Μία από τις δυνατότητες δημιουργικής επεξεργασίας κειμένου και λεξιλογικών στοιχείων στην ξένη γλώσσα αποτελεί η τεχνική αντικατάστασης συγκεκριμένων λέξεων με εικόνες.
1η εκδοχή: Ο εκπαιδευτικός δίνει στους μαθητές κείμενο στο οποίο έχει ήδη αντικαταστήσει συγκεκριμένες λέξεις με εικόνες και οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν τα κενά.
2η εκδοχή: Ο εκπαιδευτικός δίνει κείμενο στους μαθητές οι οποίοι καλούνται να αντικαταστήσουν λέξεις της επιλογής τους με εικόνες δημιουργώντας οι ίδιοι λεξιλογική άσκηση για τους συμμαθητές τους.
3η εκδοχή: Οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν κενά κειμένου επιλέγοντας ανάμεσα σε λέξεις που τους δίνονται. (Ενδείκνυται για επίπεδο αρχάριων).
4η εκδοχή: Μετά την ολοκλήρωση επεξεργασίας μιας θεματικής ενότητας οι μαθητές καλούνται να συντάξουν μόνοι τους κείμενο στο οποίο αντικαθιστούν λέξεις της επιλογής τους με εικόνες δημιουργώντας οι ίδιοι λεξιλογική άσκηση για τους συμμαθητές τους.
Δείτε εδώ ένα παράδειγμα σύμφωνα με την 4η εκδοχή.
Θεματική ενότητα-Thematische Einheit: “Πως περνώ την μέρα μου- Ώρα” -“Tagesablauf-Uhrzeit”, Lektion 6, Deutsch-Ein Hit 1.
Aufgabe-Άσκηση
Könnt ihr die fehlenden Wörter in den Text einsetzen? Μπορείτε να συμπληρώσετε τις λέξεις του κειμένου που λείπουν;
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.