ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΜΑΣ!!!

PROSKLHSH GIORTHS A TAXH INDIANIKO PARAMYTHI page 0001

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΟΡΤΗΣ Α ΤΑΞΗ -ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Αγαπητοί γονείς,

σας προσκαλούμε στην πρώτη καλοκαιρινή γιορτή λήξης, που θα παρουσιάσουν  οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης με τις δασκάλες του  με τίτλο : ” ΟΙ ΔΥΟ ΛΥΚΟΙ” 

Ένα υπέροχο διδακτικό ινδιάνικο παραμύθι με μεγάλη αξία.

Σας περιμένουμε

την Πέμπτη  4 Ιουνίου  2026 και ώρα 19:00΄

στην αυλή του Σχολείου μας  να απολαύσουμε  τα πρωτάκια μας και να αποφασίσουμε  όλοι μαζί με ποιον λύκο ταιριάζουμε και ποιο θέλουμε  να ταΐζουμε …

Με χαρά

Η Δ/ντρια , οι δασκάλες και οι πρωταγωνιστές  της Α΄ τάξης !!!

CC BY 4.0 ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΜΑΣ!!! από 9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Αφήστε μια απάντηση