Καλώς ήλθατε στο blog του σχολείου μας.
‘Ενα παιδί σου δείχνει ξανά και ξανά πώς βλέπει τον κόσμο από την αρχή…και αυτό είναι μαγικό….Ας εμπιστευτούμε λοιπόν τα παιδιά και ας ταξιδέψουμε μαζί τους!!
Καλώς ήλθατε στο blog του σχολείου μας.
‘Ενα παιδί σου δείχνει ξανά και ξανά πώς βλέπει τον κόσμο από την αρχή…και αυτό είναι μαγικό….Ας εμπιστευτούμε λοιπόν τα παιδιά και ας ταξιδέψουμε μαζί τους!!
Από την σημερινή τελική εκδήλωση του δικτύου “Εγώ και Εσύ…. Δυναμώνουμε μαζί στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, που συμμετείχε το σχολείο μας παρουσιαζοντας ένα μουσικό θεατρικό δρώμενο με τα Συναισθήματα…(θυμό, φόβο, χαρά).
Το Δίκτυο στηρίζει κάθε χρόνο το Κέντρο Πρόληψης ” Καλλιπολις ” σε συνεργασία με το τμήμα Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης ΠΕ Αχαΐας.