Εκπαιδευτική δράση από το Καλογεροπούλειο Ίδρυμα με θέμα ¨Φιλαναγνωσία –Πάμε σχολείο¨.
Τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2026, το Νηπιαγωγείο μας φιλοξένησε το Καλογεροπούλειο Ίδρυμα σε μια εκπαιδευτική δράση, σχετική με τη φιλαναγνωσία . Πρόκειται για ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα , το οποίο είχε σκοπό να εισάγει τα παιδιά στην αξία της φιλαναγνωσίας, ως στάση ζωής , μέσα από την αφήγηση ενός παραμυθιού . Με αφετηρία ένα παραμύθι , τα νήπια εισάγονται στην τέχνη της μουσικής και ¨συναντούν ¨την κίνηση και το συναίσθημα. Γνωρίζουν διάφορα μουσικά όργανα και το ηχόχρωμα που παράγουν ,ενώ χρησιμοποιούν τα μουσικά όργανα, προκειμένου να αποδώσουν ένα αυτοσχέδιο ¨μουσικό κομμάτι¨ και να αναφέρουν το συναίσθημα που τους δημιουργείται.


























