Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος , τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε σχετικές δράσεις που υλοποιήθηκαν στις 4 Ιουνίου 2026 και με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια σας ανακοινώνουμε την απονομή επαίνων σε όλα τα νήπια , ως επιστέγασμα της όμορφης αυτής συμμετοχής! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά !!
