Στις 22 Νοεμβρίου στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δεντράκι μας! Όλα τα παιδάκια μας ανά τμήμα έβαλαν το…λιθαράκι/στολιδάκι τους για να φτιαχτεί το όμορφο δέντρο μας!
Ας φέρουν τα Χριστούγεννα αυτά αγάπη στις καρδιές μας!!!
Στις 29 Νοεμβρίου 2023, ημέρα Τετάρτη, μετά από πρόσκλησή μας, επισκέφθηκε το Νηπιαγωγείο μας ο πυροσβέστης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ξάνθης, κος Τάσος Κωνσταντινίδης. Ο κος Κωνσταντινίδης μας μίλησε για την Πρόληψη, την Πυροπροστασία, την Πυρόσβεση, τις πυρκαγιές, τα πλημμυρικά φαινόμενα και φυσικά για το ρόλο μας σε όλα αυτά, στοχεύοντας με έναν ευρηματικό τρόπο στην ευαισθητοποίηση μας. Μας έδειξε πώς να προστατευόμαστε από τη φωτιά και πώς να αντιδράσουμε αν ποτέ βρεθούμε σε μία τέτοια περίσταση. Τα παιδιά μας παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την εισήγηση του κου Τάσου και έκαναν ερωτήσεις λύνοντας τις απορίες τους.
Η προστασία των δασών από τις φωτιές αποτελεί ένα από τα ζητήματα που μας απασχολούν στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Παρατηρώντας και παρακολουθώντας έναν από τους ανθρώπους που καλούνται να μας προστατεύσουν σε τέτοιες περιπτώσεις δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να κατανοήσουν το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε ώστε να προσέχουμε και να προστατευόμαστε.
Παράλληλα ο κος Κωνσταντινίδης μας δώρισε τα 2 βιβλία που έχει συγγράψει και τον ευχαριστούμε πάρα πολύ γι’αυτό!
Σήμερα 17 Νοεμβρίου 2023 γιορτάσαμε στο νηπιαγωγείο μας την επέτειο της εξέγερσης των φοιτητών του Πολυτεχνείου ενάντια στο δικτατορικό καθεστώς.
Στο σχολείο μας γίναμε φοιτητές, φωνάζοντας “ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” , φροντίσαμε τα τραύματα των πληγέντων…γίναμε ντενεκεδάκια στην Ντενεκεδούπολη της Ευγενίας Φακίνου που μας έδειξε πώς να διώχνουμε “Λαδένιους” από τη ζωή μας…γίναμε “παιδιά που ζωγραφίζουν στο τοίχο 2 καρδιές και έναν ήλιο στη μέση” και δηλώσαμε με την πορεία μας “τι θέλουν τα παιδιά σήμερα”.. Ταξιδέψαμε στη χώρα της Κυρα-Δημοκρατίας και της Κυρα-Δικτατορίας και αφού διώξαμε τη Δικτατορία, υιοθετήσαμε το σύνθημα της Δημοκρατίας : “ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ!”
Όλα τα παραπάνω συνοδεύτηκαν με τις καλλιτεχνικές μας δημιουργίες από τα μικρά μας ικανά χεράκια!
…..και του χρόνου με υγεία!!!
Σήμερα 16 Νοεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείο μας δραστηριότητες αγωγής υγείας για την εκμάθηση χρήσης της τουαλέτας σε όλα τα τμήματα.
Η σωστή χρήση της τουαλέτας αποτελεί μία δεξιότητα πολύ σημαντική, η οποία εκτός από τα οφέλη της σωστής υγιεινής, ενισχύει και την αυτοπεποίθηση του παιδιού, ότι δηλαδή μπορεί να τα καταφέρει μόνο του. Επίσης ενισχύει την αυτονομία του, η οποία αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές συνθήκες στη διαδικασία της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξής του.
Την Πέμπτη 09/11/2023 πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας η πρώτη άσκηση ετοιμότητας για την περίπτωση σεισμού.
Σκοπός της άσκησης είναι η διασφάλιση υψηλού επιπέδου ετοιμότητας και συντονισμού εκπαιδευτικών και παιδιών για την αντιμετώπιση ενός ενδεχόμενου σεισμού καθώς και η μείωση των επιπτώσεων ενός σεισμού σε ότι αφορά τη σχολική μας μονάδα.
Εκπαιδευτικοί και παιδιά ανταποκρίθηκαν όπως είχε προγραμματιστεί και προβλέπεται από το Σχέδιο Διαχείρισης Σεισμικού Κινδύνου του σχολείου μας (βλέπε ανάρτηση_13-09-2-23 ” Σχέδιο έκτακτης ανάγκης”).
Στις 1 Νοεμβρίου, ημέρα Τετάρτη, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν την παράσταση “Η Πόλη των χαμένων ρομπότ”. Οι 2 πολύ εκφραστικοί ηθοποιοί της παράστασης, μας έδειξαν με όμορφο τρόπο τη σημασία της ελευθερίας και της έκφρασης των συναισθημάτων μας με τα λόγια τους, τα τραγούδια και τον χορό τους, στον οποίον συμμετείχαμε κι εμείς!
Περάσαμε πολύ όμορφα!
Με λαμπρότητα κι υπερηφάνεια γιορτάσαμε την επέτειο του “ΟΧΙ” στο νηπιαγωγείο μας την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023 με ποιήματα, τραγούδια, κατασκευές και την πραγματοποίηση παρέλασης κρατώντας τα χειροποίητα σημαιάκια μας!
Χρόνια πολλά Ελλάδα μας!!!!
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την παρέλαση των νηπίων μας και από τις εργασίες των παιδιών μας
Οι εργασίες μας:
Το νηπιαγωγείο μας έλαβε μέρος και φέτος στην code week (εβδομάδα κώδικα) που διοργανώθηκε κατά το διάστημα 7 έως 22 Οκτωβρίου 2023.
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μία ευρωπαϊκή πρωτοβουλία που προωθεί τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσω του προγραμματισμού και άλλων δραστηριοτήτων του τομέα της τεχνολογίας. Η πρωτοβουλία αυτή έχει ως στόχο να να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
Το σχολείο μας συμμετείχε στη δραστηριότητα της συναδέλφου νηπιαγωγού Μαρίνας Ζαχαρία, μαζί με εκατοντάδες άλλα νηπιαγωγεία της χώρας μας αλλά και άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Η φετινή δραστηριότητα της Συμμαχίας μας είχε τίτλο “Μια βόλτα στην πόλη μου” και ουσιαστικά επρόκειτο για ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με το Beebot, τη μελισσούλα- ρομποτάκι προγραμματισμού. Τα παιδιά πέρασαν πολύ όμορφα επιλέγοντας τον προορισμό κάθε φορά για να πραγματοποιήσουν τη δική τους βόλτα στην πόλη, περνώντας από το σχολείο, το σούπερ μάρκετ, το ζαχαροπλαστείο και πολλές άλλες τοποθεσίες. Κάθε παιδί θα παραλάβει τον δικό του τίτλο του eu coder για την προσπάθεια που έκανε, όπως άλλωστε και το σχολείο μας, το οποίο παρέλαβε το δικό του πιστοποιητικό συμμετοχής.
Ευχαριστούμε πολύ, Marina Zacharia!
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από όλες τις τάξεις: