"Guten PROJEKT Tag!!!"

Im DaF-Unterricht- Στο μάθημα των Γερμανικών ως Ξένης Γλώσσας

POSSESSIVPRONOMEN IM NOMINATIV- ΚΤΗΤΙΚΕΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ

Ιούλ 201318

Ένα από τα γραμματικά φαινόμενα της γερμανικής γλώσσας που παρουσιάζει ιδιαίτερες δυσκολίες στους μαθητές  είναι οι “κτητικές αντωνυμίες”.

Δείτε το στο slideshare.net

Δείτε συνπληρωματικά…..

Possessivpronomen : Mein(e)- Dein(e)


        

ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ: “ΧΟΜΠΙ”- WORTSUCHSPIEL: “HOBBYS”

Ιούλ 201315

Δημιουργήστε  το δικό σας κρυπτόλεξο  για τους μαθητές σας με το “wordsearchmaker.net”!

Mit “wordsearchmaker.net”   ein  Wortsuchspiel für eure SchülerInnen  selbst erstellen!

Δείτε εδώ ένα παράδειγμα με θέμα “Hobbys” για την Α΄ Γυμνασίου…..

HOBBYS

COMICS IM FREMDSPRACHENUNTERRICHT-DIE BREMER STADTMUSIKANTEN

Ιούλ 201311

ΤΑ ΚΟΜΙΚ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Μία διδακτική πρόταση-project  επεξεργασίας του γνωστού παραμυθιού “Die Bremer Stadtmusikanten” – “Οι μουσικοί της Βρέμης” των αδερφών Grimm σε μορφή κόμικ.

Κάντε κλικ! Bitte klicken!

Die Bremer Stadtmusikanten

Πηγή: http://deutschinderschule1.blogspot.gr/p/comis-im-daf-unterricht.html

Ευχαριστώ την συνάδελφο Κλαίρη Σ. για το  υλικό!

KINOFESTIVAL

Ιούλ 201310

KINOFESTIVAL 2

DIE MONATE- ΟΙ ΜΗΝΕΣ

Ιούλ 20138

Αυτοί είναι οι 12 μήνες στα γερμανικά. Όσοι γνωρίζουν αγγλικά θα διαπιστώσουν ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες και ελάχιστες διαφορές ανάμεσα στις δύο γλώσσες όσον αφορά την ονομασία των μηνών.

[slideboom id=792002&w=425&h=370]

Δείτε συμπληρωματικά πώς λέμε τις ημερομηνίες (Datum) στα γερμανικά.

WEISE WORTE MIT DEM VERB “WISSEN”- SOKRATES

Ιούλ 20135

Και ένα ρητό με το ρήμα “wissen” ………

sokrates

DAS VERB “WISSEN”- ΤΟ ΡΗΜΑ “WISSEN”

Ιούλ 20133

Noch ein Verb im Präsens…..

Guten PROJEKT Tag!!!

Guten PROJEKT Tag!!!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ-KREATIVE TEXTARBEIT: LÜCKENTEXT MIT BILDERN

Ιούν 201326

Μία από τις δυνατότητες δημιουργικής επεξεργασίας κειμένου και λεξιλογικών στοιχείων στην ξένη γλώσσα αποτελεί η τεχνική αντικατάστασης συγκεκριμένων λέξεων με εικόνες.

1η εκδοχή: Ο εκπαιδευτικός δίνει στους μαθητές κείμενο στο οποίο έχει ήδη αντικαταστήσει συγκεκριμένες λέξεις με εικόνες και οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν τα κενά.

2η εκδοχή: Ο εκπαιδευτικός δίνει κείμενο στους μαθητές οι οποίοι καλούνται να αντικαταστήσουν λέξεις της επιλογής τους με εικόνες δημιουργώντας οι ίδιοι λεξιλογική άσκηση για τους συμμαθητές τους.

3η εκδοχή: Οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν κενά κειμένου επιλέγοντας ανάμεσα σε λέξεις που τους δίνονται. (Ενδείκνυται για  επίπεδο αρχάριων).

4η εκδοχή: Μετά την ολοκλήρωση επεξεργασίας μιας θεματικής ενότητας οι μαθητές καλούνται να συντάξουν μόνοι τους κείμενο  στο οποίο αντικαθιστούν  λέξεις της επιλογής τους με εικόνες δημιουργώντας οι ίδιοι λεξιλογική άσκηση για τους συμμαθητές τους.

