Οι μαθητές και μαθήτριες της Α και Β τάξης του σχολείου μας, στο μάθημα των Εικαστικών δημιούργησαν έργα χαρακτικής, αφιερωμένα στον στον Γιαννιώτη ζωγράφο και χαράκτη Βασίλη Καζάκο με αφορμή το “Συμπόσιο χαρακτικής – μνήμη Β. Καζάκου που διοργάνωσε η ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου, η Δ/ση Β/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων, η Περιφέρεια Ηπείρου, ο Δήμος Ιωαννιτών και άλλοι …





.