ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ !!!

Μια διαφορετική …πρώτη μέρα στα θρανία!!!

Οι μαθητές μας όμως ήταν εξαιρετικοί!!! Με πειθαρχία , ηρεμία και καλή διάθεση επέστρεψαν στα θρανία τους…

Τα πρωτάκια μας έκλεψαν την παράσταση..

Μακάρι να δούμε τα προσωπάκια τους σύντομα χωρίς μάσκα!!!

Συνεχίζουμε…

Καλή διάθεση και πολλά χαμόγελα περιμένουμε!!!

Η Δντρια οι οι δάσκαλοί σας

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ covid-19 ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!

 

ΕΥΧΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ

Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μου παιδιά,

Έφτασε η μέρα που θα ξαναβρεθούμε !!!

Δυστυχώς, το «κακό όνειρο» δεν τελείωσε , αλλά συνεχίζει να μας ταλαιπωρεί και να δημιουργεί δυσκολίες  στην καθημερινότητά μας…

Εμείς όμως θα προσπαθήσουμε και αυτή τη φορά να νικήσουμε και να «ξυπνήσουμε» υγιείς και πιο ώριμοι!!!

Ξεκινάμε , λοιπόν, την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 στις 9:00΄ με τον Αγιασμό που σηματοδοτεί και την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Η διαφορά είναι πως δε θα  είμαστε όλοι μαζί στην αυλή, θα φοράμε μάσκες και το κυριότερο :

Δεν θα μπορούμε  να σας καλωσορίσουμε με μια αγκαλιά…

Δεν θα χάσουμε όμως το χαμόγελό μας και θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τους άλλους, ώστε να μην υπάρχει διασπορά του ιού και το Σχολείο μας  να λειτουργήσει με ασφάλεια.

 

Η συνέχιση της λειτουργίας των σχολείων κατά τη διάρκεια της πανδημίας –που αναμένεται ότι θα συνεχιστεί κατά τους επόμενους μήνες– είναι εξαιρετικά σημαντική. Η παρουσία των παιδιών στο σχολείο, είναι απαραίτητη και δεν μπορεί να αντικατασταθεί με την αποκλειστική εξ αποστάσεως ηλεκτρονική διδασκαλία. Η παρουσία στο σχολείο είναι σημαντική για την εκπαιδευτική διαδικασία, την απόκτηση νέων γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων. Επιπλέον, οι δημιουργικές σχέσεις με τους συμμαθητές και τους διδάσκοντες, η συμμετοχή στο παιχνίδι και τις αθλητικές δραστηριότητες έχουν μεγάλη σημασία για την κοινωνική και συναισθηματική ολοκλήρωση των παιδιών και των εφήβων, τη σωματική και ψυχική τους υγεία.

Είναι σημαντικό να συμφωνούμε και να εφαρμόζουμε παιδιά , γονείς και εκπαιδευτικοί τις γενικές αρχές προστασίας στο Σχολείο και γενικότερα στην προσωπική μας ζωή!!!

 Προσοχή!

Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις

μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου.

Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη  βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος (δηλ. τα παιδιά θα δείξουν στους εφημερεύοντες εκπ/κους το αποτέλεσμα , το οποίο πρέπει να είναι αρνητικό).

Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα.

Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα.

Ο δεύτερος έλεγχος, συστήνεται να διενεργείται την 3η ημέρα μετά  τον πρώτο σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 53950/4-9-2021 (Β΄4054) ΚΥΑ.

Η σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης ή απλής χειρουργικής) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.

Χρήση μάσκας δεν πρέπει να γίνεται κατά το μάθημα της γυμναστικής ή όταν τα παιδιά έχουν έντονη σωματική άσκηση, οπότε πρέπει να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις καθώς και κατά τη διάρκεια της σίτισης.

Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε στο έντυπο του ΕΟΔΥ … και στις αφίσες …

ΑΦΙΣΑ ΧΕΡΙΑ

ΥΓΙΕΙΝΗ ΧΕΡΙΩΝ

ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ

Καλή δύναμη σε όλους!

Και μην ξεχνάτε πως  όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε καλύτερα …γιατί ο στόχος μας είναι κοινός: μαθητές ασφαλείς και υγιείς!!!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Η Δ/ντρια

Ελένη Σαββάκη

 

 

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022

Αγαπητοί γονείς,

όπως ήδη  έχουμε ανακοινώσει, o καθιερωμένος Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του συγκροτήματος  τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 9:00΄.

