Καλωσορίζουμε τον Μάιο !
Με αφορμή τον ερχομό του τρίτου μήνα της Άνοιξης, αναφερθήκαμε στην Πρωτομαγιά, στην αναγέννηση όλης της φύσης και τα έθιμα που τη συνοδεύουν. Τα νήπια παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο, ενώ άκουσαν και συνόδευσαν μελωδικά, τραγούδια για τον Μάιο, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο τη χαρά τους για τον ερχομό του πιο ανθισμένου μήνα της Άνοιξης .Επίσης, αναφερόμενοι στο έθιμο του μαγιάτικου στεφανιού , τα παιδιά κατασκεύασαν και το δικό τους στεφάνι του Μαΐου, το οποίο σύμφωνα με την παράδοση φέρνει καλοτυχία σε κάθε σπίτι. Έβαψαν με πράσινη τέμπερα στεφάνια κομμένα από χάρτινα πιάτα και τα διακόσμησαν με φύλλα και πολύχρωμα λουλούδια , τα οποία έκοψαν και κόλλησαν μόνα τους, καλλιεργώντας με αυτόν τον τρόπο την αυτενέργεια και τη δημιουργικότητα.
Η 1η Μαΐου , όμως, αποτελεί και μια σημαντική ημέρα για όλους τους εργαζόμενους . Αναφερθήκαμε , με τρόπο κατανοητό για παιδιά προσχολικής ηλικίας , στους κόπους και τους αγώνες κάποιων ανθρώπων στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών , για το δικαίωμα όλων των εργαζομένων , να εργάζονται μόνο 8 ώρες την ημέρα και να έχουν χρόνο για 8 ώρες ύπνου και 8 ώρες ξεκούρασης .
Καλό μήνα σε όλους !





