό και η διαδικασία της δημιουργίας του ανθρώπου είναι διαφορετική από τη διαδικασία δημιουργίας των υπόλοιπων κτισμάτων του Θεού.


Η παρουσίαση του μαθήματος, εμπλουτισμένη  με θέματα της “Τράπεζας θεμάτων”.

6. Ποιήσωμεν άνθρωπον… from ΠΕ 01

Και οι λύσεις της τράπεζας θεμάτων

Κατηγορίες: Α' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6. «Ποιήσωμεν άνθρωπον …»