Ειδικά για φέτος λόγω των αναγκαίων μέτρων πρόληψης διασποράς του ιού COVID-19, στην αυλή θα παρευρίσκεται αντιπροσωπεία εκπαιδευτικών και μαθητών.

Ώρα προσέλευσης των μαθητών  8:30΄ – 8:45΄ , ώστε να ολοκληρωθεί εγκαίρως ο έλεγχος των self tests.

Σημειώνεται ότι δεν επιτρέπεται η είσοδος των γονέων στον αύλειο χώρο.

Η σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης ή απλής χειρουργικής) είναι   υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό   προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.

Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη και όχι προσκόμιση βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος από self test.

Οι μαθητές της Α΄ τάξης θα παραμείνουν με συνοδεία των δασκάλων τους στο υπόστεγο, ενώ οι υπόλοιποι μαθητές θα προσέλθουν στις αντίστοιχες τάξεις, όπου θα τους υποδεχθούν οι  υπεύθυνοι  εκπαιδευτικοί, όπως γινόταν την προηγούμενη σχολική χρονιά.

Η προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών μας θα πραγματοποιείται αποκλειστικά από την είσοδο επί της οδού Σαλαμίνος 84.

Αποχώρηση μαθητών και μαθητριών την ημέρα του Αγιασμού:

  • Α τάξη : οι μαθητές θα αποχωρήσουν με τη συνοδεία των γονέων τους μετά τη λήξη της υποδοχής και της σύντομης ενημέρωσης από τη Δ/ντρια
  • Β & Γ τάξη:  οι μαθητές θα αποχωρήσουν στις 10:15΄ π.μ
  • Δ & Ε τάξη:  οι μαθητές θα αποχωρήσουν στις 10: 20΄ π.μ
  • ΣΤ τάξης οι μαθητές θα αποχωρήσουν στις  10:25΄ π.μ.

Την Τρίτη 14 /9/21  και ώρα 8:30΄ θα πραγματοποιηθεί  συνάντηση με τους γονείς του Α1  και στις 9:30΄ με τους γονείς του Α2 , τη Δ/ντρια και τους δασκάλους των τμημάτων.  Η παρουσία σας είναι απαραίτητη, καθώς θα δοθούν οδηγίες για τη εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου μας.

Την Τρίτη 14 /9/2021 η προσέλευση των μαθητών θα γίνει κανονικά στις 8:00΄- 8:15΄. Θα δοθούν σε όλους τους μαθητές οδηγίες και ο εσωτερικός κανονισμός του Σχολείου μας. Οι μαθητές θα αποχωρήσουν  στις 12:30΄. Το ολοήμερο πρόγραμμα  θα λειτουργήσει μόλις ολοκληρωθούν οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών.

Για κάθε νέα πληροφορία , παρακαλούμε να ενημερώνεστε ΜΟΝΟ  από το επίσημο blog του σχολείου και τα ηλεκτρονικά μηνύματα από το myschool. Σε περίπτωση αλλαγής ηλεκτρονικής δ/νσης, παρακαλώ ενημερώστε με με  μήνυμα, στο οποίο  θα γράψετε ονοματεπώνυμο και τμήμα μαθητή. 

Ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά και ευελπιστούμε να έχουμε αγαστή συνεργασία, ώστε το Σχολείο μας να λειτουργήσει αποτελεσματικά και ποιοτικά.

Με εκτίμηση!

Η Δ/ντρια

Ελένη Σαββάκη

ΕΞΕ – 111089 – 2021 – Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021-2022 (1)

Το ακούμε σχεδόν κάθε πρωί..

Μεγαλώσαμε με τα τραγούδια του .. Πέταξε με τους χαρταετούς …

Αν η Ελλάδα ήταν μουσική…. θα ακουγόταν έτσι…

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ !

 

 

 

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022!

Αγαπητοί γονείς,

εύχομαι υγεία , δύναμη και αισιοδοξία …

Ο Αγιασμός έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 στις 9:00΄ στον αύλειο χώρο του συγκροτήματος.

Επειδή δεν έχει γίνει επίσημη ενημέρωση από το ΥΠΑΙΘ  θα ενημερωθείτε εκ νέου για τις λεπτομέρειες.

Καλή σχολική χρονιά!

