ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΟΡΤΗΣ Α ΤΑΞΗ -ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Αγαπητοί γονείς,
σας προσκαλούμε στην πρώτη καλοκαιρινή γιορτή λήξης, που θα παρουσιάσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης με τις δασκάλες του με τίτλο : ” ΟΙ ΔΥΟ ΛΥΚΟΙ”
Ένα υπέροχο διδακτικό ινδιάνικο παραμύθι με μεγάλη αξία.
Σας περιμένουμε
την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026 και ώρα 19:00΄
στην αυλή του Σχολείου μας να απολαύσουμε τα πρωτάκια μας και να αποφασίσουμε όλοι μαζί με ποιον λύκο ταιριάζουμε και ποιο θέλουμε να ταΐζουμε …
Με χαρά
Η Δ/ντρια , οι δασκάλες και οι πρωταγωνιστές της Α΄ τάξης !!!
ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΜΑΣ!!! από 9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.
