Συμμετοχή του 7ου Νηπιαγωγείου, στο Διήμερο Μαθητικό Συμπόσιο για την Ημέρα Περιβάλλοντος
Την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026 , το 7ο Νηπιαγωγείο Κορίνθου συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά σε Μαθητικό Συμπόσιο, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και βίωσε πραγματικά μια ξεχωριστή περιβαλλοντική εμπειρία .
Νήπια , νηπιαγωγοί και γονείς επισκεφτήκαμε αρχικά το 1ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου , όπου τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε διάφορες βιωματικές δραστηριότητες .Ανέπτυξαν δεξιότητες , όπως τη λεπτή τους κινητικότητα , τον οπτικοκινητικό τους συντονισμό , τη συνεργασία και την επικοινωνία .
Στη συνέχεια, μεταφερθήκαμε στο μικρό Θέατρο του Δήμου Κορινθίων , όπου εκπαιδευτικός του Νηπιαγωγείου μας παρουσίασε σε power point, την ομαδική μακέτα με ανακυκλώσιμα υλικά ,που κατασκεύασαν τα παιδιά στο Νηπιαγωγείο με θέμα ¨Η πράσινη πόλη¨. Έγινε αναφορά στους στόχους αυτής της ενέργειας , ενώ προβλήθηκε και ένα ψηφιακό βίντεο με την τεχνική stop motion , όπου ¨ζωντάνεψαν ¨στην οθόνη δυο φιγούρες playmobil, οι οποίες ανακύκλωναν στην ….¨πράσινη πόλη¨.
Στη συνέχεια , οι μικροί μαθητές μας τραγούδησαν το τραγούδι ¨Ανακύκλωση το λένε¨, ολοκληρώνοντας έτσι τη βιωματική τους εμπειρία για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος , με κεντρικό σύνθημα –¨Φαντάζομαι- Δημιουργώ-Αλλάζω¨.
Δεν παραλείψαμε , βέβαια, να κάνουμε και ένα μικρό διάλειμμα , όπου τα παιδιά γεύτηκαν το σπιτικό τους δεκατιανό.

