Η Δ/ντρια

Ελένη Σαββάκη

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ…

 

Αγαπητοί γονείς,

επιστρέφοντας για λίγο στην «σχολική τεχνολογία», διανύοντας δρόμους με  εμφανή τα σημάδια της μεγάλης καταστροφής, γεμάτους με εικόνες θλιβερές και απογοητευτικές, οσμές αποπνικτικές, ουρανό χωρίς φως, σκέφτηκα πως μπορούμε για άλλη μια φορά να βοηθήσουμε με τον τρόπο μας τους ανθρώπους που βίωσαν αυτή την απειλή και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους για να γλιτώσουν από την πύρινη λαίλαπα. Εικόνες μοναδικές , προφητικές για το μέλλον της ανθρωπότητας.

Το πρώτο που ήρθε στο μυαλό μου ήταν πώς θα ζητήσουμε αύριο  από τα παιδιά να ζωγραφίσουν ένα δέντρο, το δάσος… και να περιγράψουν μια εκδρομή σε αυτό. Μάλλον θα πληκτρολογήσουν τη λέξη και θα το δουν στο διαδίκτυο… ειρωνεία!!!

Θα έχει όμως το ίδιο χρώμα ,το ίδιο άρωμα, την ίδια ζωή;;; Αρνητική σκέψη!

Οξυγόνο θα έχει;;;; Ρίζες να συγκρατήσουν τις πλημμύρες;;; Ακόμη πιο απειλητική σκέψη!

Η ανθρωπότητα βρίσκεται σήμερα απέναντι σε δύο κορυφαίες προκλήσεις: την αντιμετώπιση της πλέον καταστροφικής πανδημίας   και την καταστροφή του περιβάλλοντος. Το κοινό στοιχείο των δύο είναι ότι πρόκειται για έναν αόρατο εχθρό του οποίου τη δύναμη αρχικά μάλλον υποτιμήσαμε. Η διαφορά είναι ότι ενώ οι επιπτώσεις του Covid-19 είναι άμεσες και σαρωτικές, εκείνες της καταστροφής του περιβάλλοντος και της κλιματικής αλλαγής εξελίσσονται διαρκώς σε βάθος χρόνου.

Πίκρα και πολλές σκέψεις για τις ευθύνες όλων. Η ελπίδα όμως πεθαίνει τελευταία και η αισιοδοξία  πρέπει να μας δώσει τη δύναμη να προχωρήσουμε και να βοηθήσουμε τα παιδιά μας για να μην χαθεί ό,τι απόμεινε από ένα πλανήτη που οι ίδιοι καταστρέφουμε αλόγιστα και ανεύθυνα!

Το Σχολείο έχει τη δύναμη να καλλιεργήσει περιβαλλοντική συνείδηση και να ευαισθητοποιήσει  τους μαθητές σε ότι αφορά στο περιβάλλον και στην προστασία του, αλλά και να τους υποστηρίξει μέσα από ομαδικές  εργασίες για να προσφέρει  γνώσεις εξοικείωσης με την ύπαιθρο. Δεν αρκεί η θεωρία , αν δεν γίνει  προσπάθεια οργανωμένη, υπεύθυνη και ομαδική, αν δεν υπάρχει «προληπτική αγωγή».

Η ενεργός συμμετοχή των παιδιών, μέσα από προσιτές και εύκολες περιβαλλοντικές δραστηριότητες, που μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα και γύρω από το σχολείο τους, όπως η  υιοθεσία και συνεχή φροντίδα του περίγυρού μας, προτάσεις και πρωτοβουλίες αναβάθμισης του περίγυρού μας, υποστηρικτικές δραστηριότητες, ομιλίες, εκθέσεις φωτογραφίας και ζωγραφικής, δρώμενα…είναι ελάχιστα βήματα που θα συμβάλλουν  στη σταδιακή αλλαγή των παραδοσιακών στάσεων και αντιλήψεων στον ευρύτερο  κοινωνικό ιστό ως προς το περιβάλλον, την προστασία και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Οι δράσεις που έχουμε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια έχουν αυτούς τους στόχους και μπορεί να φαίνονται απλές αλλά μακροπρόθεσμα είναι πολύ σημαντικές για την ψυχική υγεία των παιδιών μας.