Δείτε εδώ ένα παράδειγμα σύμφωνα με την 4η εκδοχή.

Θεματική ενότητα-Thematische Einheit: “Πως περνώ την μέρα μου- Ώρα” -“Tagesablauf-Uhrzeit”, Lektion  6, Deutsch-Ein Hit 1.

Aufgabe-Άσκηση

Könnt  ihr die fehlenden Wörter in den Text einsetzen? Μπορείτε να συμπληρώσετε τις λέξεις του κειμένου που λείπουν;

Guten PROJEKT Tag!

Guten PROJEKT Tag!

VERBEN-SPIEL / ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΡΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

Ιούν 201316


Μία ακόμη πρόταση για να μετατρέψουμε την ενασχόληση με την ξένη γλώσσα σε ευχάριστη δραστηριότητα χρησιμοποιώντας απλά υλικά.

Θεματική ενότητα: Ρήματα

Διδακτικοί στόχοι (κατ΄επιλογή): •Κλίση ομαλών/ανώμαλων ρημάτων στον ενεστώτα (Konjugation von schwachen oder starken Verben im Präsens) • προστακτική  (Imperativ)• σχηματισμός πρότασης με συγκεκριμένα ρήματα (Beispielsätze mit Verben) κτλ.

Υλικά: απλά ξυλάκια (ξύλινα γλωσσοπίεστρα)

Περιγραφή: Κάθε μαθητής καλείται  να επιλέξει  ένα ξυλάκι στο οποίο αναγράφεται ένα ρήμα σε απαρεμφατική μορφή. Ανάλογα με το γραμματικό φαινόμενο που θέλουμε να επεξεργαστούμε  ζητούμε από τους μαθητές: να κλίνουν το συγκεκριμένο ρήμα στον ενεστώτα  ή να αναφέρουν τους τρεις τύπους προστακτικής ή να σχηματίσουν μία πρόταση με το συγκεκριμένο ρήμα κλπ. Εναλλακτικά  μπορούν οι ίδιοι οι μαθητές να ετοιμάσουν και να διακοσμήσουν τα ξυλάκια, μία δραστηριότητα ιδιαίτερα ευχάριστη γι΄αυτούς!

2

P1060830

Το συγκεκριμένο παιχνίδι μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε ξένη γλώσσα, ακόμη και ως δραστηριότητα εκτός σχολικής τάξης!

 

 

ENDLICH SOMMERFERIEN!

Ιούν 201314

Ich  wünsche euch allen schöne und erholsame Sommerferien!

Εύχομαι σε όλους καλές και ξεκούραστες διακοπές!

schöne sommerferien

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ιστορικό

Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Μία εκπαιδευτική βόλτα στο διαδίκτυο

Παιδίον Τόπος-http://paidio.blogspot.gr/

Εκπαιδευτικό ιστολόγιο  εφ΄όλης της ύλης

Εκπαιδευτικό ιστολόγιο εφ΄όλης της ύλης

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας- Griechisches Staatszertifikat

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας- Griechisches Staatszertifikat

Αγαπητοί επισκέπτες,

καλώς ήρθατε στο blog με τίτλο “Καλή PROJECT Μέρα!” Εδώ μπορείτε να βρείτε  προτάσεις διδασκαλίας  για δημιουργική και παιγνιώδη ενασχόληση με την Γερμανική ως Ξένη Γλώσσα σύμφωνα με τη μέθοδο “Project” καθώς και εκπαιδευτικό υλικό το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνοδευτικά κατά την εκμάθηση της ξένης γλώσσας .

Liebe Besucher  „ Guten PROJEKT  Tag“ aus Griechenland!

Ich möchte euch  gerne auf meinem Blog unter dem Titel „ Guten PROJEKT  Tag!“ begrüßen.

Es handelt sich um einen  Blog mit  Projektideen und Lehr- bzw. Lernmaterialien  für den DaF-Unterricht, die sich insbesondere für die Arbeit mit Schülern auf den Stufen  A1 und A2 eignen.

Vergesst bitte nicht:

„So viele Sprachen Du sprichst, so oft bist Du Mensch“ (Johann Wolfgang von Goethe)

Meine besten Grüße

PS Herzlichen Dank an meine Schülerinnen und Schüler für ihre wunderschönen Projektarbeiten!



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων