Με δημόσια, ανοικτή επιστολή εκφράζει ευχαριστίες η κα Κασσιανή Καζάκου, σύζυγός του ζωγράφου – χαράκτη Βασίλη Καζάκου, σε όσους συνέβαλαν στην πραγματοποίηση του τριήμερου Συμποσίου Χαρακτικής στα ΓΑΚ – Ιστορικό Αρχείο – Μουσείο Ηπείρου στη μνήμη για τα 70 χρόνια από τη γέννησή του Γιαννιώτη καλλιτέχνη. Μεταξύ άλλων, αναφέρεται ιδιαίτερα σε όλους τους μαθητές που …





.