Πιστεύω πως και αυτή τη φορά μπορούμε να βοηθήσουμε με τον τρόπο μας συγκεντρώνοντας τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για του πληγέντες και κυρίως σχολικά είδη για τους μαθητές αυτών των περιοχών.

Σας παραθέτουμε ενδεικτική λίστα προϊόντων:

Συσκευασμένα είδη τροφίμων:

γάλα εβαπορέ, ζυμαρικά, κακάο, λάδι, ρύζι, σάλτσα ντομάτας, μπισκότα, κρουασάν, αλάτι, ξύδι, όσπρια, μέλι, μερέντα, μαρμελάδα, πουρέ, δημητριακά, φρυγανιές, βρεφικές κρέμες και βρεφικά γάλατα Νο 1 & 2, αλεύρι, ζάχαρη, χυμοί, νερά εμφιαλωμένα…

– Είδη βρεφικής και προσωπικής φροντίδας:

πάνες Νο 4-5-6, κρέμες συγκάματος, σαμπουάν, αφρόλουτρα.

Προϊόντα καθαρισμού:

καθαριστικά και απολυμαντικά γενικής χρήσης, μωρομάντιλα…

-Είδη προσωπικής φροντίδας:

σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες,  κ.λ.π.

-Χαρτικά:

χαρτοπετσέτες, χαρτί κουζίνας, χαρτί υγείας.

-Φάρμακα

depon, ponstan, παιδικό σιρόπι depon, αντιισταμινικές αλοιφές, αλοιφές για εγκαύματα, φυσιολογικό ορό, φυσικά δάκρυα…

Για τους μαθητές:

-Σχολικά είδη:

Τετράδια, μολύβια, γόμες, ξύστρες, μαρκαδόρους, ξυλομπογιές, κασετίνες, τσάντες κλπ .  Ακόμη και βιβλία λογοτεχνικά , κόμικς κλπ

Λόγω καλοκαιριού και επειδή οι περισσότεροι βρίσκεστε σε διακοπές η δράση θα ξεκινήσει αύριο Τετάρτη  11 Αυγούστου  και θα συνεχιστεί και τον Σεπτέμβρη με το άνοιγμα των Σχολείων.

Το Σχολείο μας  θα είναι ανοιχτό αύριο το πρωί 11:00΄- 13:00΄. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση,  παρακαλώ, επικοινωνήστε μαζί μου στο 2104634333.

Τα είδη που θα  συγκεντρωθούν θα διανεμηθούν στα αντίστοιχα κέντρα συλλογής ειδών πρώτης ανάγκης. Τα σχολικά είδη θα τα παραδώσουμε σε μαθητές που έχουν ανάγκη, όταν ξεκινήσει η σχολική χρονιά.

Είμαι σίγουρη πως και αυτή τη φορά η ανταπόκριση θα είναι ανάλογη των προσδοκιών μας. Διαδώστε και σε φίλους σας… Η Δράση είναι ανοιχτή για όσους θέλουν να συμβάλλουν!

Τι θέλουμε πραγματικά;;;

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ το αναίτιο δάκρυ
ανατέλλοντας αργά στα ωραία μάτια
των παιδιών που κρατιούνται χέρι χέρι
των παιδιών που κοιτάζουνται και δε μιλιούνται
Των ερώτων το τραύλισμα πάνω στα βράχια
ένας φάρος που εκτόνωσεν αιώνων θλίψη
το τριζόνι το επίμονο καθώς η τύψη
και το μάλλινο έρημο μέσα στ’ αγιάζι

……………………………..

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ το χέρι που επιστρέφει
από φόνο φριχτόν και τώρα ξέρει
ποιος αλήθεια ο κόσμος που υπερέχει
ποιό το “νυν” και ποιο το “αιέν” του κόσμου ………

Νυν το περίβλημα της Γης και η Εξουσία
Αιέν η βρωση της Ψυχής και η Πεμπτουσία

Νυν Νυν το μηδέν

και ΑΙΕΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ, Ο ΜΕΓΑΣ !

Το Άξιον Εστί – Δοξαστικόν – 1964  – Οδ. Ελύτης

Εύχομαι δύναμη , υγεία και ουρανό καθαρό!

Με εκτίμηση!

Η Δ/ντρια της Σχολικής Μονάδας

Ελένη Σαββάκη

ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Γ΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ -ΤΙΤΛΩΝ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με τις διατάξεις  του Π.Δ.79/2017 αρθ. 2. παρ. 5, ορίζονται τα εξής: «Την ημέρα λήξης των μαθημάτων χορηγούνται στους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων Τίτλοι Προόδου  και αντίγραφα Τίτλου Σπουδών για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης».

Την ίδια ημερομηνία αποστέλλονται από τα νηπιαγωγεία τα Πιστοποιητικά Φοίτησης των μαθητών για την εγγραφή τους στα Δημοτικά και από τα Δημοτικά τα πρωτότυπα των  Τίτλων Σπουδών των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης για την εγγραφή τους στα Γυμνάσια, που ανήκουν σύμφωνα με την χωροταξική κατανομή των αποφοίτων από την Β/θμια Εκπ/ση.

Λόγω παράτασης του διδακτικού έτους – και σύμφωνα με την υπ΄Αρ. Πρωτ. Φ.7/68756/Δ1/11-06-2021-  η ημερομηνία λήξης των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2020 – 2021 στα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας (δημόσια και ιδιωτικά), είναι η 25η Ιουνίου 2021, ημέρα Παρασκευή. Η ημερομηνία λήξης του τρέχοντος διδακτικού έτους είναι η 30η Ιουνίου 2021, ημέρα Τετάρτη.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν μας τις οδηγίες και τα μέτρα  του ΕΟΔΥ για την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων, σας ενημερώνουμε πως η επίδοση βαθμολογίας Γ΄ τριμήνου και των  Τίτλων  Προόδου  θα πραγματοποιηθεί κατά ομάδες- τμήματα  στον εξωτερικό χώρο του Σχολείου, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα, την Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021:

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΩΡΑ ΤΑΞΕΙΣ ΑΥΛΕΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΙΣΟΔΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

25/6/2021

 

8:30΄-9:30΄

Α΄ΚΑΙ  Β΄ ΥΠΟΣΤΕΓΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

25/6/2021

 

9:30΄-10:30΄

Γ ΄ΚΑΙ  Δ΄ ΥΠΟΣΤΕΓΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

25/6/2021

 

10:30΄-11:30΄

Ε΄  ΚΑΙ  ΣΤ΄ ΥΠΟΣΤΕΓΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ

 

Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων θα παραδώσουν στους γονείς- κηδεμόνες  τα έντυπα σε φάκελο, τηρώντας τις απαραίτητες προφυλάξεις.

Για τον σκοπό αυτό παρακαλούμε να είστε συνεπείς στην ώρα προσέλευσης, φορώντας τη μάσκα σας και τηρώντας τις αποστάσεις  προστασίας.

Γονείς που θέλουν βεβαίωση για την εργασία τους μπορούν να το δηλώσουν από την προηγούμενη μέρα  στους δασκάλους των παιδιών ή με ηλεκτρονικό μήνυμα ή τηλεφώνημα στη Δ/νση, για να μην περιμένουν πολλή ώρα την Παρασκευή.

Δυστυχώς, για άλλη μια χρονιά θα «αποχαιρετιστούμε» από μακριά και πραγματικά λυπάμαι που ούτε φέτος θα πραγματοποιήσουμε γιορτή λήξης , όπως συνηθίζαμε τα προηγούμενα χρόνια με τη συμμετοχή όλων των μαθητών μας, όχι για το «θεαθήναι», αλλά για λόγους ουσίας,  ευσυνειδησίας και αγάπης για τα παιδιά μας, τους μαθητές μας, αφιερώνοντας πολλές ώρες και πολλή ενέργεια για το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Λυπούμαστε για την διαδικασία αυτή, αλλά δυστυχώς τα μέτρα  πρόληψης λαμβάνονται προς αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων.

Εύχομαι την επόμενη χρονιά να μας αφήσει σε ησυχία ο κορωνοϊός και να πραγματοποιήσουμε   μια υπέροχη γιορτή λήξης…όπου τα χαμόγελα τω μαθητών θα φωτίζουν τα πρόσωπά τους χωρίς μάσκες !!!

Με εκτίμηση !

Η Δ/ντρια

Ελένη Σαββάκη

 

ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Αγαπητοί γονείς,

Σε συνέχεια της διαδικασίας που αφορά τη χωροταξική κατανομή των αποφοίτων Δημοτικών σχολείων σε δημόσια Γυμνάσια αρμοδιότητας Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Πειραιά για το σχολικό έτος 2021-22 και προς διευκόλυνση  των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών   σας ενημερώνουμε  ως προς τα ακόλουθα:

Α) Τα χωροταξικά όρια των σχολικών μονάδων κοινοποιούνται στις σχολικές μονάδες των Δημοτικών και Γυμνασίων, από όπου και δύνανται να ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι γονείς-κηδεμόνες .

Β)Στην περίπτωση που υπάρχει η επιθυμία για αλλαγή σχολείου και μόνο εφόσον αυτή πρόκειται για εξαιρετικά σοβαρούς λόγους , οι κηδεμόνες των μαθητών υποβάλλουν αίτηση μετεγγραφής στην οποία αναφέρουν τους αποχρώντες λόγους της μετεγγραφής προσκομίζοντας τα έγγραφα και πιστοποιητικά που κατά την εκτίμησή τους τεκμηριώνουν τους λόγους του αιτήματος. Η αίτηση υποβάλλεται με την έναρξη του διδακτικού έτους στις σχολικές μονάδες.

Καμία αίτηση μετεγγραφής δε θα υποβάλλεται απευθείας στη Διεύθυνση Β/μιας Εκπ/σης Πειραιά. Προκειμένου να θεμελιώνεται το δικαίωμα αίτησης μετεγγραφής, πρέπει να έχει προηγηθεί εγγραφή των μαθητών στις σχολικές μονάδες της αρχικής τους τοποθέτησης.

Γ)Καθ’όλη την περίοδο ισχύος της υπ’αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/108οικ.7874/12-03-20 Εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Επείγοντα μέτρα για την πρόληψη και την προστασία από τον κορωνοϊό» και αναφορικά με τα αναγκαία μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσής του, προς αποφυγή συνωστισμού η εξυπηρέτηση του κοινού από τη Διεύθυνση Β/μιας Εκπ/σης Πειραιά γίνεται μόνο εξ’αποστάσεως.

Για οποιαδήποτε ερώτηση-διευκρίνιση οι ενδιαφερόμενοι γονείς-κηδεμόνες μπορούν να αποστέλουν e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση   mail@dide-peiraia.att.sch.gr 

Επισημαίνουμε πως μετεγγραφές δεν πραγματοποιούνται πριν τη λήξη του διδακτικού έτους.

Στις 25/6/2021 οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης    “απολύονται”  και τα απολυτήρια αποστέλλονται υπηρεσιακά από το Σχολείο μας στα γυμνάσια όπου ανήκει ο κάθε μαθητής , σύμφωνα με την χωροταξική κατανομή.

Μαθητές που έχουν πετύχει στις διαδικασίες εισαγωγής μαθητών σε καλλιτεχνικά, μουσικά και  πειραματικά/πρότυπα  γυμνάσια αιτούνται μετεγγραφή με τον ίδιο τρόπο , μετά τη λήξη του τρέχοντος διδακτικού έτους , στα αντίστοιχα γυμνάσια.

Εξαιρούνται οι μαθήτριες που κληρώθηκαν επιτυχώς στο ΡΑΛΛΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ και το απολυτήριό τους θα αποσταλεί κατευθείαν σε αυτό.

Για λόγους απορρήτου δεν αναρτώνται τα ονόματα μαθητών στο blog. Ενημερώθηκαν οι μαθητές για το γυμνάσιο που ανήκουν.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαστε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση !

Η Δ/ντρια

Ελένη Σαββάκη

 

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε πως από 28/5/2021 έως και 17/6/2021 2021 θα πραγματοποιηθεί  η διαδικασία εισαγωγής μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά  Σχολεία για το επόμενο σχολικό  έτος 2021-2022. 

Παρακάτω θα βρείτε όσες πληροφορίες χρειάζεστε. Επισημαίνουμε πως οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά στα γυμνάσια που σας ενδιαφέρουν.

