Αγαπητοί γονείς,
Υπενθυμίζουμε, Δευτέρα επιδεικνύουμε την δήλωση του self-test της Παρασκευής, 15/10/21 και την Τρίτη τη δήλωση του self-test της Δευτέρας, 18/10/21.
Παρακαλούμε , για να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός στην είσοδο κατά την προσέλευση των μαθητών το πρωί, οι μαθητές να έχουν στα χέρια τους την δήλωση και όχι στην τσάντα τους .
Επισημαίνουμε, η άφιξη των μαθητών το πρωί γίνεται από τις 08:00΄ ως τις 08.15΄ από την είσοδο του Σχολείου επί της Σαλαμίνος. Η τήρηση του ωραρίου προσέλευσης είναι ανάγκη να εφαρμόζεται σχολαστικά από τους γονείς των μαθητών. Μαθητής ή μαθήτρια που καθυστερεί να προσέλθει στην προαναφερόμενη ώρα , πρέπει να προσκομίσει το απαραίτητο δικαιολογητικό, ειδάλλως θα προσέλθει στο πρώτο διάλειμμα στις 09:30΄. Σε κάθε περίπτωση οι γονείς ενημερώνουν για τον λόγο καθυστέρησης .
Επισημαίνουμε, επίσης, πως οι εκπ/κοί έχουν μάθημα την 1η ώρα και οι εφημερεύοντες στην είσοδο πρέπει να επιστρέψουν στις τάξεις τους. Η Δ/ντρια, επίσης, μπορεί να έχει μάθημα ή άλλη εργασία εντός ή εκτός , με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επιτήρηση της εισόδου μετά τις 8:15΄.
Παρακαλούμε , όπως τηρήσετε το πρόγραμμα για την ασφάλεια όλων.
Σε ηλεκτρονικό μήνυμα σας έχω αποστείλει τις αλλαγές στο πρόγραμμα των συναντήσεων με τους εκπ/κούς , που αναβλήθηκαν λόγω κακοκαιρίας ή απεργίας.
Επίσης, ενημερωθήκατε πως αύριο οι μαθητές πρέπει να προσκομίσουν τις Υ.Δ. συμμετοχής ή μη στο Πρόγραμμα ” ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ” .
Διευκρινίζουμε πως γεύματα θα παραλάβουν μόνο οι μαθητές που οι γονείς τους δήλωσαν θετική συμμετοχή. Οι μαθητές που παρακολουθούν ολοήμερο πρόγραμμα θα σιτίζονται στο Σχολείο, ενώ τα υπόλοιπα παιδιά θα παραλαμβάνουν τα γεύματα κατά την αποχώρησή τους , όλα τα γεύματα και όχι επιλεκτικά, καθώς σκοπός του προγράμματος είναι η καλλιέργειας καλών διατροφικών συνηθειών. Οι πρώτοι θα έχουν μαζί τους καθημερινά μια πετσετούλα και μωρομάντιλα και οι δεύτεροι μια σακούλα για τα γεύματα.
Αγαπητοί γονείς,
παρακαλούμε να δείχνετε ψυχραιμία και κατανόηση , καθώς η καθημερινότητα του Σχολείου δυσχεραίνει πολλές φορές την εκπαιδευτική διαδικασία. Δυστυχώς , απρόβλεπτα γεγονότα δημιουργούν προβλήματα που πρέπει να λύσουμε άμεσα και εποικοδομητικά. Οι διαδικασίες είναι χρονοβόρες και ψυχοφθόρες και φυσικά εκτός του επιστημονικού μας ενδιαφέροντος. Ωστόσο , όλη η εκπαιδευτική ομάδα του Σχολείου μας , καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια , ώστε οι μαθητές μας να είναι ασφαλείς.
Σε κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης έχει συνταχθεί ΣΧΕΔΙΟ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ για το οποίο σας έχουμε δώσει πληροφορίες στις δια ζώσης συναντήσεις μας. Σε επόμενη ανακοίνωση θα βρείτε εκ νέου πληροφορίες σχετικές με τα σχέδια εκκένωσης του διδακτηρίου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Παρακαλούμε, να ενημερώνεστε άμεσα από τις επίσημες ανακοινώσεις του Σχολείου. Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς έχετε λάβει πολλά ηλεκτρονικά μηνύματα, τα οποία αποστέλλονται από το κεντρικό ΠΣΔ. Η ενημέρωση που έχω δείχνει ότι τα λαμβάνετε. Αν έχετε αλλάξει ηλεκτρονική διεύθυνση , πρέπει να με ενημερώσετε για να διορθώσω τα στοιχεία επικοινωνίας στην καρτέλα του μαθητή. Όσοι από εσάς δεν έχετε λάβει τουλάχιστον 10 μηνύματα από το Σχολείο, σημαίνει πως κάποιο λάθος υπάρχει στα στοιχεία ή τα μηνύματα μετακινούνται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση !
Ένα χαμόγελο το πρωί μας φτιάχνει την μέρα …μια φωνή μας την χαλάει…
Σκεφτείτε πόσα παιδιά έχουμε και αυτά δεν φταίνε σε τίποτε…
Καταλαβαίνουν απόλυτα και πειθαρχούν , όταν τους εξηγήσουμε το “ΓΙΑΤΙ”. Συνεργάζονται όταν τους δείξουμε τι σημαίνει συνεργασία.. Μιμούνται συμπεριφορές , φωνάζουν ή μαλώνουν … όταν μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον που οι μεγάλοι φωνάζουν , μαλώνουν , βρίζουν, χειροδικούν… Αντίθετα , λύνουν τις διαφορές τους με ωραίο τρόπο, με διάλογο , με αγάπη, όταν εμείς τους τα δείξουμε όλα αυτά .
Εμείς, οι δάσκαλοι , οι γονείς…εμείς οι μεγάλοι… τους δείξουμε τον τρόπο να διαχειρίζονται το θυμό τους , την διαφωνία, την απόρριψη, την διαφορετικότητα. Δεν είναι όλα “bullying”!!! Ρωτήστε τα πρώτα για τα θετικά που συμβαίνουν , αυτά που τα κάνουν χαρούμενα και θα δείτε την διαφορά!!!
Απλά πραγματάκια που θα κάνουν τη ζωή όλων πιο εύκολη! Τα παιδιά καταλαβαίνουν …τα πάντα!!!
Με εκτίμηση!
Η Δντρια
Ελένη Σαββάκη






















