Στο πλαίσιο της Δράσης STEM 5.0 αξιοποιήσαμε τον εξοπλισμό που παραλάβαμε. Ο μπαμπάς Νίκος ήρθε στο νηπιαγωγείο μας και μας βοήθησε να φτιάξουμε το “Μάκη το Ρομποτάκη”. Στη συνέχεια η κα Δήμητρα η εκπαιδευτικός πληροφορικής του συστεγαζόμενου δημοτικού σχολείου ήρθε στη τάξη μας και μας βοήθησε να το θέσουμε σε λειτουργία. Καταφέραμε να τον κάνουμε να περπατήσει μπροστά και πίσω και να ακούσει μουσική.
Ευχαριστούμε πολύ το μπαμπά Νίκο και τη κα Δήμητρα για την πολύτιμη βοήθεια τους!