Αναλυτικά:

Η εισαγωγή των μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη των Προτύπων Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2021 – 2022 πραγματοποιείται με δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων με ερωτήσεις κλειστού τύπου/πολλαπλής επιλογής. Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές/τριες αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο σχετικές με την κατανόηση κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας και Μαθηματικών εννοιών. Ειδικότερα:
Στην Ελληνική Γλώσσα ελέγχονται οι δεξιότητες των μαθητών/τριών στην κατανόηση γραπτών κειμένων ποικίλων ειδών και περιεχομένου (λογοτεχνικά κείμενα, απλά άρθρα εφημερίδων ή περιοδικών, πολυτροπικά κείμενα κ.λπ.) καθώς και στη χρήση βασικών γραμματικών και συντακτικών φαινομένων.
Στα Μαθηματικά ελέγχονται οι δεξιότητες των μαθητών/τριών στην κατανόηση και την επίλυση προβλημάτων κυρίως της καθημερινής ζωής αλλά και προβλημάτων με απλές αριθμητικές πράξεις.
2. Αντικείμενο της δοκιμασίας είναι στοιχεία τα οποία οι μαθητές/τριες ήδη γνωρίζουν και έχουν αφομοιώσει από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο. Δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης στα σχολικά εγχειρίδια και δεν ελέγχονται γνώσεις, οι οποίες προϋποθέτουν απομνημόνευση. Οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία.
Οι μαθητές/τριες θα εξεταστούν στα παραπάνω πεδία, στο πλαίσιο μιας ενιαίας δοκιμασίας διάρκειας εκατόν πενήντα λεπτών (150 min).

Για περισσότερες λεπτομέρειες  διαβάστε την εγκύκλιο:

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Επισημαίνουμε,  πως οι επιτυχόντες μαθητές σε μουσικά , καλλιτεχνικά , πρότυπα και πειραματικά σχολεία θα αιτηθούν την μετεγγραφή τους  στα αντίστοιχα γυμνάσια μετά την λήξη του σχολικού έτους , δηλαδή μετά τις 25/6/2021 κι εφόσον αποφοιτήσουν από το δημοτικό σχολείο.

Τα απολυτήρια αποστέλλονται υπηρεσιακώς  στα γυμνάσια που ανήκουν οι μαθητές ανάλογα με την δ/νση κατοικίας , την οποία δήλωσαν υπεύθυνα οι γονείς και κηδεμόνες τον προηγούμενο Οκτώβριο. Η κατανομή των μαθητών πραγματοποιείται από την Δ/νση  Β/θμιας Εκπαίδευσης  και τα όρια είναι  συγκεκριμένα  για κάθε γυμνάσιο.

Μόλις ανακοινωθούν επίσημα  οι καταστάσεις με την χωροταξική κατανομή , θα ενημερώσω τους μαθητές.

Καλή δύναμη!

Η Δ/ντρια

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

-σύμφωνα  με το υπ΄ αρ. πρ. 53328/Δ2/13-05-2021 εισερχόμενο έγγραφο του  ΥΠΑΙΘ- ,

σας ενημερώνουμε ότι ο Εθελοντικός Οργανισμός για τα παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος επιθυμεί να συγκεντρώσει τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, που εξαιτίας της πανδημίας δεν κατέστη δυνατή η συγκέντρωσή τους, προσπαθώντας να καλύψει τις ανάγκες τόσο των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια του Συλλόγου, όσο και των παιδιών και οικογενειών που λαμβάνουν υποστηρικτικές υπηρεσίες μέσω των Κέντρων Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας, λόγω των σοβαρών προβλημάτων διαβίωσης που αντιμετωπίζουν.

Ο ανωτέρω Οργανισμός, ο οποίος αντιμετωπίζει με αξιοπρέπεια και ισότητα κάθε παιδί της χώρας μας, προκειμένου να ξεκινήσει την κινητοποίηση για τη συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, επικαλείται και πάλι την έμπρακτη στήριξη, στο μέτρο των δυνατοτήτων της, της σχολικής κοινότητας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την οποία ευχαριστεί για την έως τώρα ευγενική και συγκινητική στάση της.

Η ευαισθησία και η κινητοποίηση των παιδιών που θα ανταποκριθούν στην έκκληση θα είναι ζωτικής σημασίας για την λειτουργία του Οργανισμού και θα αναδείξει την κοινωνική ευαισθησία και την έννοια της προσφοράς, δημιουργώντας παράλληλα συνθήκες αισιοδοξίας στο σχολικό περιβάλλον.

Παρακάτω θα βρείτε μια ενδεικτική λίστα προϊόντων . Μπορείτε να διαλέξετε ό,τι  θέλετε :

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΥΛΙΚΩΝ- ΧΑΜΟΓΕΛΟ

Μπορούμε…

Με εκτίμηση!

Η Δ/ντρια

Ελένη Σαββάκη